AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #1 Skrevet 2. august 2020 Alltid når jeg er med et par venner så snakker de om ting de har gjort og ikke invitert meg med på . De sier at de skal si fra men så gjør de ikke det. de er veldig kritiserende mot meg , ufine, uhøflige og når jeg tenker meg om så er de ikke noe ok. De er opptatt av fasade og de kommer til å skli fra hverandre om litt fordi ho ene skal i rettssak og da blir hun andre flau og kommer til å unngå henne . Da kommer ho ene til meg for da er jeg bra nok . Hvordan får jeg til å skli lengre og lengre fra de For føler at jeg må det for min egen del . Den ene er i familie med meg og jeg kommer til å måtte møte henne i selskaper men vil ikke ellers . hvordan liksom kutte ut venner på en ok måte . Jeg blir ofte lei meg av å være med de , ha kontakt med de og jeg må slutte for å få det bra selv . Anonymkode: 73712...c86
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #2 Skrevet 2. august 2020 Bare la være å ta kontakt. Og Finn på unnskyldninger når de vil møtes. Anonymkode: aa314...2ed 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #3 Skrevet 2. august 2020 Kutt dem ut og finn ordentlige venner. Sånne folk er giftige å ha i livet. Det finner du ut når de er borte. Anonymkode: c6be8...7db
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #4 Skrevet 2. august 2020 Jeg har det litt på samme måte. Mine nærmeste venner har begynt å utelukke meg fra det meste de gjør. De legger alltid ut bilder i sosiale medier så de prøver ikke å skjule noe, men jeg får ikke vite noe om det i forkant. Noen ganger gjør vi ting sammen, og da er det like ofte de som spør om vi skal finne på noe som meg. Det er ingenting da som tyder på at de ikke liker meg lenger og vi har det både gøy og koselig sammen, men jeg blir likevel litt usikker på hvorfor de holder meg utenfor så mye... Anonymkode: 63996...910
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #5 Skrevet 2. august 2020 Du trenger ikke finne på unnskyldninger, spør de deg om dere skal henge så bare si at du ikke orker. Smil og vær vennlig når du må møte den familiære venninnen din, mer innsats trenger du faktisk ikke legge i det. Spør de deg noen gang direkte om hvorfor du distanserer deg så kan du fortelle de det du skriver her, at du følte deg utestengt og at du ofte var lei deg pga de. Blir de sur for det så so what - de er uansett ikke dine venner lengre. Anonymkode: 724e9...6ab
Gjest MrTeddy29 Skrevet 2. august 2020 #6 Skrevet 2. august 2020 Kan ikke kalle sånne folk for venner. Mine venner inviterer meg stadig på ting om dem vil ha meg med, som på grilling eller andre diverse ting. Om æ føla at mange av vennan mine begynner og virke rare og oppfører seg som noe dritt, så gidder jeg ikke bruke mere energi på dem.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #7 Skrevet 2. august 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har det litt på samme måte. Mine nærmeste venner har begynt å utelukke meg fra det meste de gjør. De legger alltid ut bilder i sosiale medier så de prøver ikke å skjule noe, men jeg får ikke vite noe om det i forkant. Noen ganger gjør vi ting sammen, og da er det like ofte de som spør om vi skal finne på noe som meg. Det er ingenting da som tyder på at de ikke liker meg lenger og vi har det både gøy og koselig sammen, men jeg blir likevel litt usikker på hvorfor de holder meg utenfor så mye... Anonymkode: 63996...910 Ts her . Akurat sånn er det hos meg også . Men kjenner at nå har de holdt på så lenge og jeg kan ikke bruke livet mitt på å være skuffet og lei meg . til dere andre : takk for tips . Jeg gjør det . Snakker helt vanlig med de og smiler når vi sees men kommer ikke til å inkl de eller ta initiativ mer . SkliR liksom bare mer og mer unna de . Tror det er best Anonymkode: 73712...c86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå