Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt fra alle kjedebutikkene. Men fikk gulper, så 10  bodyer om dagen gikk fort. Finn var genialt. Frem til str 68ish er det ikke flekker eller slitasje, men så begynner de å spise og disse pokkers sviskene setter flekker. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hata Newbie. Mye fint, men så drit kvalitet. Lindex sine elastiske bodyer er gode. Og polarn o pyret er supergode. 

Strømpebukse er ikke anbefalt, pga feilstilling/utvikling av fot. De må i såfall være store, og aldri akkurat passe/for små.

Sokker fra nameit funka her. Og tighte/joggebukser.

Anonymkode: d115c...144

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lindex, kappahl, hm. Ull fra sparkjøp. Er ikke så opptatt av merker. 

Anonymkode: 81264...ea0

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er strømpebuksene fra Safa i størrelsen? Jeg er på jakt etter gode strømpebukser til junior, som han kan bruke når det blir kaldere ute. Han er slank og omtrent 78 cm lang nå. Burde jeg kjøpe i str. 80 eller 90? Det er jo ikke noe behagelig hvis strømpebuksene er for korte eller alt for lange. 😄 

Anonymkode: db3d9...a30

De er ganske store i størrelsen. Jeg pakket først bort str 80 når eldste var rundt 90cm. 

Str 50 varte til hun var 60 lang. 

Jeg tror jeg ville kjøpt 80 hvis jeg var deg. Men vent til sparkjøp har kampanje til å kjøpe store mengder. På høsten/vinteren kommer all ull fra Safa på 40% ca hver 4-6uke. Du kan jo kjøpe en på forhånd for å sjekke størrelsen😊

AnonymBruker
Skrevet

Kjøper bodyer på H&M som regel, der får jeg kjøpt 3- og 5-pakninger for en billig penge. Strømpebukser kjøper jeg fra name-it, de er veldig gode og varme. Så kjøper jeg bukser litt som det passer, men hun har generelt mye Newbie i garderoben sin, veldig glad i det merket 🥰

Anonymkode: 8efdc...3da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...