Gjest Nassi Skrevet 14. juli 2005 #1 Skrevet 14. juli 2005 Jeg har IKM om en uke, og hele meg tror vi har fått det til.... Dette kommer av stikkinger og strekkinger i tre dager, og ømme pupper, pluss en følelse. Og det er så slitsomt! For når jeg tror det så blir jeg så fryktelig skuffet hvis jeg da får mensen likevell! Særlig fordi sist trodde jeg det ikke, og da kom jo nettopp og mensen.. Men uansett hvor mye jeg prøver å få meg selv til å ikke tenke på det, eller tenke at det ikke er noe, så går tankene sine egne retninger... Noen andre som og har det slik, eller er jeg bare sær??
Cinzia Skrevet 14. juli 2005 #2 Skrevet 14. juli 2005 Jeg synes ikke du er sær! Hvis du er sær, så er det veldig mange "særinger" her inne, for tror de fleste her har nok gått gjennom det du gjør nå. Man kjenner symptomer i tide og utide, og oppdager ting ved kroppen sin som man aldri før har lagt merke til! ..og for noen er det jo reelle symptomer da...håper det er slik for deg, selv om det sikkert er greit å være realistisk og innse at ei uke før IKM er det litt tidelig å ha så mange symptomer (..men kan jo være at du er en av de som kjenner symptomene tidlig!)...da kan du jo bli veldig postitivt overrasket hvis det klaffer! Jeg har selv vært av de som har hatt utallige symptomer....men aldri vært gravid! Jeg har visst ganske lenge at sjansene mine for å bli gravid ved naturmetoden er ganske små, men har allikevel vært trøtt, oppblåst, tørst, uggen etc. men så har jeg ettervert blitt så godt kjent med kroppen min at jeg innser at det jeg kjenner faktisk er småting som alltid har vært der, men som jeg ikke har lagt merke til før....Håper jeg ikke tar motet fra deg nå da...det var iallefall ikke meningen! Såfremt alt er iorden med dere begge, så er det jo store sjanser for at det klaffer for dere relativt raskt tross alt! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå