Gå til innhold

En husfar er like kjedelig som en husmor altså.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje ikke helt i likestillingens ånd, men jeg irriterer meg mer og mer over menn som skryter over hvor god far de er og liksom dyrker farskapet og familielivet som eneste innhold og mening i livet. Som om det er noe mer interessant med en mann som bare snakker om barn, kuttet i minstemanns finger, foreldremøter og torskemiddag enn med kvinner som kun bryr seg sånt. For all del: flott at man er glad i barna sine tilstedeværende far og gjør masse husarbeid men hvorfor skryte og prate så mye av det? Husfedre er (minst) like kjedelige som husmødre. 

Anonymkode: a99c5...cd4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Helt enig 😬

Anonymkode: 3d931...d46

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skulle en mann med andre interesser enn deg være mindre kjedelig for deg enn en kvinne med andre interesser? Det handler jo om interesser og verdier, ikke kjønn?

Anonymkode: 97895...c3f

• Liker 1
Skrevet

Syns det er veldig bra at de skriver og prater om det jeg da. Kjenner en hjemmeværende far, og heier absolutt på han.

Så mange dårlige fedre og slappe menn som fins, så er det bra noen går fram som bra og riktige eksempler! 

AnonymBruker
Skrevet

De syns sikkert dine interesser er drittkjedelig og, folk er generelt ganske kjedelige - og det er helt greit 😊 

Anonymkode: 0a42a...c0b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...