Gå til innhold

Vannfast mascara - testvinner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som fikk med testvinneren på vannfast mascara.. Tror det var en "billigvariant", men husker ikke hva den het.

Skal ut å kjøpe en av dagene, og tenkte jeg skulle ha denne...

Noen som husker hva den het..?

Nå er det bare litt over en uke igjen!!! :overrasket: Sommerfugler i magen... ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hvilken det er, men jeg anbefaler fortsatt Kanebo 38°. den holder seg godt, og er den beste vannfaste jeg har prøvd. (Den tåler vann opp til 38°. Men den er sjelden med i tester...

Gjest Gjesta
Skrevet

Testvinner hvor? Uansett, slike tester er basert på smak og behag. Hva jeg liker, kan du hate, og hvis jeg sitter i et slikt testpanel, så vil jeg jo anbefale etter min egen smak.

Min personlige favoritt:

Lancome Flex WP. Sitter selv i storm.

Minus: dyr, varer kort tid før den tørker ut, veldig vanskelig å fjerne selv med fjerner for vannfast mascara.

Skrevet

Takk for kjappe svar..

Tror den var testet på TV2 hjelper deg. Den var lett å påføre, satt bra (de testet i svømmehall..) og var lett å vaske av etterpå.

Lurer på om det var Isadora eller noe slikt. Det var iallefall noe jeg tenkte var et billigmerke - men den var altså best i den testen. Og jeg så testen og de testet egenskaper som er viktige for meg..

Noen andre som husker?

Skrevet

Anbefaler også Kanebo 38 grader maskaraen! :-)

Gjest Lilleulv
Skrevet
Takk for kjappe svar..

Tror den var testet på TV2 hjelper deg. Den var lett å påføre, satt bra (de testet i svømmehall..) og var lett å vaske av etterpå.

Lurer på om det var Isadora eller noe slikt. Det var iallefall noe jeg tenkte var et billigmerke - men den var altså best i den testen. Og jeg så testen og de testet egenskaper som er viktige for meg..

Noen andre som husker?

www.tv2hjelperdeg.no

Skrevet
www.tv2hjelperdeg.no

Lilleulv, jeg har selvfølgelig vært inne og sett der.. Der ligger ikke alle testene lengre - slik de gjorde tidligere. Og mascaratesten ligger ikke der... Desverre.

Så irriterende... Grrrr.. at jeg ikke kommer på hva den heter..

Skrevet

Jeg tror også Isadora vant den testen til TV2, men den mascaraen som der vant har jeg aldri vært fornøyd med...

Skrevet

til dere som liker kanebo 38 grader mascaraen - hva gjør den med vippene? forlenger eller gjør dem tykkere? er på jakt etter en vannfast mascara som samtidig gjør noen av disse tingene, helst forlenger...

Gjest Gjesta
Skrevet
til dere som liker kanebo 38 grader mascaraen - hva gjør den med vippene? forlenger eller gjør dem tykkere? er på jakt etter en vannfast mascara som samtidig gjør noen av disse tingene, helst forlenger...

Den farger dem bare. Men den sitter godt, det skal den ha.

Flex WP fra Lancome forlenger vippene og gjør dem også tykkere. Nå tester jeg Sky High Curves fra Maybelline i vannfast, og hittil virker den lovende.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg synes den gir litt volum jeg da..men ikke forlengende. Jeg bruker vanligvis en primer under, gir veldig bra resultat. (Anbefaler ikke primeren til Lancome..)

Gjest Svimle
Skrevet

Uten at jeg skal være bombesikker så lurer jeg ikke på om det var en mascara fra Christian Dior.

Jeg for min del skal i morgen den dag kjøpe Kanebo sin, hørt mye skryt av den!

Skrevet

Kanbo er bare helt vanlig Mascara, men synes nesten vippene blir litt fyldigere. Men det er kanskje innbildning...

Skrevet
Testvinner hvor? Uansett, slike tester er basert på smak og behag. Hva jeg liker, kan du hate, og hvis jeg sitter i et slikt testpanel, så vil jeg jo anbefale etter min egen smak.

Min personlige favoritt:

Lancome Flex WP. Sitter selv i storm.

Minus: dyr, varer kort tid før den tørker ut, veldig vanskelig å fjerne selv med fjerner for vannfast mascara.

Dette er absolutt min favoritt også. Jeg fikset ikke må mascaraen i det hele tatt i bryllupet. Og tårene satt løst ;)

Skrevet

Det var IsaDora som vant testen på Tv2 hjelper deg. Se på Velvære og kosmetikk tråden her på KG. Selv har jeg ikke peiling på sminke, og føler det er tryggest å kjøpe Volare-produkter av min forlover. Har kjøpt all sminken min fra henne, og er kjempefornøyd. Men hun har ikke vannfast mascara. Så det jeg gjorde i dag var at jeg dro til parfymeriet og kjøpte en "Fix Mascara" fra Clarins som jeg kan ta på oppå mascaraen for å gjøre den vannfast. Kostet 165 kr. Skal være like bra som vannfast mascara.

Skrevet

Ja, hadde vært lurere å legge tråden inn på Velvære, da hadde du nok fått flere svar... Var tilfeldig at jeg så denne.

Isa Dora har jeg vært kjepefornøyd med, men har ikke prøvd noen vannfast fra dem.

Skrevet

Jeg liker Kanebo veldig godt (prøvde den ut etter tips her inne) - nå er jeg avhengig av den. Men jeg må nok ha varme tårer, for den holder ikke så godt når jeg gråter... ;) Nå har ikke jeg to tårer heller da, jeg strigråter når jeg først gråter.. hihi..

Jeg kommer til å teste ut andre i forkant av bryllupet iallfall, selv om jeg egentlig ikke liker sånne vannfaste.

Til den som spurte om hva Kanebo gjør, jeg føler ikke den gjør noe annet enn å gi GOD farge på vippene, men jeg har så lyse så mine ser både fyldigere og lengre ut med Kanebo, men det er fordi jeg har lange og tykke, de vises bare ikke pga fargen deres.

Skrevet

Jeg har også Kanebo mascaraen. Synes den sitter veldig bra, men litt vanskelig å få den på helt pent. Mitt problem er at jeg ikke har greid å finne en passende sminkefjerner til den, for den sitter så godt. Nå må jeg ta sminkefjerner på minst to ganger for å få den av igjen. Noen tips?

Gjest Gjesta
Skrevet

Kanebo-mascaraen skal jo fjernes med VANN, varmt vann som holder minimum 38 grader. Derav navnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...