AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #1 Skrevet 2. august 2020 Hva synes dere om dette? Var ute igår.. Og det var utroligt mye drama som skjedde igår, fra da jeg kom til det ble stengt. Samme person som lagde bråk igår holdte på i HELE kvelden, han ble til snakka flere ganger men ble aldri kasta ut, lagde ekle kommentarer om folk, smuglet inn øl osv.. Bartenderene satt selv og drakk med gjestene, og de ble ganske fulle selv. Og rettere sagt, de hadde null kontroll om hva som skjedde der inne, kastet ikke folk ut eller ingenting. Hva synes dere om dette? Jeg mener iallefall om at de føler at de MÅ drikke på jobben, så iallefall ikke bli full på jobb. Kjenner at jeg ikke blir og dra tilbake til den pubben pågrunn av oppførselen på de som jobbet der. Anonymkode: 9f373...65c
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #2 Skrevet 2. august 2020 Useriøst, de ryker den dagen det kommer en anonym kontrollør fra kommunens skjenkebevilgningskontroll. Anonymkode: 837c6...415 6
SoWhat? Skrevet 2. august 2020 #3 Skrevet 2. august 2020 De har ikke lov til å drikke på jobb. Men jeg lurer veldig på hvorfor du ikke bare gikk et annet sted. Hadde virkelig ikke brukt en kveld/natt ute i så utrivelig miljø 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #4 Skrevet 2. august 2020 Jeg kjenner flere som jobber i utelivsbransjen og som bartendere, de forteller at de selv som regel har noen øl/drinker/shotter i løpet av vakten. De forteller også at dette er helt vanlig, og at de fleste gjør det. Anonymkode: c53f7...783 3
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #5 Skrevet 3. august 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjenner flere som jobber i utelivsbransjen og som bartendere, de forteller at de selv som regel har noen øl/drinker/shotter i løpet av vakten. De forteller også at dette er helt vanlig, og at de fleste gjør det. Anonymkode: c53f7...783 Det er jo vanlig å drikke noe ila vakten men ikke at man sitter seg ned og drikker med gjestene 😂 man har ikke lov å være full på jobb og ja skjenkekontrollen kommer jo ikke til å godta at de ansatte sitter og pilser med gjestene liksom. Har tatt shots med gjester før, er jo heller ikke lov men sjefen vår syntes det var greit 🙄 men det går i alle fall fort, å sette seg ned og drikke med gjester er vel IKKE vanlig 😂 Anonymkode: 09308...55c 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå