Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ååå så spennende... enda en konspirasjonsteori.

Har du noen gang hørt om Amazon Prime?, kan du tenke deg til hvorfor store selskaper har bruk for datalagringssentre og har du egentlig kunnskap om hvordan internet fungerer?. 

Skrevet

Fordi at Ericsson har samlet inn etterretting til England, USA og andre aktører siden andre verdenskrig. Ikke akkurat en statshemmelighet dette her. Amazon gjør dette i sammen med Ericsson med tilsynelatende med Svenske statsapparatet. Eriksson var dypt inblandet i spionasje i Sovjet saltetitt statene og hentet desperat etter fallet teknisk utstyr. Sverige og Sveits er de største aktørene som spionerer med Tele-kom infrastrukturer og kryptografi telefoner på borgere og stats-personer hvor omfattende det faktisk er er ukjent men er sannsynlig er den gigantisk. Det er en grunn til at Joseph Stalin var paranoid om tele utstyr.       

Det er snakk om overvåking og om media i Sverige engang puster i den retting så har de ikke jobb lengre. Dette faller i sammen etter at Internett har startet debatten over overvåking og umuligheten til å stoppe informasjon.        

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, FryNor said:

Ååå så spennende... enda en konspirasjonsteori.

Har du noen gang hørt om Amazon Prime?, kan du tenke deg til hvorfor store selskaper har bruk for datalagringssentre og har du egentlig kunnskap om hvordan internet fungerer?. 

Amazon er ikke problemet, problemet er Ericsson. Dette er nesten en åpen hemmelighet nå, jeg tror ikke du forstår hvor gigantisk omfanget er.  

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, ElinX0Xpoliti skrev:

Amazon er ikke problemet, problemet er Ericsson. Dette er nesten en åpen hemmelighet nå, jeg tror ikke du forstår hvor gigantisk omfanget er.  

Kan du vise til en troverdig kilde?, og hva er egentlig sammenhengen med Amazon i dette tilfellet?.

Skrevet
6 hours ago, FryNor said:

Kan du vise til en troverdig kilde?, og hva er egentlig sammenhengen med Amazon i dette tilfellet?.

BBC? https://www.bbc.com/news/world-europe-51467536 om Sveits. Crypto AG som blant annet vi brukte, samt lisensieringen kom ifra Ericsson. Dog er ikke teknisk av meg og kjenner ikke til hvordan de gjorde og gjør.    

Godtar du bøkker? Ellers så spion saker ifra 2002 (sikkerhets politiet arresterte Ericsson ansatte eller spionasje for fremmed makt), 2013 (spionasje i Georgia krigen med Russland der Ericsson "kapret" telefon samtaler), det er liten tvil at Ericsson bedriver spionasje på industriell skala. kalde-krigen og etterkrigs tiden med Stalin som røsket ut alt av Ericsson tele-kom infrastruktur.  

I dag så ønsker Michael R. Pompeo å kjøpe inn Ericsson som et strategisk viktig selskap for USA, samt oppkjøp av Nokia. Når opprullingen skjer av Ericsson så kommer halve av politiske elite til falle, samt hele det hemmelige apparatet som sikkerhets politi og etterretting som må være dypt innblandet i dette. Når dette skjer vet jeg ikke men det blir i Nær fremtid. 

Amazon, google og facebook avlytter spionerer og kaper samtaler, video og bilder. Alle er defakto infiltrert og samarbeider med Etterretting, det vanskelig å forstille seg verdslige motiver for Amazon. Jeg gir de ihvertfall ikke tvilen til gode. 

Det sagt om du spesifisere hva du ønsker å vite så skal jeg nok finne kilder. For meg å si Amazon og Ericsson har gode motiver eller nøytrale motiver er for meg nesten latterlig.             

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...