Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg er nyinnflyttet til en by på nordvest-landet og har dessverre ingen venner. Jeg har ikke noe nevneverdig nettverk, men en mann som jobber mye og en liten sønn på 1 år. Jeg føler at livet er litt vanskelig nå. 
Jeg liker godt trening og idrett, men også skriving og tegning/fotografi. Elsker å prøve nye ting!

Noen som er i samme stituasjon? :)

Anonymkode: c8a72...79a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tja. Har alltid bodd her (Vestfold og Telemark), har mann og to barn, liker å tegne og ta bilder, har så og si ingen venner. Hadde venner helt frem til vi kom i den alderen hvor det ble mer og mer vanlig å feste. Jeg drikker ikke alkohol, og var derfor tydeligvis for kjedelig å ha med. Til slutt hørte jeg aldri noe fra dem og ble lei av å hele tiden ta initiativ 😊😊 

Anonymkode: d0b3b...6b2

Skrevet

Samme her 😕 bor selv i Vestfold/Telemark og har bodd her siden 2013 , har ei datter på straks 13 mnd, har få bekjentskaper her jeg bor. 

AnonymBruker
Skrevet

Ikke direkte venneløs, men har selv flyttet tilbake til nordvestlandet etter noen år i større by, og alle mine venner har etablert seg andre steder i landet. Så jeg har venner, bare ikke så mange her. Har også en sønn på 1 år 😊

Anonymkode: 5c4ea...307

AnonymBruker
Skrevet

Så «hyggelig» å være i samme situasjon. 😊 det er veldig trasig. Det er så mye jeg har lust til å gjøre, men jeg har ikke noen å gjøre det med. ☹️ Samlivet er heller ikke så lett nå, så ting er tungt. Jeg vet ikke helt hvor jeg skal henvende meg.

Anonymkode: c8a72...79a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...