K@tt Skrevet 2. august 2020 #1 Skrevet 2. august 2020 Hvordan vasker dere bh-er? Jeg har prøvd alt føler jeg, men fortsatt like usikker. Har prøvd håndvask, men det er for mye styr. Jeg har prøvd finvask og håndvaskprogram på vaskemaskinen, både med og uten sentrifuge på slutten for å skåne bh-ene. Leste at noen vasker bh-er på 40 og 60 grader, men det vet jeg ikke om jeg tør. I det siste har jeg vasket på finprogram/håndvaskeprogram uten sentrifuge, men de får et slags belegg under armene, hvitaktig. Hvordan få bort dette? Jeg bruker Omo, brukte Milo ei stund men følte ikke det ble like rent. Kjøper bh-er fra Change, og de anbefaler jo IKKE å vaske i maskin, men hva gjør dere andre for å få bh-er ordentlig rene? Har ei litt eldre vaskemaskin med begrenset utvalg vaskeprogrammer. Har finvask, håndvask, 30, 40 og 60 strykefritt, og 30,40, 60 og 90 for kokvask/ting som tåler røffere behandling.
Cata Skrevet 2. august 2020 #2 Skrevet 2. august 2020 Jeg vasker mine i maskin. Bruker vaskepose og vasker på vanlig finvask. Har aldri sett noe slags belegg på mine (burde du kanskje bytte deodorant?) Bruker Blenda sensitive. Flesteparten av mine BH'er er fra Change og jeg har nå hatt en del av dem i 3-4 år med den vaskemetoden uten at de tar skade.
K@tt Skrevet 2. august 2020 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2020 5 minutter siden, Cata skrev: Jeg vasker mine i maskin. Bruker vaskepose og vasker på vanlig finvask. Har aldri sett noe slags belegg på mine (burde du kanskje bytte deodorant?) Bruker Blenda sensitive. Flesteparten av mine BH'er er fra Change og jeg har nå hatt en del av dem i 3-4 år med den vaskemetoden uten at de tar skade. Bruker du vanlig sentrifuge? Jeg tør ikke det, har hørt eller fått for meg at det er sentrifugeringen som er verst for bh-ene. Ja, jeg tror jeg burde bytte deodorant eller ha på deodorant lenge før jeg har på bh-en, for det er nok derfra det kommer.
Cata Skrevet 2. august 2020 #4 Skrevet 2. august 2020 Akkurat nå, K@tt skrev: Bruker du vanlig sentrifuge? Jeg tør ikke det, har hørt eller fått for meg at det er sentrifugeringen som er verst for bh-ene. Ja, jeg tror jeg burde bytte deodorant eller ha på deodorant lenge før jeg har på bh-en, for det er nok derfra det kommer. Vanlig sentrifuge ja.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #5 Skrevet 2. august 2020 Jeg har dem i vaskepose og så i vanlig dagligvask med sentrifuge. Mulig det ikke er det beste men jeg sliter dem ut med bruk lenge før jeg sliter dem ut med vask ser det ut til:P Men det belegget er antakelig deodoranten din. Tskjortene mine blir sånn. Forsøk å finne en annen:) Anonymkode: 019c8...260 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå