Angela Lupattelli Skrevet 2. august 2020 #1 Skrevet 2. august 2020 (endret) Hei! Mitt navn er Angela Lupattelli, og jeg er forsker ved Universitetet i Oslo. Jeg skriver i forbindelse med HEALTHx2 forskningsprosjekt om mental helse og antidepressive medisiner i periode rundt svangerskapet. Undersøkelsen er finansiert av Norges Forskningsrådet. Hovedformålet med undersøkelsen er: 1) å skaffe nyttig kunnskap om kvinners beslutningsvansker når det gjelder bruk av antidepressive legemidler under graviditet og ved amming; 2) å hjelpe kvinner med å ta informerte beslutninger om behandlingen med antidepressive medisiner før, under, og etter svangerskapet; 3) å prioritere legemiddel og kvinneforskning innen mental helse under graviditet og etter fødsel. Jeg ønsker derfor å invitere dere til å delta i undersøkelsen. Det vil ta deg ca. 15 minutter å svare på spørreskjemaet. Hvem kan delta? Alle kvinner som har vært gravid de siste 5 årene eller er nåværende gravid eller planlegger å bli gravid, og har samtidig fått tilbud om antidepressiv behandling i de siste 5 årene. Dere kan melde dere på undersøkelsen ved å logge dere inn via BankID/MinID. Mer informasjon om studien finnes her. Dere kan signere samtykkeskjema og delta i studien her. Alle som deltar i spørreundersøkelsen vil få mulighet til å være med i trekningen av 2 universale gavekort til en verdi av NOK 2500. Jeg setter stor pris på deres bidrag i et så viktig forskningsprosjekt innen behandling av psykisk helse under graviditet og etter fødsel! Hvis dere lurer på noe, det er bare å ta kontakt med meg via e-post ([email protected]) eller telefon (41 34 36 28) eller her i forumet. Mer informasjon om meg selv og min forskning er tilgjengelig her. Tusen hjertelig takk! Med vennlig hilsen, Angela Lupattelli Endret 23. august 2020 av Angela Lupattelli Lenken var feil 1
Søgni Skrevet 2. august 2020 #2 Skrevet 2. august 2020 Tråden er ryddet for avsporinger. Trådstarter er firmabruker, og hovedinnlegget bryter ikke forumets regler. Søgni, mod.
Gjest Forumassistent Skrevet 3. august 2020 #3 Skrevet 3. august 2020 Som Søgni sier har trådstarter bedt om tillatelse til å poste tråden og fått det fra Egmont Publishing. Dessverre synes ikke at noen er firmabruker lenger på mobil, så jeg skal manuelt gå inn og bekrefte, men fikk ikke gjort det på søndag siden det var utenfor arbeidstid. Forumansvarlig
Angela Lupattelli Skrevet 22. juni 2021 Forfatter #4 Skrevet 22. juni 2021 Hei, studien er nå avsluttet og det er ikke lengre muligå delta. Vi takker alle som bidro til vår forskning! Vennlig hilsen, Angela Lupattelli 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå