Gå til innhold

Dagen derpå. Alltid kåt og får sterke lange orgasmer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Flere som er sånn? Idag har jeg en sånn dag igjen. Når jeg er skikkelig fyllesyk er jeg alltid veldig kåt. Blir fort kåt igjen etter orgasme, og onanerer flere ganger. Orgasmene er lengre og sterkere og deiligere. Eneste plusset med å være fyllesyk 😅

Jeg onanerer gjevnlig ellers. 

Synes det er så rart at på en dag hvor kroppen er slapp og dårlig og prøver å reparere seg selv så er man steinkåt. 

Anonymkode: 89fc5...5b7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sånn har jeg det også, og har hørt om mange andre. Har fått meg til å gjøre mye rart på søndager....

Anonymkode: e8a68...e88

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg våkner gjerne på tidlig morgen etter fylla og er kjempekåt, og ja, pgså kåt jele dagen etterpå. 

Anonymkode: 1a60b...27b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også sånn, alltid vært slik. 

Anonymkode: 8c8c9...0bc

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også sånn! Eneste jeg savner ved å ha droppet alkohol🤣. Nå blir jeg sjeldent særlig kåt i det hele tatt🤪.

Hilsen kvinne🤪

Anonymkode: 51ba5...3b2

AnonymBruker
Skrevet

Jepp, slik er det. Må skje noe med hormonene dagen der på. Hilsen mann.

Anonymkode: 71f95...923

AnonymBruker
Skrevet

Vi har det begge sånn, så dagen etter en fest er alltid deilig. Sex gjerne tre ganger dagen derpå, i tillegg til det obligatoriske fylleligget etter festen. Tror vi snart må ha oss en fest igjen 😅

Anonymkode: b0660...68a

AnonymBruker
Skrevet

Ja, alltid 😊 

Anonymkode: 5c773...ca1

Skrevet
På 2.8.2020 den 15.51, AnonymBruker skrev:

Jeg våkner gjerne på tidlig morgen etter fylla og er kjempekåt, og ja, pgså kåt jele dagen etterpå

Ja bestandig vært sånn, nesten så det er godt å være fyllesyk... Jeg tror det er blodet i hjerte som pumper hardere... i allefall får jeg skikkelig hjertebank rett før jeg kommer... så tar det ikke lenge før den gode dunkingen kommer igjen... Ja, man finner på mye rart og uutforsket, leter febrilsk etter noe som kan være deilig. Noen ganger er jeg så kåt at bokstavene stokker seg😂

AnonymBruker
Skrevet

Ganske naturlig. Når du har vært beruset og kanskje gjort ting du normalt ikke gjør, så leter man etter bekreftelse på at alt er ok. Kroppkontakt, og gjerne sex, er den beste anerkjennelse man kan få fra et annet menneske. Sex = alt i orden. Gjerne litt TLC først, som også øker sexlysten. 

Her i huset er vi i utakt. Jeg er kåt som bare det, hun er så ukåt som det går an. Hun mener vi er så ufreshe og illeluktende, pluss at hun som regel har fylleangst. Da blir det ikke mye sex...

Anonymkode: 69556...35d

AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Ganske naturlig. Når du har vært beruset og kanskje gjort ting du normalt ikke gjør, så leter man etter bekreftelse på at alt er ok. Kroppkontakt, og gjerne sex, er den beste anerkjennelse man kan få fra et annet menneske. Sex = alt i orden. Gjerne litt TLC først, som også øker sexlysten. 

Her i huset er vi i utakt. Jeg er kåt som bare det, hun er så ukåt som det går an. Hun mener vi er så ufreshe og illeluktende, pluss at hun som regel har fylleangst. Da blir det ikke mye sex...

Anonymkode: 69556...35d

Har du link til forskning på det der? Gir litt mening, men jeg føler at kåtskapen dagen derpå er mer dyrisk og rå enn at det kan ha med bare bekreftelsesbehov å gjøre. 

Anonymkode: e8a68...e88

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...