Gå til innhold

Hvor vanlig er det med orgasme som varer i mange minutt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Innimellom kommer jeg i mange minutt(2-10) for så å eksplodere til slutt. Har begynt å oppleve dette nå etter mange år med forskjellige typer orgasmer, både klitoris/vaginal/korte små og kraftigere orgasmer. 

Jeg vet ikke hva som er vanlig hos damer, for jeg snakker ikke med venninner om orgasmer. 

Anonymkode: 35353...291

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er en gris er det ihvertfall helt vanlig. Med mennesker vet jeg ikke. 

Anonymkode: e9fb8...6e5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvis du er en gris er det ihvertfall helt vanlig. Med mennesker vet jeg ikke. 

Anonymkode: e9fb8...6e5

😄Har griser orgasmer i mange minutter? Hvordan vet du det? 

AnonymBruker
Skrevet

Er det ingen damer som har opplevd det? 

Ts

Skrevet

Helt uvanlig ved mindre man har tatt reisesyketabelleter. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Støvsugerør skrev:

Helt uvanlig ved mindre man har tatt reisesyketabelleter. 

Kan du utdype den 😄

Anonymkode: d7518...c8d

• Liker 1
Skrevet

Kan du utdype den 😄

Eh jeg burde vel egentlig ikke, men mange reisesyketabeletter er antikolinerge og har som bivirkning at de hindrer kroppen å stanse følelser og muskelsammentrekninger i underlivet så det varer veldig mye lenger.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Støvsugerør skrev:

Eh jeg burde vel egentlig ikke, men mange reisesyketabeletter er antikolinerge og har som bivirkning at de hindrer kroppen å stanse følelser og muskelsammentrekninger i underlivet så det varer veldig mye lenger.

Ts her

Har nesten aldri tatt reisesyketabletter. 

Skrevet

Serieorgasmer er fullt mulig, det kan trenes som alt det andre🙄

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Støvsugerør skrev:

Ok, den var ny 😄

• Liker 1
Skrevet

Ok, den var ny 😄

Du burde ikke prøve hvis du er mann hvertfall, da kan man ødelegge pumpemuskler. 

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Serieorgasmer er fullt mulig, det kan trenes som alt det andre🙄

Vet ikke om det er serieorgasmer jeg har eller en lang en. Hvordan kjennes en serieorgasme ut? 

Ts 

Skrevet (endret)
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke om det er serieorgasmer jeg har eller en lang en. Hvordan kjennes en serieorgasme ut? 

Ts 

Jeg er mann da, men det ser da ut som du har hatt mye trening og erfaring med forskjellige orgasmer. Serieorgasmer kan kjennes ut som det er en lang orgasme, de kommer så tett på hverandre at du ikke merker så stor forskjell... Blir litt som full body orgasm, man skjelver og dirrer i hele kroppen. Hvor stor skjelvinger du får avhenger hvor stor nytelsen din er. Faker man skjelvinger over tid, kan faktisk skjelvingene komme av seg selv når du en gang får det til... Jeg rister og skjelver med underlivet når jeg kommer, det kjennes mye deiligere og utløsningen varer lengre, og ikke helt uten lyd heller...🤗

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke vanlig. Men så på en sånn «flaue besøk til legen»-serie at det finnes en «tilstand» for kvinner.

Anonymkode: 4a475...620

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Jeg er mann da, men det ser da ut som du har hatt mye trening og erfaring med forskjellige orgasmer. Serieorgasmer kan kjennes ut som det er en lang orgasme, de kommer så tett på hverandre at du ikke merker så stor forskjell... Blir litt som full body orgasm, man skjelver og dirrer i hele kroppen. Hvor stor skjelvinger du får avhenger hvor stor nytelsen din er. Faker man skjelvinger over tid, kan faktisk skjelvingene komme av seg selv når du en gang får det til... Jeg rister og skjelver med underlivet når jeg kommer, det kjennes mye deiligere og utløsningen varer lengre, og ikke helt uten lyd heller...🤗

Det er ikke noe spesielt jeg gjør tror jeg for at denne lange orgasmen skal komme.Jeg tror det skjer  da kjæresten er dypt inni meg under eggløsning, for da kommer livmorhalsen lengre ned i skjeden. Han støter inn i livmorhalsen og det er så sinnsykt deilig, og gir meg vanvittige sterke orgasmer. Blir jo også kåtere under eggløsning. 

Ts

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke noe spesielt jeg gjør tror jeg for at denne lange orgasmen skal komme.Jeg tror det skjer  da kjæresten er dypt inni meg under eggløsning, for da kommer livmorhalsen lengre ned i skjeden. Han støter inn i livmorhalsen og det er så sinnsykt deilig, og gir meg vanvittige sterke orgasmer. Blir jo også kåtere under eggløsning. 

Ts

Da treffer han nok et punkt som forskerne kaller A-punktet, det ligger i området livmorhalsen. Det kreves en litt lengre penis for å nå den, men uten tvil gir den en deilig følelse pluss at du kjenner han med klitten i vaginaen. Synes du det er forskjell på doggy og misjonæren? Lager du ekstra svai i ryggen i doggy kommer han enda lengre inn, eller du kan regulere lengen bedre med å ri imot han da i doggy... Eggløsningen er jo fenomen som gjør kvinner ekstra kåte ja, skulle ønske jeg kunne avsløre når det skjer...

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Da treffer han nok et punkt som forskerne kaller A-punktet, det ligger i området livmorhalsen. Det kreves en litt lengre penis for å nå den, men uten tvil gir den en deilig følelse pluss at du kjenner han med klitten i vaginaen. Synes du det er forskjell på doggy og misjonæren? Lager du ekstra svai i ryggen i doggy kommer han enda lengre inn, eller du kan regulere lengen bedre med å ri imot han da i doggy... Eggløsningen er jo fenomen som gjør kvinner ekstra kåte ja, skulle ønske jeg kunne avsløre når det skjer...

Jeg ligger på ryggen med rumpa mot pikken hans, og beina spredt godt ut til hver side. Han ligger på siden mot den. Får ikke denne orgasmen i doggy el misjonær. 

Ts

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ligger på ryggen med rumpa mot pikken hans, og beina spredt godt ut til hver side. Han ligger på siden mot den. Får ikke denne orgasmen i doggy el misjonær. 

Ts

Du åpner deg skikkelig med å spre bena da, trekker du bena mot skuldrene dine "skyter" du jo musa de litt ut også. I slike stillinger kan man komme dypt, så lenge ikke senga er for myk. Så jeg liker den stillinga best når hun ligger i hjørne av senga, da kan jeg bøye knærna bare i riktig høyde...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...