Gå til innhold

Vannfast mascara - testvinner

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tusen takk for mange svar. Og, ja det hadde sikkert vært bedre å legge den inn på forum om velvære. Hadde ikke tenkt på det..:rodme:

Jeg iler av gårde og kjøper Isadora sin vannfaste, så får jeg testet den et par dager før bryllupet.. Det er jo bare 5 dager igjen nå....!

Brud i sommer - som gledgruer seg nå... :roll::):roll::)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg iler av gårde og kjøper Isadora sin vannfaste, så får jeg testet den et par dager før bryllupet.. Det er jo bare 5 dager igjen nå....!

Brud i sommer  - som gledgruer seg nå... :roll:  :)  :roll:  :)

Oi! Ja, du får smøre litt på og grine litt. ;)

Du får ha masse lykke til og kose deg på DIN dag!

Skrevet

De hadde ikke Isadora sin vannfaste der jeg var, så jeg endte opp med Loreal sin istedet.. Nå er jeg spent på om det er "katta i sekken" eller om den faktisk er så bra som ekspeditrisen sa..

Brud i sommer - bare noen dager igjen nå... :sjenert:

Skrevet

Er den blå?

I såfall så er den bra, så lenge du ikke bruker linser...

Gjest Gjesta
Skrevet

Ta deg en dusj, eller bli overrasket i skikkelig øsregn....Da finner du ut om den såkalt vannfaste mascaraen virkelig ER vannfast. Jeg var ute og syklet på fredag, og ble fanget av skikkelig grisevær. Den såkalt vannfaste Sky High Curves (den lyseblå) var helt oppløst da jeg kom hjem.

Gjest gjest1
Skrevet

Den testen du referer til sto i KK for noen uker siden. De hadde testet i basseng, iallefal. Husker ikke utfallet, og nettsiden deres sier meg ingenting. Men du kan jo prøve å sende de en e-post hvis du femdeles er interessert.

Skrevet

Hm...er det lenge siden det sto?

Prøvde å bla igjennom noen KK'er, men har sikkert kastet akkurat DET bladet... :roll:

Gjest gjest1
Skrevet

Det var vel her på førsommeren. Stor repotasje på 3-4 sider med anmeldelser fra 3-4 damer på hver maskara.

Skrevet
Er den blå?

I såfall så er den bra, så lenge du ikke bruker linser...

Ja, den er blå... Men jeg bruker faktisk linser.. Hva er problemet med det?? :tristbla:

Jeg har tatt den på idag, men da jeg fikk litt på huden (når jeg blunket..) - var den nesten umulig å få bort.. Og det med sminkefjerneren til Loreal ... (skulle jo tro deres egen sminkefjerner tok sminken?)

Håper dette går bra, for jeg har jo ikke akkurat flust av dager å prøve en ny på.... :sjenert:

Skrevet

Er den helt blå? Lash Arcitect?

Jeg bruker linser, og synes den smuldrer, og mascara kommer oppå linsene. Det klør og svir! Så jeg kastet min!

Hadde jeg vært deg, hadde jeg dratt tilbake til butikken og prøvd å bytte, si at du må ha en som er tilpasset linsebrukere.

Jeg jobber i kosmetikk-avdeling selv. ;)

Gjest Xavia
Skrevet
Lancome Flex WP. Sitter selv i storm.

Signerer på denne! Den er helt utrolig. Kom akkurat hjem fra to uker i Hellas, hvor jeg brukte denne. Den satt DØNN gjennom heke dagen, sol, saltvann, klorvann, svette.... Den legger seg veldig pent på vippene også. Jeg er kjempefornøyd!!

:sminkedokke:

Gjest Chica
Skrevet

@ Xavia: Hvilken sminkefjerner bruker du til å få den av?

Gjest Xavia
Skrevet
@ Xavia: Hvilken sminkefjerner bruker du til å få den av?

Jeg bruker sminkefjerner fra Lumene. Den som er beregnet for å fjerne vannfast sminke. Ikke noe problem i det hele tatt.

Gjest Gjesta
Skrevet (endret)

Min erfaring er at den beste sminkefjerneren for å få bort Flex WP, er tofase-fjerneren fra YSL Alle andre blekner i forhold, til og med Lancomes egen Bifacil.

Endret av Lilith
Gjest Gjesta
Skrevet

Slike (som oftest blå og hvite) fjernere som består av to lag som du rister sammen.

Gjest Xavia
Skrevet
Slike (som oftest blå og hvite) fjernere som består av to lag som du rister sammen.

Ok, det ante meg. :) Da er den sminkefjerneren jeg bruker fra Lumene en tofase-fjerner.

Skrevet

Nivea har en tube (krem) som er beregnet til vannfast sminke. Den er topp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...