Gå til innhold

Ubalanse i sexlivet. Kan det ødelegge forhold?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så heldig at jeg er sammen med en seksuelt nysgjerrig, utforskende, erfaren og dyktig kvinne. Hun er veldig glad i sex og vi har det mye. Hun har åpnet nye verdener for meg, gir meg orgasmer jeg ikke trodde var mulig for menn, jeg har det rett og slett helt rått med henne. Hun er også veldig flink på å si og vise hva hun vil at jeg skal gjøre med henne, men problemet er at det funker bare ikke. Hun kommer nesten aldri med meg, selv om vi gjør ting hun vet av erfaring at har funket før. Det er veldig ofte nesten, men ikke helt i mål. Ofte må jeg se/høre at hun kommer ved egen hjelp og da er det så utrolig kraftig og dyrisk seksuelt at det er sykt frustrerende å ikke være en del av det. Også tar jeg meg jo i å tenke på hvorfor hun har kunnet dele disse opplevelsene med andre menn, men ikke meg. Og selvfølgelig er det utrolig frustrerende for henne.

Vi har snakket om disse problemene i tre år nå og snakker godt om sex, og hun gjør som sagt alt rett når det kommer til tydelighet og veiledning på hva hun vil ha og trenger. Så det er nok meg det står på her. Tips? Og tror dere dette kan bety slutten på forholdet? 

Anonymkode: d39db...ffb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De fleste får faktisk lettest og best orgasme ved selvstimulering. 
Du kan gjøre ting med henne mens hun får den orgasmen som helt sikkert forsterker den!

Slutt å bruke energi på å syns synd på deg selv ihvertfall! Det er antagelig ikke forventet av deg heller.

Anonymkode: 161ae...60e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Min kjæreste slutter ofte selv, men jeg er med på forplay og i midten av akten.

Anonymkode: f6c60...150

AnonymBruker
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker said:

Du kan gjøre ting med henne mens hun får den orgasmen som helt sikkert forsterker den!

Slutt å bruke energi på å syns synd på deg selv ihvertfall! Det er antagelig ikke forventet av deg heller.

Anonymkode: 161ae...60e

Synes ikke synd på meg selv. Håper ikke spørsmålene mine oppfattes som sutrete. Selv synes jeg det er helt legitimt å spørre om når man er i et forhold hvor man vil at alt skal fungere. 

TS

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Også tar jeg meg jo i å tenke på hvorfor hun har kunnet dele disse opplevelsene med andre menn, men ikke meg.

Vet du at hun har kunnet det?

Ja, jeg vil si det høres skummelt ut. 

Hva med å få inn noen flere menn, så kan de lære deg?

Anonymkode: 912c5...8f6

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er en myte som tar sikte på å berolige menn om at dama synes det er best å gjøre det alene, og at det er helt normalt.

Men nei, jeg tror ingenting på at de fleste foretrekker å stimulere seg selv, hvis de i stedet kunne ha opplevd at partneren gjør det. 

Har aldri hørt noen si det i alle fall, at ja, du, vi har RÅBRA sex, og han gir meg ti orgasmer hver gang...men jeg vil mye heller runke alene!

• Liker 3
Skrevet

Kanskje må hun ta en hjelpemiddelpause? Lett å bli avhengig av vibrator.

Ikke la dette ødelegg selvtilliten din. Jeg har stillinger/ teknikker der mannen har lite jobb for at det skal gå for meg. (Uten fingring/ slikking). Men vi har også perioder der vi kombinerer vibrator og god sex for begge. Forstår ikke helt hvorfor du må ut på sidelinja. Da kab det virke som hun har stanget seg fast i et mønster, og det er jo litt trist i så fall.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, SS skrev:

Hvor står det at de bruker vibrator?

AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker said:

Vet du at hun har kunnet det?

Ja, jeg vil si det høres skummelt ut. 

Hva med å få inn noen flere menn, så kan de lære deg?

Ja, jeg vet at hun har kunnet det med andre menn. Det siste hørtes ikke ut som noen god idé.. Jeg frykter at det er noe mer psykologisk enn teknisk her?

17 minutter siden, SS said:

Ikke la dette ødelegg selvtilliten din. Jeg har stillinger/ teknikker der mannen har lite jobb for at det skal gå for meg. (Uten fingring/ slikking). Men vi har også perioder der vi kombinerer vibrator og god sex for begge. Forstår ikke helt hvorfor du må ut på sidelinja. Da kab det virke som hun har stanget seg fast i et mønster, og det er jo litt trist i så fall.

Det med mønster er det jeg fryktet også. At hun ikke kommer "i modus" med meg, og at det bare har blitt et faktum. Samtidig synes jeg det er rart ettersom hun elsker sex og nytelse og vil ha "hele tiden". 

Sidelinja er et veldig dekkende begrep. Det er faktisk dit jeg må når hun gir seg selv orgasmer. Vanskelig å forklare, men hun forsvinner inn i en boble hvor det virker som at hun helst ikke vil ha meg. På en måte er jeg glad for at hun har selvtilliten til å kjøre sitt eget løp på den måten, på en annen måte er det jo sårt.

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og tror dere dette kan bety slutten på forholdet? 

Ut fra det du skriver i resten av innlegget er jeg helt sikker på at det ikke vil gjøre det. Det virker som om dere har det fint, og at dette for det meste sitter i ditt hode. Slapp av, og drit i hvordan hun har hatt det med andre. 

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, Doolittle said:

Ut fra det du skriver i resten av innlegget er jeg helt sikker på at det ikke vil gjøre det. Det virker som om dere har det fint, og at dette for det meste sitter i ditt hode. Slapp av, og drit i hvordan hun har hatt det med andre. 

Takk. Men at det sitter mest i mitt hode...det er et problem for henne også. Som hun har tatt opp mange ganger. Ikke bare jeg som "sutrer" her.

• Liker 1
Skrevet

Ok, da stiller det seg jo annerledes. 

Jeg ville ikke takla det særlig godt tror jeg, om kona åpenlyst sammenlignet meg med tidligere elskere. Det ville nok ganske sikkert gjort noe med sexlivet og min "prestasjon". Kan det være at du spenner deg og ikke er på ditt beste fordi du er "oppe i hodet" ditt for mye og bevisst eller ubevisst tenker på at dette må du få til, liksom? Du har jo åpenbart tenkt tanken om det kan bli slutt pga dette, og det er et gansek heftig press å ha på skuldrene i en situasjon hvor dere begge absolutt har mest utbytte av så lite press og bekymringer som mulig. Jeg vet ikke om det er noe dere har snakket om, men kanskje det kan være noe å utforske. Vanskelig å få kaninen tilbake i hatten når hun allerede har tatt det opp og det er noe du tenker på, så klart. Kanskje noen felles samtaler med en parterapeut eller sexolog kan være noe? 

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg vet at hun har kunnet det med andre menn. Det siste hørtes ikke ut som noen god idé.. Jeg frykter at det er noe mer psykologisk enn teknisk her?

Skjønner deg godt, jeg. Hadde nok ikke orket det i lengden selv. Det tærer veldig på selvbildet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...