AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #1 Skrevet 2. august 2020 Hallo Hva kan jeg gjøre for å tørre mer igjen i sengen? Jeg føler meg så flau å gjøre annet enn misjonær med lyset av og dyna på, helst med klær. For et år siden hadde vi heftig sex. Vi oppfylte fantasier osv.. Men én kveld gikk det litt for mye for seg, jeg hadde tatt et par beroligende pga jeg har angst og var nesten uten hemninger. Mannen min syntes det var topp. Jeg har snakket med ham om at jeg er veldig flau for alt vi har gjort, men han sier at det bare er digg. Jeg er flau for meg selv. Vi har hatt et halvt år med dårlig ekteskap, og nå er egentlig alt bra igjen.. Men jeg tør ikke slippe meg selv løs igjen. Han er deilig, jeg synes jeg er fin.. Men jeg tør bare ikke. Hvordan gjør jeg det nå? Anonymkode: 44fb5...5a0
Gjest MrTeddy29 Skrevet 2. august 2020 #2 Skrevet 2. august 2020 du må bare ta det rolig framover. Handler bare om og presse seg selv over den linjen man er redd før
Fioljenta Skrevet 2. august 2020 #3 Skrevet 2. august 2020 Et steg om gangen. Ikke stress. Stol på at han liker deg og du trenger ikke være flau. Og så velger du en liten ting du kan utfordre deg selv på hver gang. Litt lys. Ett mindre plagg. Liten variant av stillingen. Et frekt smil. Jeg har i alle fall bygd mot et skritt om gangen. Og blir stadig modigere. Herlig. 💜 2
Geojak Skrevet 2. august 2020 #4 Skrevet 2. august 2020 Når du var påvirket av beroligende midler, var du tilstede og bevist? Utnyttet han det og gjorde ting du normalt ikke hadde ønsket? I så tilfelle er det ikke bra, da har han utnyttet det at du ikke var bevist dine handlinger, og det er overgrep! Eller var du bare mere «frigjort» og turte ting du hadde lyst til,men ikke våget prøve tidligere? Likte du det dere gjorde, og følte du det var greit,der og da? Da tenker jeg som @Fioljenta sier at du bør ta det et steg av gangen, litt lys, litt mindre plagg, og fokuser på nytelsen, og det du likte ved sexen. Om dere begge likte det og satt pris på det, så vet du jo at dere begge liker det, og det bør ikke være flaut å prøve igjen, letter å si enn å gjennomføre, så ett skritt av gangen er nok det beste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå