AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #1 Skrevet 2. august 2020 Hvor har de best bodyer og strømpebukser, for eksempel? Anonymkode: 2cacc...402
Skogkløver Skrevet 2. august 2020 #2 Skrevet 2. august 2020 Omslagsbodyer fra nøstebarn og strømpebukser fra Safa 🥰 Strømpebuksene fra nøstebarn er deilige, men de passer ikke før barnet var 6 mnd i minste størrelsen her 🤣 safa sine sitter fantastisk godt på.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #3 Skrevet 2. august 2020 Kjøper alt brukt på nett, så vet ikke hvilke merker jeg har engang;) så håper og plukke opp noen tips fra tråden din TS Anonymkode: e19a4...eb1 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #4 Skrevet 2. august 2020 Der må du nesten se an ditt barn. Vår var lang og tynn, og det var bare bukser fra lindex som passet på ham. Strømpebukser brukte vi ikke, prøvde første uken og fant ut atvdet var dritt. Bedfe med myk bukse og sokker. Ellers hadde vi mye ullbodyer (omslag!!!) fra joha. Anonymkode: 1838c...167
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #5 Skrevet 2. august 2020 Vi likte godt omslagsbodyer fra Lindex og Newbie. Men det som ble mest brukt i begynnelsen var pysj med glidelås og mansjetter til føtter og hender som kunne brettes over. Vi arvet våre fra Wondersuit og de er helt fantastiske men tror de har noe liknende fra Newbie. Ellers støtter jeg ull fra Joha. Anonymkode: 35b8d...279
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #6 Skrevet 2. august 2020 Jeg kjøpte en body på Cubus eller Lindex, ha,ha. Resten arvet, lånte og fikk jeg 😁 Anonymkode: 7adc6...316
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #7 Skrevet 2. august 2020 Liker godt Lindex, da jeg føler de har klær som ikke bare er rosa eller blå. Litt mer kjønnsnøytralt. Ellers er det supert å kjøpe brukt i de minste størrelsene, de vokser ut av dem før de rekker å slite de ut. Anonymkode: 9d9e3...85e 7
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #8 Skrevet 2. august 2020 Lindex og KappAhl (Newbie) har de beste babyklærne, synes jeg ☺️ Omslagsbodyer er genialt! Vår baby hater iallfall å få klær dratt over hodet 🙈 Anonymkode: 1f1e2...1aa
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #9 Skrevet 2. august 2020 Liker Lindex best! Men strømpebukser fra Sparkjøp (Safa). Brukte ikke strømpebukser før de var 3-4 mnd da, før det var det sokker og bukse. Syns egentlig sokkene fra hm var best til nyfødt fordi de har ribb langt opp på leggene. Anonymkode: 75fa4...1c3 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #10 Skrevet 2. august 2020 2 timer siden, Skogkløver skrev: Omslagsbodyer fra nøstebarn og strømpebukser fra Safa 🥰 Strømpebuksene fra nøstebarn er deilige, men de passer ikke før barnet var 6 mnd i minste størrelsen her 🤣 safa sine sitter fantastisk godt på. Hvordan er strømpebuksene fra Safa i størrelsen? Jeg er på jakt etter gode strømpebukser til junior, som han kan bruke når det blir kaldere ute. Han er slank og omtrent 78 cm lang nå. Burde jeg kjøpe i str. 80 eller 90? Det er jo ikke noe behagelig hvis strømpebuksene er for korte eller alt for lange. 😄 Anonymkode: db3d9...a30 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #13 Skrevet 2. august 2020 H&M er veldig billig, så der kjøpte vi mye. Vet ikke om det er noe dårligere kvalitet heller, men i så fall har det jo lite å si når de bruker hver størrelsen så kort tid. Anonymkode: 4b6a2...d85
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #14 Skrevet 2. august 2020 Lindex og KappAhl (newbie) er det jeg har kjøpt mest av til min gjennom 2 år. Både pent, rimelig og holdbart. Anonymkode: 37b6d...fb9 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #15 Skrevet 2. august 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: H&M er veldig billig, så der kjøpte vi mye. Vet ikke om det er noe dårligere kvalitet heller, men i så fall har det jo lite å si når de bruker hver størrelsen så kort tid. Anonymkode: 4b6a2...d85 Jeg opplever at mye fra HM er mindre i str enn andre merker. Vokser først ut av hm. Eller at det kryper mer ved vask. Anonymkode: 37b6d...fb9 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #16 Skrevet 2. august 2020 Kjøp en klespakke eller to på finn. Klær i små størrelser er gjerne veldig lite brukt. Så kan du supplere med det du mangler etterhvert. Får du gulpebaby trenger du mange bodyer, og det er ikke så viktig om det er en flekk der fra før siden du får laget nye med en gang. Ellers synes jeg newbie, hm og Lindex har mye fint. Cubus har jeg bare hatt litt bodyer fra, de har vært så løse i stoffet at de har blitt trukket ut av fasong, særlig i halsåpningen = ubrukelige. Anonymkode: 37bd9...f53 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #17 Skrevet 2. august 2020 Omslagsbodyer fra alle slags butikker, har blitt mest fra lindex og Kapphal men også en mye fra barnashus. Tenker å prøve meg på sokker men har hørt mye bra om safa strømpebukser som kan kjøpes på nett eller sparkjøp. Har kjøpt noen søte smekker i tilfelle gulpebaby, har hørt at det kan berge noen klesskift om man er heldig. Prøver å kjøpe klær i ok kvalitet slik at det ikke blir ødelagt etter 1 vask, men orker heller ikke bruke store summer da de vokser raskt ut av klærne. Anonymkode: cc7f8...d92
Sportsidioten Skrevet 2. august 2020 #18 Skrevet 2. august 2020 Her brukte vi (og bruker den dag i dag) mest fra Lindex, Name It og Newbie ☺️ Omslagsbodyene fra Lindex er geniale da de har to rader med knapper i skrittet slik at de kan brukes litt lengre 3
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #19 Skrevet 2. august 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Liker godt Lindex, da jeg føler de har klær som ikke bare er rosa eller blå. Litt mer kjønnsnøytralt. Ellers er det supert å kjøpe brukt i de minste størrelsene, de vokser ut av dem før de rekker å slite de ut. Anonymkode: 9d9e3...85e Helt enig! Blir så lei av rosa og blått, Lindex har så mange andre fine farger. Anonymkode: e7cf7...bc5 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #20 Skrevet 2. august 2020 Vi fikk barn i november. Kjøpte et par ullpakker på finn, og supplerte med noen få plagg i en størrelse mindre. Helt i starten bodde hun i et par favoritt-ullbodier fra Janus og strømpebukser fra Safa. Har vært godt fornøyd med ull fra Reflex og Janus. Har fått litt gaver fra Lillelam og Nøstebarn, og det er også fint. Men syns ikke kvaliteten er så mye høyere at jeg prioriterer å kjøpe det selv - iallfall ikke til fullpris. På bomull har vi også for det meste kjøpt klespakker på finn. Liker best tøyet fra Lindex, Newbie og Polarn O Pyret. Til yttertøy når barnet er litt større syns jeg vinddressene fra Polarn O Pyret med fast hette og overbrettbare armer og bein er gull. Anonymkode: 8021c...9ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå