Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi flyttet til en ny by for et par år siden. Der kom vi inn i et sosialt miljø som virket veldig bra. Småbarnsforeldre, god økonomi, litt blærete småby-sossete, men vi passet brukbart inn. Vi syntes vi var heldige som fikk innpass i en slik gjeng og har egentlig hatt det fint.

I fjor høst var det jentetur, som jeg ble invitert til å være med på. Vi var syv damer som skulle på en enukes tur til Italia. Det ble et lite sjokk for meg. Hjemme er det kjempeviktig i dette miljøet å ha et perfekt ytre, være de beste koner og mammaer som finnes osv. Men på tur ble det mye festing. Ingen var utro på den måten at de lå med andre menn, men det var likevel mye jeg ble overrasket over.

Drinker fra formiddagen av, strandturer med litt små bikinier, seksuell flørting osv. Ut på klubb hver kveld, etter å ha hatt vors der det ikke var noen hemninger ved å svinse nakne inn og ut av badet, shave så andre ser det, og mye griseprat. Var vanlig å være nybarbert i skrittet før vi gikk ut, og det var ikke så viktig med undertøy hverken oppe eller nede. Når vi var ute, var dansing og roting med menn helt innafor, og det var også innafor å la seg fingre, også når andre ble med på nach. Men å ligge med var skandale. DER gikk grensen, og det ble overholdt. Det kunne ført til sosial utstøting tror jeg. Rart å skjønne seg på. Men ellers var det mye som skjedde. Og slik gikk hver eneste dag.

For meg var dette et lite sjokk, og jeg kom vel ikke hjem uten å ha gjort noe jeg ikke burde ha gjort, jeg heller. Jeg har holdt det for meg selv, men nå er jeg stresset. For nå har damene begynt å forberede ny tur, bare koronaen gir seg. Da er det Frankrike vi skal til, og da blir det jo som sist. Og som det pleier å være på disse turene har jeg skjønt.  Dette er det sosiale miljøet vi er i i denne nye byen, og mannen stortrives. Jeg må jo bare gli inn, men jeg strever med dette.

Anonymkode: c8bf2...4ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette må da være mulig å håndtere...  Styr unna det verste, finn deg en å henge sammen med og pass på egne grenser. 

• Liker 5
Skrevet (endret)

Det var vel bare utroskap som ble helt feil her syns jeg.

Alt det andre er vel ganske typisk ferie. Det jeg ikke skjønner er hvorfor du må være utro. Når du skriver at du ikke kom hjem uten å ha gått over streken. Du må ikke gjøre alt det de andre gjør! 

Endret av SoWhat?
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det jeg reagerer mest på her er at du lot deg rive med selv om du ble sjokkert og ikke syns noe om væremåten og holdningene deres. Hvorfor i alle dager måtte du rote med noen/la deg fingre??? 

Anonymkode: 0c574...74c

• Liker 6
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i alle dager måtte du rote med noen/la deg fingre???

slik jeg leser det var det  noe som skjedde, men ikke nødvendigvis med henne...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Måneskinn skrev:

slik jeg leser det var det  noe som skjedde, men ikke nødvendigvis med henne...

Sitert fra åpningsinnlegget: og jeg kom vel ikke hjem uten å ha gjort noe jeg ikke burde ha gjort, jeg heller.

Nei det står ikke konkret hva hun gjorde men det ligger vel litt mellom linjene spør du meg.

Anonymkode: 0c574...74c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du blir vel ikke utstøtt selv om du står over neste tur?

Anonymkode: c692c...c76

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det som slår meg er at du klager over venninnenes oppførsel, men du gjorde også ting som jeg vil kalle utroskap. Du er voksen nok til å bestemme selv, eller er vennskapet så viktig at du ikke sier ifra eller trekker deg ut? Hadde skjønt problemet om du var tenåring, men du er vel voksen!

Anonymkode: f4d66...6a4

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Typisk norsk det, ut på fylletur. Tror de kan oppføre seg som de vil.

Enda mer trist å se at du vil ha et falskt forhold en "venninnegjeng" som du ikke passer sammen. Bare for å ha noen å henge med.

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er det sosiale miljøet vi er i i denne nye byen, og mannen stortrives. Jeg må jo bare gli inn, men jeg strever med dette.

Anonymkode: c8bf2...4ea

Kanskje på tide å flytte et annet sted? Å bo på et lite sted er dessverre en stor ulempe i mange tilfeller.

Anonymkode: cbc96...781

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det jeg ikke forstår er hvordan du kan føle deg sjokkert, men gikk over streken selv? Du er vel en voksen dame? Selv om de andre lar seg fingre, så trenger vel ikke du tråkke over linjer selv? Er du 14 år? 

Anonymkode: 09048...bb0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som en morsom gjeng 👍😊 hvor holder dere til i landet?

Anonymkode: c1c6b...bda

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du må jo ikke bruke tid på disse, utenom fellesting med din mann og gjengen.. skaff deg egne venner på siden, og ha et mer overfladisk forhold til disse damene. Dropp i hvert fall neste tur.

Anonymkode: 67512...e86

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...