Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. :) Er i uke 31 og har flere arrangementer frem til termin der jeg må ha kjole (bryllup - kun i kirka, bursdagsfest for vennine, 70 års dag og en større fest med kollegaer). Kjolen bør passe til alle disse anledningene!

Er 26 år og føler alle gravidkjoler er litt.. kjerring🤷‍♀️ må ikke nødvendigvis være en gravidkjole, men ha plass til mage. Kommer nok opp noen kjoler fra vanlige butikker også😄

Anonymkode: 3dd61...533

Skrevet

Hva med kjoler type maxi? Kanskje ikke det mest formelle, men mange av dem kan passe til mye forskjellig og de har plass til mage. 

AnonymBruker
Skrevet

Dette var en rar problem stilling. 

Dra ut i butikker og prøv kjoler, problem løst. 

Anonymkode: eaec6...ffc

AnonymBruker
Skrevet

Sjekk ut mamalicious.com 

Syns der er greit utvalg i forskjellige stiler. Noen kan brukes under amming også. Er også en del på salg, så prisen kan bli overkommelig når den bare skal brukes noen få ganger.

Anonymkode: 0a953...c47

Skrevet

Anbefaler å kjøpe en kjole for ikke-gravide om er elastisk nok til å kle en stor mage også, så kan du bruke den senere også. 

Jeg kjøpte en myk og god kjole hos floyd som passet kjempefint da jeg var høygravid, og som sitter minst like fint nå etter fødselen :)  bare å ta en runde og prøve tenker jeg 

AnonymBruker
Skrevet

Stretch, maxi og empireliv fungerer veldig fint 👌Alternativet er todelt med pen overdel og underdel 😊 synes mamalicious også har flere fine kjoler blottet for kjerringstempel😉

Anonymkode: 89ac5...eef

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på det samme, trenger en fin til gravid fotografering. Vurderer bare ta bilder i studio naken for å slippe styret 😂

Har gått rundt i butikker i hele sommer på leting, kun endt opp med en jeg har kjøpt i 2 farger, enkel stretch fra hm som ikke er gravidkjole. 

Anonymkode: 27f7b...774

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...