Gå til innhold

Har du vært på swingersclub? Hvis ja - se her!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan du fortelle litt om ditt/deres første besøk?

Ble det noe seksuelt da? Eller mest bli kjent med stedet/se på andre?

Dersom du er en ringrev på swingersclub, kan du fortelle litt om opplevelsene? Hva du (og din partner) pleier å oppleve der? Eller fortelle hvordan en «typisk» kveld ser ut der for dere? Spesielle opplevelser eller eller?

Jeg og min partner vil så gjerne vite litt om hva mulighetene er og hva vi kan forvente oss:) Er jo sikkert litt forskjell på de første gangene og etterhvert når man er mer erfaren?

Anonymkode: 19c8e...9b9

Skrevet

Jeg har vært et par ganger sammen med en tidligere kjæreste. Den første gangen hadde vi nok med å "bare" ha sex med hverandre i samme rom som andre. Startet kvelden i baren mens vi følte litt på stemningen og om vi egentlig ville dette her, eller om vi ikke syntes det var noe for oss. God og trivelig, men kanskje litt "spesiell" stemning. 

Den neste gangen startet også i baren, men da var vi en del mer komfortable med situasjonen, og slappet mer av. Vi kom i snakk med og ble invitert med på leken av et annet par og endte opp med å ha sex med dem og etter hvert enda et par som kom og spurte om de fikk være med. Vi hadde blant annet en regel om å alltid være sammen, og det funka fint for oss. 

Er ikke en del av noe swingersmiljø nå, og har det helt fint med det selv om jeg nok ikke hadde sagt nei om det var noe kona hadde hatt lyst til å prøve en dag.

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg debuterte på nedlagte VIProom som et arrangement i regi av CupidoClub. Vi var en snaue 20 personer som møtte og ble vist rundt. Lokalet var for bare oss fram til ca 21. Daværende partner og jeg gjorde to avtaler: Vi spør alltid den andre om lov, og vi forlater sammen. Vi endte opp med bare å ha sex sammen, men nøt å bli sett på av andre og at andre var kåte på oss. JEg angrer litt på at vi ikke slapp andre inn med oss, men det var slik det ble den gangen. Vi likte begge besøket, men forholdet vårt tok slutt kort tid senere av helt andre årsaker.

Senere besøkte jeg en klubb på Gran Canaria med en ONS jeg traff der. Veldig mye samme historie. Fint lokale, oppegående folk, mindre fyll en på barer og nattklubber, og folk er respektfulle. 

Min nåværende partner og jeg planla vårt første besøk sammen akkurat i det coronaen brøt ut, så nå sitter vi og venter på bedre tider......

Lykke til med debuten deres!

AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, Alterego666 skrev:

Jeg debuterte på nedlagte VIProom som et arrangement i regi av CupidoClub.

Ja, Cupido Swingers var et bra tiltak.

Anonymkode: a01d8...fe0

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, Cupido Swingers var et bra tiltak.

Anonymkode: a01d8...fe0

Cupido Swingers var helt topp. Likte at det startet kl 17 slik at man ikke måtte vente til langt utpå kvelden før det skjedde noe.

Hvem vet, kanskje vi til og med har dobbeltpenetrert samme dame der inne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...