AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #1 Skrevet 2. august 2020 Jeg forstår det ikke, forrige forhold så kom jeg ofte borti med tennene, men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal unngå det når det skal suges heftig? Tips? Anonymkode: d3fcb...2b0
Frekkulf Skrevet 2. august 2020 #2 Skrevet 2. august 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg forstår det ikke, forrige forhold så kom jeg ofte borti med tennene, men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal unngå det når det skal suges heftig? Tips? Anonymkode: d3fcb...2b0 Det er veldig forskjell på jenter her. Jeg har blitt sugd av en god slump av jenter. jenter som viser tenner når de smiler ofte er borti litt med tennene. De som har tennene skjult bak leppene når de smiler er de beste sugerne. Så har man de som viser masse tannkjøtt og digre tenner når de smiler. Trenger jeg si mere? Hvilken type er du?
Fioljenta Skrevet 2. august 2020 #3 Skrevet 2. august 2020 3 timer siden, Frekkulf skrev: Det er veldig forskjell på jenter her. Jeg har blitt sugd av en god slump av jenter. jenter som viser tenner når de smiler ofte er borti litt med tennene. De som har tennene skjult bak leppene når de smiler er de beste sugerne. Så har man de som viser masse tannkjøtt og digre tenner når de smiler. Trenger jeg si mere? Hvilken type er du? Tull. Jenter med store tenner må bare bruke en annen teknikk. Jeg dekker tennene i underkjeven med leppene mine og vinkler pålen greit opp bak tennene i overkjeven (selv om jeg har fortenner og viser tannkjøtt). Da blir det dessuten enklere å ta dypt. Et tips Ts: Forsøk med en passelig tykk gulrot. Prøv å vinkle den i litt forskjellige vinkler og finn ut hva som virker best for deg. Tenk også hvilke stillinger du kan velge for at vinkelen blir grei. (69, knele mellom beina hans når han ligger på rygg eller står, ligge med hodet over kanten på senga, han på rygg og du hviler hodet på magen hans... etc.) Men hva som fungerer avhenger også av formen på pålen - de kan jo bue litt og har forskjellig lengde/tykkelse. Og det å suge heftig kan gjøres på mange måter. Du kan f.eks. bruke hendene til å «forlenge munnen» og la munnen konsentrere seg kun om tuppen. Da er tennene mindre i veien. Det jeg prøver å si er at teknikker må tilpasses det enkelte paret. Og noen ganger kan det kreve litt eksperimentering og trening... 💜 5
Frekkulf Skrevet 2. august 2020 #4 Skrevet 2. august 2020 3 minutter siden, Fioljenta skrev: Tull. Jenter med store tenner må bare bruke en annen teknikk. Jeg dekker tennene i underkjeven med leppene mine og vinkler pålen greit opp bak tennene i overkjeven (selv om jeg har fortenner og viser tannkjøtt). Da blir det dessuten enklere å ta dypt. Et tips Ts: Forsøk med en passelig tykk gulrot. Prøv å vinkle den i litt forskjellige vinkler og finn ut hva som virker best for deg. Tenk også hvilke stillinger du kan velge for at vinkelen blir grei. (69, knele mellom beina hans når han ligger på rygg eller står, ligge med hodet over kanten på senga, han på rygg og du hviler hodet på magen hans... etc.) Men hva som fungerer avhenger også av formen på pålen - de kan jo bue litt og har forskjellig lengde/tykkelse. Og det å suge heftig kan gjøres på mange måter. Du kan f.eks. bruke hendene til å «forlenge munnen» og la munnen konsentrere seg kun om tuppen. Da er tennene mindre i veien. Det jeg prøver å si er at teknikker må tilpasses det enkelte paret. Og noen ganger kan det kreve litt eksperimentering og trening... 💜 Først vil jeg berømme deg for at din iver etter å suge pikk på en god måte, har lært deg å få det til selv om du har litt store tenner og viser tannkjøtt. Men du kan vel innrømme at det kanskje hadde vært enda lettere om du tennene hadde vært litt mer skjult? Mine synspunkter handlet bare om mine erfaring, men nå har jeg ikke latt deg prøve teknikken din på meg. Ikke enda. Hadde vært spennende å sett om det faktisk funket så bra som du lover. Vil uansett igjen berømme deg for å utforske og trene for å lære deg å gjøre det på best mulig måte.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #5 Skrevet 2. august 2020 Bare tull Ts. Ekte tøffe menn har ikke noe imot litt tenner og griner ikke om dama biter litt i snoppen. Anonymkode: d47d1...a5e 2
Fioljenta Skrevet 2. august 2020 #6 Skrevet 2. august 2020 3 timer siden, Frekkulf skrev: Først vil jeg berømme deg for at din iver etter å suge pikk på en god måte, har lært deg å få det til selv om du har litt store tenner og viser tannkjøtt. Men du kan vel innrømme at det kanskje hadde vært enda lettere om du tennene hadde vært litt mer skjult? Mine synspunkter handlet bare om mine erfaring, men nå har jeg ikke latt deg prøve teknikken din på meg. Ikke enda. Hadde vært spennende å sett om det faktisk funket så bra som du lover. Vil uansett igjen berømme deg for å utforske og trene for å lære deg å gjøre det på best mulig måte. Om det hadde vært enklere med mindre tenner, har jeg faktisk aldri tenkt på. Jeg har den kroppen jeg har, og da liker jeg å finne muligheter ut fra det. For muligheter er det nok av. 😊 Om du hadde likt måten jeg suger på, aner jeg ikke. Min teknikk er spesialtilpasset min mann og hans påle. 💜 3
Doolittle Skrevet 2. august 2020 #7 Skrevet 2. august 2020 10 timer siden, Frekkulf skrev: jenter som viser tenner når de smiler ofte er borti litt med tennene. De som har tennene skjult bak leppene når de smiler er de beste sugerne. Sludder.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #8 Skrevet 2. august 2020 Ta ut gebisset! Anonymkode: f3f30...f43 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #9 Skrevet 2. august 2020 7 timer siden, Frekkulf skrev: Først vil jeg berømme deg for at din iver etter å suge pikk på en god måte, har lært deg å få det til selv om du har litt store tenner og viser tannkjøtt. Haha! Anonymkode: f3f30...f43
Kenelz Skrevet 2. august 2020 #10 Skrevet 2. august 2020 herregud, trodde det var snakk om amming 😂😂 Skjønte ikke kommentarene med det samme. 2
Frekkulf Skrevet 2. august 2020 #11 Skrevet 2. august 2020 4 timer siden, Fioljenta skrev: Om det hadde vært enklere med mindre tenner, har jeg faktisk aldri tenkt på. Jeg har den kroppen jeg har, og da liker jeg å finne muligheter ut fra det. For muligheter er det nok av. 😊 Om du hadde likt måten jeg suger på, aner jeg ikke. Min teknikk er spesialtilpasset min mann og hans påle. 💜 Flott at du tilpasset teknikken og ganen til pålen. Hehe. Virker som om du er ei jente som tar tilfredsstilling på alvor. Det er bra.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #13 Skrevet 3. august 2020 Jeg har ikke opplevd tenner som et problem. Kan skjønne det hvis hun direkte biter, eller har skarpe kanter, og hakk i tennene. Anonymkode: 33d2c...51a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå