AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #1 Skrevet 2. august 2020 Tidligere i kveld så fikk jeg ideen å gå meg en tur i finværet. Det var mørkt og ingen ute. Bor i et slags kollektiv med mange leiligejter og rom, nettopp flytta inn så kjenner ikke alle som bor i «bygget». Jeg må først låse meg inn en dør. Selvfølgelig er dette en litt vrien lås og så skjer det jeg var redd for. Har hatt lignende opplevelse før. En person står plutselig ved siden av meg. Jeg vil ikke slippe inn uvedkommende og sier «hei» for å få frem noen ord fra vedkommende. Jeg får ikke svar! Står bare der!! Dette har jeg dårlig erfaring med fra en gang tidligere. Så jeg tør ikke nekte denne personen, går inn og setter opp farten. Løper ikke for vil ikke vise frykt. Er livredd for at han/hun også skal begynne å løpe. Så går jeg mot en glassdør der jeg ser litt speilbilde og den jævla skikkelsen kommer bak meg Så er det neste jeg må å gå en trapp opp til 2.etasje. Dette er selvfølgelig et totalt ubelyst sted med bare mur rundt. Jeg går opp så fort jeg kan. Tør ikke stoppe og når jeg kommer til døra til fellessangen så tar jeg nøklene så lydløst jeg kan og lirker opp døren. Høres ingen skritt der nede da og vet ikke om det er en bra eller dårlig ting. Kommer meg inn og låser døra. Da var det litt over midnatt. Sier til noen andre der at det går noen utenfor som forfølger meg. Ene blir skrekkslagen og roper «ER HUN HER NÅ?!» og jeg sa at hun er utenfor et sted. Tidligere i natt for ca 1 time siden så hører jeg at noen sier noe om at noen har mistet nøklene sine! Så ser jeg denne jenta gå i fellesarealet! Fikk ingen kommentarer på det, hun så ikke engang stygt på meg. Tror ikke hun kjente meg igjen for hadde skiftet til nattkjole. Men jeg føler meg så slem. Låste føra for ei som hadde mistet nøklene sine i fylla! Men hvorfor svarte hun meg ikke når jeg snakket til henne?! Det er jo bare creepy... Anonymkode: 7cecc...ea3 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #2 Skrevet 2. august 2020 Ro deg nrd nå... Anonymkode: e49cf...537 4
Rant Skrevet 2. august 2020 #4 Skrevet 2. august 2020 Skjønner ikke så mye av hva du vil frem til. Hvorfor mistenker du at alle som deler felles inngang er ute etter deg? Jeg spør aldri noen om de bor i bygget om de går inn sammen med meg. Kommer du fra et bittelite sted på landsbygda, eller noe? 8
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #5 Skrevet 2. august 2020 29 minutter siden, Rant skrev: Skjønner ikke så mye av hva du vil frem til. Hvorfor mistenker du at alle som deler felles inngang er ute etter deg? Jeg spør aldri noen om de bor i bygget om de går inn sammen med meg. Kommer du fra et bittelite sted på landsbygda, eller noe? Vedkommende svarte meg ikke når jeg prøvde å få ut et ord. Vi skal ikke slippe fremmede inn i bygget. Anonymkode: 7cecc...ea3 1
Rant Skrevet 2. august 2020 #6 Skrevet 2. august 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vedkommende svarte meg ikke når jeg prøvde å få ut et ord. Vi skal ikke slippe fremmede inn i bygget. Anonymkode: 7cecc...ea3 Når du prøvde å få ut et ord? Om du ikke kommuniserte, så kan jo ikke personen respondere. Du vet ikke om det er en fremmed.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #7 Skrevet 2. august 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Vedkommende svarte meg ikke når jeg prøvde å få ut et ord. Vi skal ikke slippe fremmede inn i bygget. Anonymkode: 7cecc...ea3 Hva skulle hun respondere på da? At du pusta tungt og lagde lyder? Anonymkode: 77138...d03 3
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #8 Skrevet 2. august 2020 Det eneste jeg fikk med meg er at du bor i kollektiv og bruker nattkjole. Anonymkode: 5db84...9fc 5
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #9 Skrevet 2. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det eneste jeg fikk med meg er at du bor i kollektiv og bruker nattkjole. Anonymkode: 5db84...9fc Beviser hvor treige mange på kg er Anonymkode: 7cecc...ea3
Halvgæren Skrevet 2. august 2020 #10 Skrevet 2. august 2020 Jeg forstod lite av denne teksten. Uansett, du kunne jo ha gått ned og sluppet henne inn når du forstod at hun hadde mistet nøklene sine og hørte til bygget. En åpenbart full jente, alene og uten nøkler midt på natta...autch. Jeg hadde bekymret meg for hvordan natten endte for henne. 3
Rant Skrevet 2. august 2020 #11 Skrevet 2. august 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Beviser hvor treige mange på kg er Anonymkode: 7cecc...ea3 Sikter du til deg selv? Mtp. at flere uttrykker at det mangler sammenheng i teksten din, og at den er svært rotete.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #12 Skrevet 2. august 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Beviser hvor treige mange på kg er Anonymkode: 7cecc...ea3 Nei det beviser at du ikke er så god til å forklare. Mange stiller spørsmål om hva du egentlig mente, så det er nok heller det at du er utydelig som er problemet Anonymkode: cd21a...2e4 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #13 Skrevet 2. august 2020 19 minutter siden, Halvgæren skrev: Jeg forstod lite av denne teksten. Uansett, du kunne jo ha gått ned og sluppet henne inn når du forstod at hun hadde mistet nøklene sine og hørte til bygget. En åpenbart full jente, alene og uten nøkler midt på natta...autch. Jeg hadde bekymret meg for hvordan natten endte for henne. Det var noen andre som åpnet, for hun sa at hun hadde mistet nøklene til dem.. Anonymkode: 7cecc...ea3
Halvgæren Skrevet 2. august 2020 #14 Skrevet 2. august 2020 12 minutter siden, AnonymBruker said: Det var noen andre som åpnet, for hun sa at hun hadde mistet nøklene til dem.. Anonymkode: 7cecc...ea3 Ok, da er det jo greit. Da får du bare ta det som en lærdom. Ingenting å være flau over, hun husker det sikkert ikke engang. Du ble skremt, jeg hadde sikkert også blitt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå