Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 17. september 2002 #1 Skrevet 17. september 2002 "Jordan har begynt med en ny serie "baderomskluter". Hehe..... jeg skal vedde huet mitt på at mange av dere kommer til å kjøpe enda en klut. Et totalt unyttig produkt, tydelig at de spiller på kvinners fasadelyst. Senere kommer dere vel til å skylde på kjøpepress og forventinger i samfunnet. At det "forventes" at man har oppdatert baderom med siste nytt innen baderomsklutsbransjen. Men siden verden vil bedras så er det vel bare å akseptere tingene som de er." Dere kan vel alle gjette hvem som har skrevet dette. Jeg vil gjerne forsvare Jordans nye kjøkken- og baderomskluter. For waco som bruker tannbørsten som dobørste vet ikke at skitne kluter faktisk er ett kjempeproblem i norske husholdninger. Jordans kluter er microfiberkluter som ikke holder på smuss og bakterier men som slipper dem ut når kluten skylles. Hygiene er viktig. Milla
Gjest Lea Skrevet 17. september 2002 #3 Skrevet 17. september 2002 Bruker sånne tynne chiffon-kluter på kjøkken og bad jeg. Etter en stund er de så fillete at jeg bare kaster dem. Dessuten er det ikke bra med et helt bakteriefritt miljø. Det kan godt være hygenisk og rent, men om vi fjerner alle bakteriene rundt oss vil vi bli skikkelig syke når vi ramler bort dem en annen gang. SÅ: Enig med Waco her.. ikke i det med tannbørsten og sånt da, men dette er et triks for å lure hysteriske, vaskegale mødre, husmødre og andre forbrukere.
Tusenfryd Skrevet 18. september 2002 #4 Skrevet 18. september 2002 Det er Hege som bruker samme kost...
Gjest Hege Skrevet 18. september 2002 #5 Skrevet 18. september 2002 Jepp! Men motsatt, jeg bruker dobørsten som tannbørste. Effektiv mot dårlig ånde..
Gjest Anonymous Skrevet 18. september 2002 #6 Skrevet 18. september 2002 Du lager virkelig interessante tråder, Milla!
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 18. september 2002 #7 Skrevet 18. september 2002 Waco postet dette innlegget på VG Nett for noen dager siden og jeg tenkte jeg skulle komme han i forkjøpet denne gangen :-) Milla
Gjest Anonymous Skrevet 18. september 2002 #8 Skrevet 18. september 2002 Når man snakker om dobørsten... Jeg føler meg som den de gangene jeg har vært på jobb jeg Stuepike sucks!! Ellers blir den nok brukt til dovask ja. Tannbørsten slipper jeg ikke nedi dit...... :o. Når jeg tenker meg om, så trenger jeg jo og nye kluter å vaske med.........
Gjest sexysadie Skrevet 18. september 2002 #9 Skrevet 18. september 2002 Si meg Milla; Kjeder du deg eller? Er d derfor du har startet denne tråden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå