AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #1 Skrevet 2. august 2020 Vi har årskort til gutten vår og pappaen. Har ikke råd til kort til alle, så vurderer å bruke han sitt Vet det ikke er lov å låne andres kort, men har noen gjort dette og det har gått greit? Anonymkode: b63c0...d11
Rararara Skrevet 2. august 2020 #2 Skrevet 2. august 2020 Var nettopp et innlegg på facebooksiden til Tusenfryd(?) om at de hadde oppdaget at dette ble gjort og de understreket at årskort var personlige og man måtte forvente å vise legitimasjon sammen med det. Jeg er helt sikker på at det ikke er lov å bruke andres årskort, men du må vel selv ta avgjørelsen om du synes det er verdt risken. Jeg skjønner at det er dyrt, men er det verdt risken å bli ferska foran sin egen sønn? 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #3 Skrevet 2. august 2020 Årskort er personlig og kan ikke brukes av andre. Anonymkode: 9910a...327
Gidavmeg Skrevet 2. august 2020 #4 Skrevet 2. august 2020 De pensjonistene som står i inngangen får opp navn og bilde på en skjerm når du går inn. De har og stor skjerm ved inngangen som alle kan se årskortbildet til den som går inn, men den virker ikke. Risikoen for at du vil bli oppdaget om du bruker mannens årskort er derfor stor. Vet om noen som har lånt bort årskort og ikke blitt tatt, men de har lånt bort til en av samme kjønn. Jeg ville aldri tatt sjansen. Tenk så flaut om du blir ferska. Stakkars gutten din da! 2
Hengebuksvinet Skrevet 2. august 2020 #5 Skrevet 2. august 2020 Uff. Var en som gjorde dette på skisenteret. Heldigvis rause folk som jobbet der, og som bare lo litt. Men pinlig at alle får opp bilde av en liten dame, så er der en diger mann.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #6 Skrevet 2. august 2020 Ikke gjør deg til kjeltring for småpenger. Anonymkode: 40c86...56c
Fredelig Skrevet 2. august 2020 #7 Skrevet 2. august 2020 Rett og slett svindel. Ville ikke tenkt tanken engang.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #8 Skrevet 2. august 2020 De sjekker. billetter og lignende. Var i dyreparken med jobben min i bofellesskap i fjor. De har alle sammen ledsagerbevis og de ba om ledsagerbevis og så både på brukerene våre og oss før de slapp oss inn. Anonymkode: db50e...75a
Batteri Skrevet 2. august 2020 #9 Skrevet 2. august 2020 (endret) Spør du virkelig om det er greit å begå svindel, og i tillegg når du er sammen med din sønn? Virkelig? Endret 2. august 2020 av Batteri
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå