Gå til innhold

Usikker om jeg bør ha barn.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en følelse av at de fleste som angrer på å ha fått barn er folk som fester og henger veldig mye ute med venner og klubber. 

jeg er veldig rolig person, liker å være hjemme. Og bare gå små turer med kjæresten min. Har rett og slett enkel liv som jeg elsker! Besøker familier, og Skjeldent jeg henger med venner og behovet er ikke stort! For kan like godt snakke på telefon med de. Og er det jeg gjør mest

Bør jeg få barn? Vil bare ha et barn. Ikke flere. 
ønsker meg barn ja, for vil føle at jeg har en familie. Vil ikke dø uten å ha opplevd hvordan det er å ha barn, hvordan det er å ha egen familie. Vil ikke i framtiden se alle med barn, mens jeg er alene. Vil ha en søt baby, vil ha noen som bryr meg om meg når jeg er gammel. 

Men Er veldig redd det påvirker livet mitt negativt? Tenker på sex livet mitt? På forholdet mellom meg og kjæresten.

vil vi skal få sterkere bånd, ikke svakere..

Anonymkode: 42fa8...5a4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har en følelse av at de fleste som angrer på å ha fått barn er folk som fester og henger veldig mye ute med venner og klubber. 

jeg er veldig rolig person, liker å være hjemme. Og bare gå små turer med kjæresten min. Har rett og slett enkel liv som jeg elsker! Besøker familier, og Skjeldent jeg henger med venner og behovet er ikke stort! For kan like godt snakke på telefon med de. Og er det jeg gjør mest

Bør jeg få barn? Vil bare ha et barn. Ikke flere. 
ønsker meg barn ja, for vil føle at jeg har en familie. Vil ikke dø uten å ha opplevd hvordan det er å ha barn, hvordan det er å ha egen familie. Vil ikke i framtiden se alle med barn, mens jeg er alene. Vil ha en søt baby, vil ha noen som bryr meg om meg når jeg er gammel. 

Men Er veldig redd det påvirker livet mitt negativt? Tenker på sex livet mitt? På forholdet mellom meg og kjæresten.

vil vi skal få sterkere bånd, ikke svakere..

Og med kommentareren der, er jeg rimelig sikker på at du ikke er klar for å få barn enda. 

Vent noen år til du. 

Anonymkode: f566c...a69

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Om du fikk barn? Hadde du tatt med deg barnet ditt på aktiviteter og sosialisert det selv om du selv ikke er like sosial? 

Anonymkode: cc86a...2bf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer ingen garantier med å få barn. Ikke sikkert de bryr seg om deg når du er gammel. Forholdet til partner kan gå begge veier både med og uten barn. Du kan få et barn med mye utfordringer, slik at hele livet ditt snus på hodet, for godt. Men om du først bestemmer deg for å få barn, må du gå all in, det er ingen angrerett. 

Anonymkode: 810e0...226

• Liker 2
Skrevet

Å få barn er slitsomt for forhold. Man endrer seg, prioriteringer endrer seg. Ikke alle forhold overlever de endringer som skjer i en graviditet og ikke minst i småbarnsårene.

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og med kommentareren der, er jeg rimelig sikker på at du ikke er klar for å få barn enda. 

Vent noen år til du. 

Anonymkode: f566c...a69

Det er faktisk modent å reflektere rundt store avgjørelser, istedenfor å bare kaste seg hjernedødt inn i det. Så det.

Anonymkode: aa3e4...f36

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer ingen garantier med å få barn. Ikke sikkert de bryr seg om deg når du er gammel. Forholdet til partner kan gå begge veier både med og uten barn. Du kan få et barn med mye utfordringer, slik at hele livet ditt snus på hodet, for godt. Men om du først bestemmer deg for å få barn, må du gå all in, det er ingen angrerett. 

😂😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen garantier, men man høyner ihvertfall mulighetene betraktelig til å ha noen der på sine gamle dager. Dropper man barn, kan man være rimelig sikker på å bli aleine.

En slags «angrerett» finnes i form av barnevernssystemet 😏

Skrevet

Får du barn vil du automatisk få et mer aktivt liv. Det vil bli foreldremøter, dugnader, barneselskap, besøk/ overnattingsbesøk, gavehandling, ikke minst å være aktiv og tilstede i barneoppdragelsen. 

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen garantier, men man høyner ihvertfall mulighetene betraktelig til å ha noen der på sine gamle dager. Dropper man barn, kan man være rimelig sikker på å bli aleine.

En slags «angrerett» finnes i form av barnevernssystemet 😏

Å tenke på barnevernssystemet som en angrerett, er å frata seg selv enhver seriøsitet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...