Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er dette en stor forskjell? Han er 10 år yngre enn mamma, hun er 45. Vi klaffer veldig godt og har det fint sammen. 

Anonymkode: 20235...5dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det går helt fint

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt vanlig.

Anonymkode: 25d3b...a25

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Uproblematisk

Anonymkode: b87fb...f08

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Er 9 år mellom meg og samboer. Vi er 26 og 35 nå og det har aldri vært noe problem. 

Anonymkode: ad8b5...f56

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ser heller ikke problemet. Dere er jo voksne nok til at det ikke virker rart (18 og 28 føles mye mer "skeivt"), og forskjellen er ikke stor nok til at det noen gang skal bli rarere igjen (blir det 15+ år er jo det feks helt ok med 30 og 45, men kan kanskje begynne å føles rart med 55 og 70+, da kan man være veldig forskjellige steder i livet). 

Anonymkode: bcb8b...1c5

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du syns forskjellen er for stor er det et problem, men når du er 25 år tenker jeg du er voksen nok til å bestemme selv hvem du vil date

Anonymkode: 5f282...af7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 26, gift med en mann på 37. Ingen problem, har vært sammen noen år nå. Tenker ikke over aldersforskjellen overhode.

Anonymkode: 9ca92...d71

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fungerer ofte når mannen er den eldste, fordi menn ofte modnes senere enn kvinner.

Andre veien tror jeg det blir krøll. 30+ damer med menn i starten/ midten av 20 årene tror jeg ofte går skeis. Menn er ikke ferdig utviklet i hjernen før de er 25, de bør hverken få barn eller gifte seg før 26-27. Det er den viktigste delen av hjernen på menn som utvikles sist, blant annet evnen til risikovurdering/ ansvar for egne handlinger.Tror det er først ett par år etter hjernen er helt utviklet de vet hvem de er og hvem de passer med i et samliv.

Kvinner modnes lenge før og passer ofte bra med litt eldre partnere.

Anonymkode: 7a58d...7ec

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...