AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #1 Skrevet 2. august 2020 Jeg tenkte på det her om dagen. Jeg ser mannen aldri helt slapp. Om morgenen har han bestandig ereksjon. Alltid. I dusjen har han en halvstiv - eller den blir nesten helt hard. Når han kommer inn på badet om kvelden er det på samme måte, og det skjer ikke at han ikke har stå når vi legger oss. Jeg kan nesten ikke huske når jeg sist så ham liten og helt slapp. Vi har sikkert ikke noe mer eller mindre aktivt sexliv enn andre, så dette handler ikke om det. Er bare litt rart. Eller har andre det på samme måten? Anonymkode: 0b9b6...e6b
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #2 Skrevet 2. august 2020 Spør han hvorfor.. Anonymkode: bbc06...90c
Frekkulf Skrevet 2. august 2020 #3 Skrevet 2. august 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenkte på det her om dagen. Jeg ser mannen aldri helt slapp. Om morgenen har han bestandig ereksjon. Alltid. I dusjen har han en halvstiv - eller den blir nesten helt hard. Når han kommer inn på badet om kvelden er det på samme måte, og det skjer ikke at han ikke har stå når vi legger oss. Jeg kan nesten ikke huske når jeg sist så ham liten og helt slapp. Vi har sikkert ikke noe mer eller mindre aktivt sexliv enn andre, så dette handler ikke om det. Er bare litt rart. Eller har andre det på samme måten? Anonymkode: 0b9b6...e6b Du er vel bare heldig. Er jo ikke noe å klage på i alle fall
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #5 Skrevet 2. august 2020 Kanskje han napper litt i den før han vet at du vil se han naken. For at den skal se større ut.. Anonymkode: 8e315...28e 3
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #6 Skrevet 2. august 2020 Jeg er sjelden helt slapp selv i situasjoner der kona ser/kan se den. Skal veldig lite til og ofte er min egen nakenhet nok for å bli halvfeit (nå er jeg klar over hvor rart det hørtes ut, men er faktisk sånn - ikke fordi jeg tenner på meg selv...) Anonymkode: a36df...4ac 4
Doolittle Skrevet 2. august 2020 #7 Skrevet 2. august 2020 Han tenner vel på deg da. Det høres jo positivt ut. 4
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #8 Skrevet 2. august 2020 Jeg har det akkurat som han. Blir halvstiv når jeg står i dusjen, osv når jeg ser kona. Vet ikke hvorfor, men slik er det. Anonymkode: f2594...850 4
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #9 Skrevet 2. august 2020 Penisen min er veldig liten når den er slapp, typ 3-4cm. Har opplevd at damer har ledd, kledd på seg å stikki av når de har sett den slapp.. Sørger derfor for at den ihvertfall er halvstiv før dama får se den. Anonymkode: 5db74...f94
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #10 Skrevet 2. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Penisen min er veldig liten når den er slapp, typ 3-4cm. Har opplevd at damer har ledd, kledd på seg å stikki av når de har sett den slapp.. Sørger derfor for at den ihvertfall er halvstiv før dama får se den. Anonymkode: 5db74...f94 Ønsker ikke å være creepy, men hvor stor blir den stiv? Sorry hvis dette er personlig! Bare skjønner ikke hvordan det virker når den bare er 3-4 cm normalt 🤯 virker ikke fysisk mulig Anonymkode: a7976...5ed 1
bullehurk Skrevet 2. august 2020 #11 Skrevet 2. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ønsker ikke å være creepy, men hvor stor blir den stiv? Sorry hvis dette er personlig! Bare skjønner ikke hvordan det virker når den bare er 3-4 cm normalt 🤯 virker ikke fysisk mulig Anonymkode: a7976...5ed Du har tydeligvis aldri møtt en mann med en skikkelig grower. 3
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #12 Skrevet 2. august 2020 1 minutt siden, bullehurk skrev: Du har tydeligvis aldri møtt en mann med en skikkelig grower. Nei, aldri! Anonymkode: a7976...5ed
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #13 Skrevet 2. august 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ønsker ikke å være creepy, men hvor stor blir den stiv? Sorry hvis dette er personlig! Bare skjønner ikke hvordan det virker når den bare er 3-4 cm normalt 🤯 virker ikke fysisk mulig Anonymkode: a7976...5ed 16-17cm stiv. Anonymkode: 5db74...f94 1
Hunmedham Skrevet 2. august 2020 #14 Skrevet 2. august 2020 Er det "grower" som er ordet? Mannen min er syv-åtte centimeter som slapp. Har han trent eller vært ute i kulden krymper den inn til nesten halvparten av det. Blir bitteliten. Når den er erigert er den 17 cm lang og nesten det samme i omkrets.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #15 Skrevet 2. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: 16-17cm stiv. Anonymkode: 5db74...f94 1 minutt siden, Hunmedham skrev: Er det "grower" som er ordet? Mannen min er syv-åtte centimeter som slapp. Har han trent eller vært ute i kulden krymper den inn til nesten halvparten av det. Blir bitteliten. Når den er erigert er den 17 cm lang og nesten det samme i omkrets. 🤯 Går dette virkelig an? Nei... Dette kan ikke gå an. Hvor er liksom... Hvor er huden før den blir stor? Altså nå høres jeg ut som at jeg er 16, men jeg er en voksen kvinne. Har aldri opplevd dette. Kan ikke forestille meg... Anonymkode: a7976...5ed
Hunmedham Skrevet 2. august 2020 #16 Skrevet 2. august 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Går dette virkelig an? Mannen protesterer kraftig her, på dette med syv cm. Han påstår åtte-ti som slapp, uten at noen av oss gidder å måle nå. 😄
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #17 Skrevet 2. august 2020 5 minutter siden, Hunmedham skrev: Mannen protesterer kraftig her, på dette med syv cm. Han påstår åtte-ti som slapp, uten at noen av oss gidder å måle nå. 😄 ...mål 😂 Anonymkode: a7976...5ed
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #18 Skrevet 2. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: ...mål 😂 Anonymkode: a7976...5ed Dette er en spøk forresten, må presisere det. Anonymkode: a7976...5ed
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #19 Skrevet 2. august 2020 Størrelse i slapp sier lite. Husker en høy kompis, med stor slapp, og med det påtakelig høy selvtillit, fortelle, med stolthet, at hans reisning var 19 cm lang og 15 cm rundt stiv. Da begynte jeg å le, for meg selv. Hadde virkelig trodd den var større. Selvtilliten min føyk i taket. Fant ut at min "lille" er 20% lenger og tjukkere. Har aldri sagt det til han. Lar han beholde trua. Tenker at når alt kommer til alt så er selvtillit mer enn å ha en stor. Anonymkode: ddc79...0a9
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #20 Skrevet 2. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: ...mål 😂 Anonymkode: a7976...5ed Dorullen er 2 cm lenger hvis den er 8 cm slapp. Omkretsen på en dorull er 12,5 cm +. Er dorullen en adekvat målestokk som definisjonen på liten? Er dorulltesten kommet for å bli? 🙄 Anonymkode: ddc79...0a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå