Gå til innhold

Hvilke hårstrikker til småbarn med lite/glatt hår?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor kjøper du hårstrikker til småbarna som har tynt, glatt og kort hår?

Vi har snart gått tom for noen små gummistrikker vi har kjøpt i utlandet. De ryker etter et par gangers bruk, har prøvd noen tynne gummistrikker fra Tiger Tiger (?) også. De ryker etter en dag. 

De jeg jeg bruker selv er for tykke/for mye strikk og bare sklir ut. 

Gjerne tips til spenner som sitter og. Har en del som sklir ut fort under lek. 

Anonymkode: af491...5b6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Trenger ikke strikk når man har kort hår. Unødig slitasje. 

Anonymkode: 07780...dbd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hei, ts! 
Dette strevde vi også med før vi dro på FK-butikken (Felleskjøpet) og kjøpte manstrikker! 
Altså små gummistrikker til hest😊

Finnes i store forpakninger og har supergod kvalitet! 

Anonymkode: a3c0c...fd0

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes du selv at du svarte godt på ts sitt spørsmål? Hvis nei, kunne du kanskje heller egentlig latt være. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når det er varmt er det godt å få håret opp fra nakken. Håret rekker til skuldrene 

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei, ts! 
Dette strevde vi også med før vi dro på FK-butikken (Felleskjøpet) og kjøpte manstrikker! 
Altså små gummistrikker til hest😊

Finnes i store forpakninger og har supergod kvalitet! 

Åh det var lurt. Skal se om de har en nettbutikk. 

AnonymBruker
Skrevet

Svoger+kone bruker poseklemmer. (Muligvis bare hjemme). Tror de har oppgitt vanlige hårstrikker. 

Screen-Shot-2020-08-02-at-10-30-08.png

Anonymkode: 13f8f...ca0

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Svoger+kone bruker poseklemmer. (Muligvis bare hjemme). Tror de har oppgitt vanlige hårstrikker. 

Screen-Shot-2020-08-02-at-10-30-08.png

Anonymkode: 13f8f...ca0

Hahaha! Dævver av latter🤪

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Av spenner kan jeg anbefale de minste spennene fra den lille prikken over I'en. Ellers synes jeg strikker er vanskelige, men fant noen små på Lindex som sitter

Anonymkode: 4f8e9...b2b

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte en stor boks med mange hårstrikker, gjennomsiktig og ulike farger, på Normal.

Anonymkode: 116ff...433

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blax hårstrikk bruker jeg på meg selv. De sitter godt, og er ikke veldig store. Finner i litt ulike farger.

https://www.blivakker.no/product/3010681/blax-snag-free-hair-elastics-transparente-8stk

Anonymkode: b46ae...bc1

8 strikker for 55 kr😳😳😳 Verden vil bli lurt🤣

Da ville jeg heller gått for disse. 500 stk for 29 kr👍 https://www.felleskjopet.no/husdyr/hestehold/stell-og-pleie/manpleie/gummistrikker-hvite-500stk-50323707

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte spenner på Polaren Pyret. 

Anonymkode: ff994...040

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde glatt, tynt hår til jeg gikk i 4. Klasse og fikk min første kjemiske hårbehandling (hårfarging og varmebehandling). Etter det har jeg hatt tykkere hår som holder seg i fletter. (fortsatte å farge håret med jevne mellomrom etter det, prøvde allslags farger i tenårene). 

Ja, mora mi var sprø, jeg ble bare dratt med til frisøren og kom ut med en hårfarge som var total motsetning til min naturlige😂 altfor ung syns nå jeg. 

Anonymkode: b20d2...177

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Da ville jeg heller gått for disse. 500 stk for 29 kr👍 https://www.felleskjopet.no/husdyr/hestehold/stell-og-pleie/manpleie/gummistrikker-hvite-500stk-50323707

Du må bare le alt du vil, men for meg holder denne pakken flere år, siden strikkene har god holdbarhet. Er ikke sikkert den gjør det på et barn, da, om hun har en tendens til å ta dem ut.

Anonymkode: b46ae...bc1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde glatt, tynt hår til jeg gikk i 4. Klasse og fikk min første kjemiske hårbehandling (hårfarging og varmebehandling). Etter det har jeg hatt tykkere hår som holder seg i fletter. (fortsatte å farge håret med jevne mellomrom etter det, prøvde allslags farger i tenårene). 

Ja, mora mi var sprø, jeg ble bare dratt med til frisøren og kom ut med en hårfarge som var total motsetning til min naturlige😂 altfor ung syns nå jeg. 

2 åringen skal absolutt ikke ha noe kjemisk behandling på håret sitt! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

2 åringen skal absolutt ikke ha noe kjemisk behandling på håret sitt! 

Jo kom an da, går sikkert bra😂😂

Skrevet

Loombands fra lekebutikken brukte vi det første året +. Små gummistrikker som egentlig er til å kage armbånd eller noe. Men samme det. Eneste som var smått nok. Fra rundt 1,5 år gikk vi over til de minste vanlige gummistrikkene. 

AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blax sine holder lenge, og de lugger ikke når man drar dem ut. Gummistrikker/manstrikker vil vel lugge?

Anonymkode: b9305...956

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte en boks med gjennomsiktige strikker på Normal. De ligger kanskje litt hvis man drar de ut (anbefaler å ta de av på samme vis som du tar de på) 

Anonymkode: 8d41e...20b

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...