Gå til innhold

Utlanske jenter mer sexy?

Fremhevede innlegg

Gjest gimmi
Skrevet

Noen gutter som synes mørke jenter er mer sexy enn norske, lyse jenter?

Videoannonse
Annonse
Gjest Embla s
Skrevet

Selv om jeg ikke er gutt, drister jeg meg til å svare (på vegne av norges menn)

Ja, noen menn synes mørkhudede, sydlandske kvinner er mer sexy en blonde, blåøyde.

Noen menn synes de mer nordisk utseende kvinnene er mer sexy.

(Flott at folk har ulike preferanser!!)

Gjest jesper
Skrevet

Synes norske jenter kan være like sexy som mørke jenter og omvendt.

Det handler ikke om hudfarge!

Og nei, ikke alle blondiner er dumme...hehe

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg trodde det var nesten opplest og vedtatt blant menn at verdens peneste jenter var brasilianske jenter... (Min ex tok regelmessige "gutteturer" dit og skrøt dem opp i skyene selv mens vi var sammen, så det står prentet tydelig i hodet mitt)

Men det er kanskje bare det at de byr seg frem og er lett tilgjengelige, samtidig som de har enorm selvtillit, som gjør dem så attraktive?

Men mennene der nede liker sikkert blondiner best, gresset er kanskje alltid grønnere ...etc.

Skrevet

Helt klart. Mørkhudete jenter er mystiske og spennende og har ofte en personlighet med dybde som de fleste norske jenter mangler. De har heller ikke den utrolige selvopptattheten og 'likestilling for enhver pris' mentaliteten som så mange norske jenter lider under.

Kort sagt er mørkhudete jenter mer feminine og har helt klart høyere koneemne faktor enn norske jenter.

Gjest ruffen
Skrevet
Helt klart. Mørkhudete jenter er mystiske og spennende og har ofte en personlighet med dybde som de fleste norske jenter mangler. De har heller ikke den utrolige selvopptattheten og 'likestilling for enhver pris' mentaliteten som så mange norske jenter lider under.

Kort sagt er mørkhudete jenter mer feminine og har helt klart høyere koneemne faktor enn norske jenter.

Nå spørs det jo hva som menes med "utenlandske jenter". Det kan jo vært absolutt ALLE andre enn norske det :-), så det må vel spesifiseres.

Om hudfargen er mørk, betyr vel det ikke nødvendigvis at dama er et bedre "koneevne" - det går nok mer på hvor i Verden hun komer fra.

Gode "koneevner" kommer helst fra asiatiske strøk, hvor kulturen er en noe annen, og dama fremdeles tar seg mer av "hjem og mann" enn dagens vestlige jenter ønsker og er villige til. Til gjengjeld må man slite litt mer mer kulturforskjeller som også kan være negative.

Gjest GreenSky
Skrevet

Det eksotiske synes mange er sexy. Selv har jeg mer draget i utlandet enn hjemme. :)

Skrevet

Har hørt at spanske jenter skal være mer i kontakt med sin feminine side enn hva norske jenter er.. (av en som har vært sammen med to spanske jenter) Fikk ikke med meg hvilke feminine sider..

Men tror det er et kjent faktum at jenter fra andre land, og som ser og oppfører seg anderledes enn hva man er vant med virker tiltrekkende. Jeg syns også gutter som er sjokoladebrune i huden og har mørkt hår er spennende og tiltrekkende.

På samme måte som folk fra andre land som Hellas, Spania og Tyrkia blir tiltrukket av nordiske jenter..

Anderledes er spennende.. :sjenert:

Gjest Ananas
Skrevet

Dette finnes det et ord for:

Xenofili

Skrevet

Jeg er fra Østen og jeg liker menn fra andre verdensdeler.

Gjest Guest
Skrevet

Jeg tror nok at norske jenter er like pene som resten av jentene i verden, men jeg tror som det sies over her at man trekkes mot det eksotiske.

Gjest gjest
Skrevet

Det er nok mye i dette - har selv erfairng med mange norske jenter (ca 100) og så har jeg mye erfaring med asiatiske og sydlandske jenter i tillegg til brasse jenter . Etter min smak så er jeg ikke i tvil .

Nummer er brasse jenter - du får dem i alle variater og nok noe av det mest spennende du kan finne- de sensuelle , rå sexy, feminie, ekspolsive og gir utrolig bra sex.. som man kan du bare ikke få det bedre ..

Norske jenter kan bare ikke måle seg mot disse jentene ..

Asiatiske - er er også veldig bra , feminie og går du etter de beste jentene i bangkok (ikke working gilr) som er modelbabes - så får du rå bra damer -å være sammen med thai jente da har du det ikke bedre - de har en utrolig uttråling , varme og veldig glade .

Norske jenter - du kan finne noen som er veldig spennende , men det er så sjelden at du kan bare gi opp - de har så mye lære - noen er så usexy for opptatt av å være likestilt med mannen mm .

Nå er jeg sammen med en jente som kommer fra italia men vokst opp her i nooge - hun har tatt vare på mye fra sin kultur men føler seg også norsk. Hun vil er min drøm - mix av det beste fra norsk kultur og så har hun alt det som norkse jenter mangler - en kominasjon av brasse og norsk .

Gjett om jeg er happy ..

Men for all del norske jenter er helt ok . men stiller du krav til at dama skal være femini og sensuell - ja da finner du det ikke her i norge -- j

):

Gjest Guest
Skrevet

Her snakker vi råvarer ja. (referer til siste gjest)

Bra ikke alle mannfolk har pula like mye rundt og er like overfladiske som deg. Grøss og gru....

Forundrer meg ikke at dere foretrekker kvinner som automatisk setter mannen i høyere rang dog. Likestilling kan vel være noget skremmende på det mannelige ego vil jeg tro. Lol.

Heldigvis har man mannfolk som faktisk FORSTÅR at kvinnen er på likt nivå med mannen når det gjelder "rang", og som forstår hvorfor likestilling er nødvenig og som vil ha en likepartner og ikke et leketøy....

Selv tror jeg kun det har noe med hva man er vant til å gjøre. Er man vant til norske jenter blir vel sør amerikanske, asiatiske, syd-europeiske osv tiltrekkende og spennende. Og motsatt.

Skrevet

Jeg tror menn syns det er OK hvis jenter gjør mer "gutteting" som fotball, kampsport og sånt. Men det at mange jenter begynner å oppføre seg som trailersjåfører i tillegg fordi det er "likestilling". Eh...

Skrevet

Er det sexy utseendemessig eller sexy som kone emne folk skal svare på her?

Vil vel uansett tro at det er individuelt hva man finner sexy. Noen liker hvite, andre svarte, andre liker gule igjen. Og noen liker mora og andre liker dattra.

Skrevet
Her snakker vi råvarer ja. (referer til siste gjest)

Bra ikke alle mannfolk har pula like mye rundt og er like overfladiske som deg. Grøss og gru....

Forundrer meg ikke at dere foretrekker kvinner som automatisk setter mannen i høyere rang dog. Likestilling kan vel være noget skremmende på det mannelige ego vil jeg tro. Lol.

Heldigvis har man mannfolk som faktisk FORSTÅR at kvinnen er på likt nivå med mannen når det gjelder "rang", og som forstår hvorfor likestilling er nødvenig og som vil ha en likepartner og ikke et leketøy....

Selv tror jeg kun det har noe med hva man er vant til å gjøre. Er man vant til norske jenter blir vel sør amerikanske, asiatiske, syd-europeiske osv tiltrekkende og spennende. Og motsatt.

Grøss og gru for en bitter kjerring.

Det at enkelte kulturer har et annerledes syn på forholdet mellom kvinne og mann betyr ikke at den ene kulturen har feil, og den andre rett. Du tar utgangspunkt i at den kulturen du har vokst opp i er den eneste rette, og det er utrolig trangsynt.

Og jeg tør påstå at alle 'mannfolk som forstår at kvinnen er på likt nivå' faktisk finner seg i det fordi de kulturelle normene rundt ham er slik i Norge i dag. Innerst inne tror jeg nok de allikevel ønsker å bli satt mer pris på for de egenskapene de har, i stedet for at kvinnen skal diktere og forsøke seg på de tingene som tradisjonellt har vært mannsting, og som de egentlig ikke har forutsetninger for å klare. Det er som kjent en fysisk forskjell på kvinner og menn både kroppslig og mentalt, og ingen likestilling i verden kan viske ut denne forskjellen.

Det er det enkelte andre kulturer har innsett og føyer seg etter. Det at vi har kommet dit vi har kommet, er ikke nødvendigvis et fortrinn ovenfor andre kulturer, det kan faktisk være tvert imot.

Jeg skjønner godt at menn foretrekker sydlandske og eksotiske kvinner. Man føler seg mere verdsatt, og kvinnene er i tillegg mer feminine og omsorgsfulle. Så kan du se ned på dem så mye du bare vil, og sitte der ensom og bitter. Enkelte av de norske 'likestillingskjerringene' er jo mer som menn å regne, og de færreste menn ønsker seg en annen mann. Du har nok mye å tjene på å jobbe litt med instillengen dine og verdisettet ditt.

-Nils

Gjest Guest
Skrevet

Dette er en klassisk diskusjon som vi neppe kommer noen vei med. Men jeg tror mange norske menn er redd for selvstendige kvinner, og for at deres posisjon blir svekket av at damene kan ta vare på seg selv. Men samtidig vet jeg om mange norske menn som synes det er råsexy med smarte norske jenter som er selvstendige. Da får de i utgangspunktet en likestilt partner, mens andre igjen foretrekker jenter fra andre deler av verden som er lettere å styre, og som de kan bestemme over.

Jeg er kvinne og har selv vært i Brasil. De jentene jeg snakket med der sa at det var lommeboka som var sexy på norske menn, men at det var deres landsmenn som var de beste elskerne. Jeg testa ikke ut det, da jeg er norsk jente som foretrekker menn fra min elgen kultur. Men dette er noe dere menn burde tenke over før dere rakker ned på norske jenter og deres forhold til sensualitet. Dere er ikke bestandig verdens beste elskere dere heller.

En annen ting når det gjelder både østen og Brasil, så er det meget sjelden du treffer på andre jenter enn working girls. De sier at de ikke er det, men det stemmer sjelden. Jeg snakka med ei jente der som var frisør på dagtid og prostituert på kveldstid. Helt vanlig, og spurte noen så var hun frisør.

Når det gjelder utseende så er smaken som baken heldigvis. Hvis ikke så ble det ikke mange av oss det ble noe på for å si det sånn.

Gjest sexysadie
Skrevet

Jeg synes nordiske kvinner er de heftigste i verden, andre steder eldes de så hurtig.

Skrevet

Noen som kan utdype hva de mener med at jenter fra andre land og verdensdeler er så mye mer sensuelle og feminine enn hva norske jenter er?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...