AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #1 Skrevet 1. august 2020 Og hvordan har dere sex mens barnet bor i samme leileighet? Må dere hviske mens dere puler? Føles sexen kjedeligere da dere må være ekstra obs, og på en måte hviske? Anonymkode: 7b697...a78
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #2 Skrevet 2. august 2020 Til meg ble det bedre fordi jeg var så trang. Men jeg er det forsåvidt fortsatt siden jeg tok keisersnitt. Men det ble bedre. Anonymkode: 965b3...da2
Bamseklemmer Skrevet 2. august 2020 #3 Skrevet 2. august 2020 Det ble litt dårligere etter fødselen, bare 2-3 ganger i uken, så tok det seg opp etter at de begynte på skolen...
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #4 Skrevet 2. august 2020 Det ble skikkelig dritt. Hovedsakelig fordi jeg (mann) er like kåt som før, mens hun nå bare har sex som et overskuddsfenomen som består i at hun vil bare at vi skal gjøre misjonæren, og bli fort ferdig hver sjeldne gang. Akkurat som hun prøver, men allikevel er hun bare ikke tent fordi hun er sliten og trøtt. Småbarnstiden er utrolig slitsom, men jeg som er mann føler at en av de få tingene som hadde gjort alt litt lettere å bære, og holdt oss mer sammen hadde vært å ha bra/ofte nok sex. Dessverre er ikke sex verdsatt på samme måte av begge parter har det vist seg ”when the going gets though“ Det er ikke rart forhold ryker og folk er utro💔 Anonymkode: 77718...d76 3
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #5 Skrevet 2. august 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det ble skikkelig dritt. Hovedsakelig fordi jeg (mann) er like kåt som før, mens hun nå bare har sex som et overskuddsfenomen som består i at hun vil bare at vi skal gjøre misjonæren, og bli fort ferdig hver sjeldne gang. Akkurat som hun prøver, men allikevel er hun bare ikke tent fordi hun er sliten og trøtt. Småbarnstiden er utrolig slitsom, men jeg som er mann føler at en av de få tingene som hadde gjort alt litt lettere å bære, og holdt oss mer sammen hadde vært å ha bra/ofte nok sex. Dessverre er ikke sex verdsatt på samme måte av begge parter har det vist seg ”when the going gets though“ Det er ikke rart forhold ryker og folk er utro💔 Anonymkode: 77718...d76 Og dette skjedde på grunn av fødsel og barn? Anonymkode: 7b697...a78 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #6 Skrevet 2. august 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det ble skikkelig dritt. Hovedsakelig fordi jeg (mann) er like kåt som før, mens hun nå bare har sex som et overskuddsfenomen som består i at hun vil bare at vi skal gjøre misjonæren, og bli fort ferdig hver sjeldne gang. Akkurat som hun prøver, men allikevel er hun bare ikke tent fordi hun er sliten og trøtt. Småbarnstiden er utrolig slitsom, men jeg som er mann føler at en av de få tingene som hadde gjort alt litt lettere å bære, og holdt oss mer sammen hadde vært å ha bra/ofte nok sex. Dessverre er ikke sex verdsatt på samme måte av begge parter har det vist seg ”when the going gets though“ Det er ikke rart forhold ryker og folk er utro💔 Anonymkode: 77718...d76 Egoist. Hadde du tatt deg av barn og hus, hadde hun hatt overskudd. Du fortjener henne ikke Anonymkode: 33ae7...0b6 5
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #7 Skrevet 2. august 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det ble skikkelig dritt. Hovedsakelig fordi jeg (mann) er like kåt som før, mens hun nå bare har sex som et overskuddsfenomen som består i at hun vil bare at vi skal gjøre misjonæren, og bli fort ferdig hver sjeldne gang. Akkurat som hun prøver, men allikevel er hun bare ikke tent fordi hun er sliten og trøtt. Småbarnstiden er utrolig slitsom, men jeg som er mann føler at en av de få tingene som hadde gjort alt litt lettere å bære, og holdt oss mer sammen hadde vært å ha bra/ofte nok sex. Dessverre er ikke sex verdsatt på samme måte av begge parter har det vist seg ”when the going gets though“ Det er ikke rart forhold ryker og folk er utro💔 Anonymkode: 77718...d76 Kan du ikke bidra litt mer hjemme da, slik at hun ikke er så sliten? Skjønner godt at hun ikke orker sex når hun er utslitt! Anonymkode: 2035f...4f5 7
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #8 Skrevet 2. august 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det ble skikkelig dritt. Hovedsakelig fordi jeg (mann) er like kåt som før, mens hun nå bare har sex som et overskuddsfenomen som består i at hun vil bare at vi skal gjøre misjonæren, og bli fort ferdig hver sjeldne gang. Akkurat som hun prøver, men allikevel er hun bare ikke tent fordi hun er sliten og trøtt. Småbarnstiden er utrolig slitsom, men jeg som er mann føler at en av de få tingene som hadde gjort alt litt lettere å bære, og holdt oss mer sammen hadde vært å ha bra/ofte nok sex. Dessverre er ikke sex verdsatt på samme måte av begge parter har det vist seg ”when the going gets though“ Det er ikke rart forhold ryker og folk er utro💔 Anonymkode: 77718...d76 Vet hun at du henger på KG? I såfall forstår jeg godt at hun ikke tenner på deg. Ellers får du vel bidra litt mer da slik at hun får mer overskudd. Rart hun er sliten og trøtt mens du er lysten og har tid til å henge på et kvinneforum. Anonymkode: aa822...5e5 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #9 Skrevet 2. august 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det ble skikkelig dritt. Hovedsakelig fordi jeg (mann) er like kåt som før, mens hun nå bare har sex som et overskuddsfenomen som består i at hun vil bare at vi skal gjøre misjonæren, og bli fort ferdig hver sjeldne gang. Akkurat som hun prøver, men allikevel er hun bare ikke tent fordi hun er sliten og trøtt. Småbarnstiden er utrolig slitsom, men jeg som er mann føler at en av de få tingene som hadde gjort alt litt lettere å bære, og holdt oss mer sammen hadde vært å ha bra/ofte nok sex. Dessverre er ikke sex verdsatt på samme måte av begge parter har det vist seg ”when the going gets though“ Det er ikke rart forhold ryker og folk er utro💔 Anonymkode: 77718...d76 Kjenner meg veldig igjen her. Sexlivet forandret seg veldig etter at vi fikk barn (for sju år siden) og har ikke "normalisert" seg siden. Det er som om hun får den nærheten hun trenger fra barna, og at det ikke er nok igjen til meg når dagen er omme. Vi deler ganske likt på oppgavene hjemme, så det går nok ikke på at hun er "utslitt" heller. Jeg har ikke vært, og kommer ikke til å være utro, men jeg forstår at noen går den veien. Anonymkode: a3ce7...306 1
Gjest Niek79 Skrevet 2. august 2020 #10 Skrevet 2. august 2020 Sex ble mindre viktig. Livet handler ikke om meg lenger.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #11 Skrevet 2. august 2020 2 minutter siden, Niek79 skrev: Sex ble mindre viktig. Livet handler ikke om meg lenger. Jøss. Trist å lese dette hjelper du til kona da? Anonymkode: 7b697...a78
Gjest Niek79 Skrevet 2. august 2020 #12 Skrevet 2. august 2020 Just now, AnonymBruker said: Jøss. Trist å lese dette hjelper du til kona da? Anonymkode: 7b697...a78 Hvorfor er det trist å lese?
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #13 Skrevet 2. august 2020 8 minutter siden, Niek79 skrev: Hvorfor er det trist å lese? Fordi sex ble mindre viktig og at livet ikke handler om deg lenger Anonymkode: 7b697...a78
Gjest Niek79 Skrevet 2. august 2020 #14 Skrevet 2. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Fordi sex ble mindre viktig og at livet ikke handler om deg lenger Anonymkode: 7b697...a78 Hva er det som er trist med det?
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #15 Skrevet 2. august 2020 2 minutter siden, Niek79 skrev: Hva er det som er trist med det? Føler partneren din det samme? Anonymkode: 7b697...a78
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #16 Skrevet 2. august 2020 Bedre, men sjeldnere dessverre. Ungene er jo våkne hele døgnet 😂 Ene ligger i senga vår (det er selvfølgelig grunner til det som jeg ikke vil diskutere) og eldste sovner aldri. K 38 Anonymkode: 241df...90a
Gjest Niek79 Skrevet 2. august 2020 #17 Skrevet 2. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Føler partneren din det samme? Anonymkode: 7b697...a78 Igjen: Hva er det som er trist med det?
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #18 Skrevet 2. august 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bedre, men sjeldnere dessverre. Ungene er jo våkne hele døgnet 😂 Ene ligger i senga vår (det er selvfølgelig grunner til det som jeg ikke vil diskutere) og eldste sovner aldri. K 38 Anonymkode: 241df...90a Huff😂 Anonymkode: 7b697...a78
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #19 Skrevet 2. august 2020 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet hun at du henger på KG? I såfall forstår jeg godt at hun ikke tenner på deg. Ellers får du vel bidra litt mer da slik at hun får mer overskudd. Rart hun er sliten og trøtt mens du er lysten og har tid til å henge på et kvinneforum. Anonymkode: aa822...5e5 Jeg er helt enig med han du siterer, er i samme situasjon og har vært det i flere år. Det har ingenting med å bidra hjemme å gjøre! For det er jo selvsagt det første min kjære foreslo. «Om du bare tok enda mer av jobben hjemme», så skulle det bli mer sex. Rart siden jeg alltid har vært den som har gjort mest hjemme men okei. Så jeg sørget for at det var skinnende rent, tøy vasket og middag laget. Sexen uteble og når det skjedde var det med krav om at nå måtte jeg slutte å mase om det. Javel. Så da blir man avvist, gang etter gang etter gang. Man føler seg helt jævlig av sånn behandling, og man kan fort tenke at det er noe galt med meg. Bitter ble jeg hvertfall. Og når hun lurer på hvorfor jeg er så muggen, så er det helt urimelig å nevne manglende sex og intimitet. Det gjør det enda verre. Det blir til at man teller dager og uker og måneder mellom hver gang, og humøret synker med antall uker. At bidrag i hjemmet fører til mer sex er tidenes største løgn sånn jeg ser det, fikk meg mye mye mer før jeg løftet en støvfille og bidro så mye. Og etter vi fikk barn ble det selvsagt mye verre. Det er jammen ikke rart folk er utro. Og dette vet jeg går begge veier, noen menn eier ikke libido. Svaret (så langt) for oss var at jeg overså kjæresten min fullstendig i 2 mnd og samtidig sa at hvis vi ikke kan finne tilbake til sexen vår så bør vi se etter en vei ut av forholdet. Jeg hatet å måtte være så barnslig men til slutt blir man desperat etter å bli hørt. Hadde ikke utroskap vært så upraktisk (for et mas å prøve å få seg noe i skjul) hadde jeg vært det for lengst. De siste månedene har vært kjempefine, så får vi se. Anonymkode: c005d...d43 2
Isambard Skrevet 2. august 2020 #20 Skrevet 2. august 2020 Barna er nå tenåringer. Nei, det var ingen spesiell forandring i sexlivet når vi fikk barn, bortsett fra akkurat under graviditet og spedbarnsperioden. Jeg husker ikke det heller som problematisk. Det var så mye annet å tenke på i den perioden. Når det gjelder andre kommentarer her synes jeg folk er litt for kjappe til å konkludere med at hvis hun ikke har sexlyst så er det fordi han ikke bidrar hjemme. Er det alltid så enkelt? Småbarn er slitsomt uansett. Jobb er slitsomt. Alle er slitne. Det er ikke alle som kutter ut sex av den grunn. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå