Gå til innhold

Eks'ene snakker om oss

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For et halvt år siden fikk jeg kjæreste og for litt over en måned siden ble vi samboere. Han er en flott mann og vi har det kjempefint sammen. Seksuelt har han noen preferanser som ikke er helt vanlige, og som kanskje er krevende for mange, men som jeg ikke har noen problemer med. Vi har det fint med sex og alt er egentlig helt topp.

Jeg visste at han hadde hatt et par korte forhold tidligere. De to eks'ene hans kjenner flere av våre venner, vi er i et ikke så stort miljø. Og de to eks'ene kjenner naturlig nok til hans seksuelle preferanser. Det sies at forholdene røk på grunn av dette. Det er nok mye rykter og preik, slik at mange vet om ham og det han liker, og disse eks'ene har nok tatt i.

Nå føler jeg det litt rart, siden vi ikke bare fortsetter å være sammen, han og jeg - vi har til og med "oppgradert" og blitt samboere. Og da vet også "alle" at jeg "utsettes for dette" og tåler/liker det. Det føles litt svett. Men det er fullstendig uaktuelt at dette snakket skal ødelegge noe mellom ham og jeg, for vi har det fantastisk sammen.

Anonymkode: cad8e...3a2

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vel, hva er det snakk om? Tiss- og bæsjesex?

Anonymkode: 9e804...b28

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det føles litt svett. Men det er fullstendig uaktuelt at dette snakket skal ødelegge noe mellom ham og jeg, for vi har det fantastisk sammen

Så bra! Jeg heier på dere!

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg opplever litt av det samme. Jeg har to ekser som er blitt perlevenner, og jeg registrerer at det påvirker forholdet mitt til enkelte felles bekjente.

Jeg tar The High Road. INGEN skal høre meg si noe negativt om noen av dem. Hvis de snakker negativt om meg i særlig utstrekning og over lang tid, vil den intelligente delen av felles bekjente se hvem det er som har beveget seg videre og som ikke lar livet henge igjen i gamle relasjoner.

Skrevet

Det at de har utlevert ham, og dermed dere, er veldig ufint. Utilgivelig.

Men jeg forstår at de er nysgjerrige/undrende. Det de ikke fikset, fikser dere. Det de ikke orket å leve med, er ikke noe problem i deres samliv. Kanskje de angrer? Kanskje de er sjalu? Ser opp til deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...