Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært på ferie et par ganger samme med to bestevenninner min. Vi er 25 år alle tre. Nå planlegger vi tredje gang, og vi kaller det tradisjon. Men jeg kjenner at jeg gruer meg. De er fine på alle måter, men på disse turene endrer de på en måte karakter. Det blir mye alkohol og mye menn, mange menn. Og det preger jo hele uka når vi bor i felles studioleilighet pga kostnadene. Jeg kunne forralt noen virkelig drøye historier...

Jeg setter pris på samværet og å kunne dra på jentetur med venninner, men så til de grader"feste-og puleferie" blir litt mye. Jeg tror ikke det er jeg som er overprippen. Hva bør jeg gjøre? Ta det opp med dem, eller bare si at det ikke passer neste gang? 

Anonymkode: c9dbe...1c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare si at det ikke passer. Drar man på ferie med noen er det ikke for å føle seg ubekvem og det gjør du tydeligvis. 

• Liker 8
Skrevet

Har du råd til å leie et eget rom? Jeg har for så vidt ingen problem med hvordan venninnene dine oppfører seg, men det er jo ikke forenelig med å dele en liten leilighet. Minimum er hvert sitt soverom, helst tre hotellrom, så kan man trygt gå og legge seg når ting tar litt av (jeg ville ikke følt meg trygg med ukjente menn i leiligheten når jeg skal sove).

AnonymBruker
Skrevet

Altså hvorfor er du så tafatt? Kan du ikke bare ta det opp med dem? "Jeg vil gjerne at vi drar på jentetur sammen, men at dere dropper det å pule rundt til en gang vi ikke er på jentetur". 

Anonymkode: 3398e...072

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Høres drøyt ut. Dere bor i en studioleilighet uten eget soverom og knuller når venninna sitter å ser på?? Jøsses

Anonymkode: 7f5ff...d1f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Cata skrev:

Bare si at det ikke passer. Drar man på ferie med noen er det ikke for å føle seg ubekvem og det gjør du tydeligvis. 

Nei, hun må nok ta opp hvorfor hun ikke vil være med. Hun kaller de bestevenner, da skal man kunne dele det meste.

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært på ferie et par ganger samme med to bestevenninner min. Vi er 25 år alle tre. Nå planlegger vi tredje gang, og vi kaller det tradisjon. Men jeg kjenner at jeg gruer meg. De er fine på alle måter, men på disse turene endrer de på en måte karakter. Det blir mye alkohol og mye menn, mange menn. Og det preger jo hele uka når vi bor i felles studioleilighet pga kostnadene. Jeg kunne forralt noen virkelig drøye historier...

Jeg setter pris på samværet og å kunne dra på jentetur med venninner, men så til de grader"feste-og puleferie" blir litt mye. Jeg tror ikke det er jeg som er overprippen. Hva bør jeg gjøre? Ta det opp med dem, eller bare si at det ikke passer neste gang? 

Anonymkode: c9dbe...1c6

Du må snakke med dine såkalte "bestevenninner", om de virkelig er det så skal dere kunne ta opp slike ting. Aldri delta på ting du ikke vil selv, det er jo helt idiotisk. Stå opp for deg selv kvinne!

Selv reiser jeg aldri på slike turer, fordi jeg vet det bare handler alkohol og dårlig oppførsel. Man skal ut av norge å slå seg løs, så kommer man tilbake å lever tvangstrøyelivet.

Anonymkode: fc0d5...633

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke bare si at du blir ukomfortabel av at de tar med seg menn hjem? Lage en regel på at de som vil pule får gjøre det et annet sted. Ellers må du si at du ikke vil være med på turen hvis det bare skal være knulling

Anonymkode: 12f50...0cc

AnonymBruker
Skrevet

Bare vær ærlig. Si du føler deg ferdig med den typen ferie og spør om dere ikke heller kan dra på hyttetur, storbyferie, fjelltur, seiltur eller noe annet som ikke er like party-orientert.

Anonymkode: e7c47...faf

AnonymBruker
Skrevet

Du må være direkte, altså si den brutale sannheten!

Anonymkode: b56b9...d32

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, hun må nok ta opp hvorfor hun ikke vil være med. Hun kaller de bestevenner, da skal man kunne dele det meste.

Du må snakke med dine såkalte "bestevenninner", om de virkelig er det så skal dere kunne ta opp slike ting. Aldri delta på ting du ikke vil selv, det er jo helt idiotisk. Stå opp for deg selv kvinne!

Selv reiser jeg aldri på slike turer, fordi jeg vet det bare handler alkohol og dårlig oppførsel. Man skal ut av norge å slå seg løs, så kommer man tilbake å lever tvangstrøyelivet.

Anonymkode: fc0d5...633

Vet om flere, blandt annet "fornemme fine fruer" som har det sånn.  Noen innrømmer sågar at de ville ikke klart presset og fasadelivet uten denne ventilen ut.

Anonymkode: b1614...007

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...