Gå til innhold

Nysgjerrig nabo.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Flyttet hit jeg bor nå for noen mnd siden. Er en mann som hele tiden stikker nesten sin i hva jeg gjør. Alt fra små ting til store ting. Han prøver å få kontakt med meg til en hver anledning etter jeg har gått fra stedet han snakka til meg på. Trenger seg på og setter ut falske rykter om meg som at "jeg har forskjellig menn på besøk hver helg" "at han hører  meg ha sex og stønne høylytt" "at jeg har bråkete fester" osv. Jeg er singel og jeg har bare hatt noen få venner som er mannlig her etter jeg flyttet, resten er familie. Han er sikkert rundt 40 årene. Han er direkte frekk i munnen. Jeg begynte å svare han frekt tilbake til slutt fordi han plager meg. I går hadde jeg ei veninne på besøk, og hun så han stod med kikkert i vinduet. Jeg lurer på om det kanskje er noe rart med han? Tror dere han liker yngre kvinner? Jeg har begynt å føle meg små redd, håper det bare er jeg som overdriver. Kvinne 24

Anonymkode: 6b421...7a9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Virker ikke særlig frisk.

Anonymkode: 5071e...7b8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

At han står med kikkert er jo fullstendig drøyt! Er dette hus eller har du et borettslag? Jeg ville lagt inn klage umiddelbart hvis det finnes et styre du kan snakke med. 

Anonymkode: e9e62...19c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...