Gå til innhold

Første leketøy - til bruk med partner

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har altså det problemet at jeg sliter med å komme sammen med sexpartner. Kan klare å få det til på egenhånd, da typisk ved hjelp av dusjstrålen eller slikt, i kombinasjon med fingre. Lurer nå på å teste et leketøy under sex, i håp om at dette kan få det til å løsne for meg. Noen gode tips til et enkelt, ikke altfor dyrt leketøy til bruk sammen med partner.

Anonymkode: d1745...57f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du skriver ikke om du er kvinne eller mann, men hvis du er kvinne bør du skaffe deg en lilo eller womanizer!!!! Jeg har lilo, og det er det beste kjøpet jeg har gjort for sexlivet!! Men har sett på youtube at womanizer er mer stillegående. Lilo bråker litt (noe som kan være litt distraherende i starten, og hindre meg i å bruke den når noen andre er hjemme/vi er på besøk o.l.), og har hatt litt dårlig batteri. Men er billigere enn womanizer. 

Anonymkode: 6d027...ada

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Du skriver ikke om du er kvinne eller mann, men hvis du er kvinne bør du skaffe deg en lilo eller womanizer!!!! Jeg har lilo, og det er det beste kjøpet jeg har gjort for sexlivet!! Men har sett på youtube at womanizer er mer stillegående. Lilo bråker litt (noe som kan være litt distraherende i starten, og hindre meg i å bruke den når noen andre er hjemme/vi er på besøk o.l.), og har hatt litt dårlig batteri. Men er billigere enn womanizer. 

Anonymkode: 6d027...ada

Jeg trodde nesten det var klart, siden dette er en sånn typisk kvinneting. Uansett, jeg er altså kvinne, med mannlig partner.

Takk for tips. :)

Anonymkode: d1745...57f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...