Gå til innhold

Flere som onanerer til sexlyder fra naboer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gjorde det nettopp selv. Så sykt tennende 🙈

Anonymkode: 8d8d0...451

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei 😫 men kanskje det hadde vert annerledes om jeg hadde naboer som faktisk var hotte.. 

Anonymkode: 16075...ec4

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Nei 😫 men kanskje det hadde vert annerledes om jeg hadde naboer som faktisk var hotte.. 

Anonymkode: 16075...ec4

Den ser jeg. Vet ikke alltid hvilke naboer det er, men alle her er attraktive på sine måter.

Skrevet

Andres sexlyder er bare kleint

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, MarianneE skrev:

Andres sexlyder er bare kleint

Deg om det.

Jeg er enig med TS.

Anonymkode: b97f3...abb

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Husker sist på hotell - de hadde ikke mye isolasjon i veggene for i si det slik... våknet ut på natta av ei som stønnet, småklynket og hvor det var tydelig rask og sakte fart....følte jeg hadde trekant:)

Anonymkode: 5032a...11f

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Denne tråden ga meg lyst til å gå på swingersklubb igjen. Pokkers covid-helvete!

Skrevet

Nei

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gjorde det nettopp selv. Så sykt tennende 🙈

Ja mange ganger. Nabojenta er 20 år yngre og knuller ofte. Hun er veldig fin og kunne tenke meg å knulle henne. 

Anonymkode: 51077...f8b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, Alterego666 said:

Denne tråden ga meg lyst til å gå på swingersklubb igjen. Pokkers covid-helvete!

Nå har ikke jeg vært på swingersklubb, men tror det jeg tenner på med naboer er det forbudte. At det ikke er meningen at man skal høre, men hører likevel. Hadde jeg hatt naboer som åpenbarte pulte høylytt for å bli hørt, hadde jeg nok heller blitt irritert og brukt sov i ro. Swingersklubb tenker jeg at havner litt i den kategorien for min del. For arrangert? Men uansett spennende tanke.

Skrevet

Hørte det hin dagen - jenten stønnet som en ape, og virket svært uerfaren, noe som gjerne stemmer mtp. alder. På meg virket det avtennende da lydene ikke var naturlig, men heller noe en robot kunne lagd. 

AnonymBruker
Skrevet

Støtter TS 100%.

Anonymkode: 0c241...49d

Skrevet

Hadde en nabo som hadde soveromsvindu ut mot bakgåren der jeg bodde for ti-femten år siden. Hun var nokså høylytt, og det var ikke helt uvanlig å høre henne når hun ropte om "hardere!" eller "knull meg i rompa!", og andre variasjoner over temaet, hehe. Jeg fant aldri ut hvem det var, men det var egentlig like greit. Fantasien ble bedre når jeg kunne forestille meg hvordan hun så ut. Og ja, noen ganger runka jeg til lydene. 

En morsom episode var når jeg hadde ei dame på besøk og når vi hadde kommet greit i gang satte denne naboen i gang. Dama jeg hadde meg med ble tydelig opphissa av lydene, og når nabodama ropte noe fikk jeg bare beskjed av "min" dame at "Ja, du hørte hva hun sa? Kjør på!". 😄 

• Liker 3
Gjest Alterego666
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå har ikke jeg vært på swingersklubb, men tror det jeg tenner på med naboer er det forbudte. At det ikke er meningen at man skal høre, men hører likevel. Hadde jeg hatt naboer som åpenbarte pulte høylytt for å bli hørt, hadde jeg nok heller blitt irritert og brukt sov i ro. Swingersklubb tenker jeg at havner litt i den kategorien for min del. For arrangert? Men uansett spennende tanke.

Jeg kjenner meg selv igjen i den naboen. Jeg er han som bruker lang tid opp av vannet på naturiststrand og The Well, og som skifter uten håndkle på vanlig strand. Jeg vet. Jeg er ikke for alle.

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, Destroyer said:

Hørte det hin dagen - jenten stønnet som en ape, og virket svært uerfaren, noe som gjerne stemmer mtp. alder. På meg virket det avtennende da lydene ikke var naturlig, men heller noe en robot kunne lagd. 

Åpenbar faking hadde vært avtennende for meg også! TS.

Skrevet
1 time siden, Alterego666 skrev:

Jeg er han som bruker lang tid opp av vannet på naturiststrand

Haha. Som mannen min. Og han liker å være sånn kledelig halvfeit der nede da. 😄😄

• Liker 1
Skrevet

Hadde ei venninne som onanerte høylytt for å gjøre meg kåt, det var hennes måte å kommunisere på. Hun fikk nok snusen i at jeg ronket etter lydene hennes, så det tente oss begge noe vantittig😍

Skrevet

Da jeg bodde i høyblokk i Oslo en periode, ble jeg veldig opphisset av mange lyder.  Om sommeren spesielt, var det mange som hadde soveromsvinduet åpent. Var på den tiden jeg fortsatt røkte, og jeg gikk ofte ut og rundt blokka å tok meg en sen kveldsrøyk mens jeg lytta intenst. Spennende. 

AnonymBruker
Skrevet

Har et yngre par som bor under oss, der han er en skikkelig sexy hunk. Når jeg hører de holder på, og gubben sover er jeg ned å fingrer meg mens jeg fantaserer om at det er meg han tar. Herlige deilige faen, har fått flere orgasmer av dette.   😁

Anonymkode: b4022...f81

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet
4 timer siden, Hunmedham skrev:

Haha. Som mannen min. Og han liker å være sånn kledelig halvfeit der nede da. 😄😄

Nå beskriver du meg, men jeg er ikke gift. 😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...