AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #1 Skrevet 2. august 2020 Hei tror du at du har venner som bruker bilde av dama di/kona di når de runker Snakket med en her om dagen som innrømmet at han brukte facebook, instagram, snap osv og runket gjerne til damer han kjente, som kunne være damer av kamerater osv.. Det var noe med at det var "ulovlige" damer som han da runket til til og det var det spenning i.. Vi snakker ikke om nakenbilder men kanskje bilder i bikini, skjørt, pyntet, ansiktsbilder osv... Altså...jeg må kanskje tenke at det sitter kjente av meg rundt og runker til bilder av dama mi ? Anonymkode: f7cae...63e
Hunmedham Skrevet 2. august 2020 #2 Skrevet 2. august 2020 Høres jo litt teit ut, men tipper slikt har skjedd til alle tider.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #3 Skrevet 2. august 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei tror du at du har venner som bruker bilde av dama di/kona di når de runker Snakket med en her om dagen som innrømmet at han brukte facebook, instagram, snap osv og runket gjerne til damer han kjente, som kunne være damer av kamerater osv.. Det var noe med at det var "ulovlige" damer som han da runket til til og det var det spenning i.. Vi snakker ikke om nakenbilder men kanskje bilder i bikini, skjørt, pyntet, ansiktsbilder osv... Altså...jeg må kanskje tenke at det sitter kjente av meg rundt og runker til bilder av dama mi ? Anonymkode: f7cae...63e Nå veit du jo hvertfall hvem av dem som gjør det! 😅 Anonymkode: 9845e...a63
Frekkulf Skrevet 2. august 2020 #4 Skrevet 2. august 2020 Dama til en kompis driver å sender meg frekke bilder selv. Han vet om det og synes det er ok. Vi er jo kompiser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå