Gå til innhold

Han liker ikke å bli sugd og heller ikke å slikke

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Holder på med en mann på 29 år. Jeg er 27. Han er kristen og han liker ikke å bli sugd eller slikke. Jeg har spurt han hvorfor og da sier han at det er urenslig for det kommer tiss ut der. Jeg sa vi kunne prøve det i dusjen, men han nekter. Jeg sa greit, jeg kommer ikke til å nevne dette mer. Men jeg synes det er ganske så spesielt, og jeg har aldri vært borti lignende før. Jeg kan respektere at han ikke vil det, men må innrømme at jeg tenker på dette og jeg synes han er rar på grunn av dette. Har dere opplevd det samme eller lignende?

Anonymkode: 7d436...5f7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du er rar som ikke bare aksepterer det.

Anonymkode: e1063...177

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du er rar som ikke bare aksepterer det.

Anonymkode: e1063...177

Hvis du leser det jeg skrev, så ser du at jeg skriver jeg respekterer det, men tenker på dette for meg selv uten å snakke om det til han. Ts

Anonymkode: 7d436...5f7

AnonymBruker
Skrevet

Ikke alle liker oralsex. Jeg er ganske uinteressert i det selv, det gir meg veldig lite. Ingen religiøse innvendinger, det er bare ikke så spennende.

Anonymkode: 758e8...644

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva slags kristen er han? Jehovas vitne? Der er oralsex "forbudt" fordi det skal stimuleres på begges kjønnsorganer samtidig. Nei, heller ikke 69 er lov selv om det ut ifra definisjonen burde vært det. Man kan fingre og runke hverandre men det må skje samtidig. 

Hurra for Jehovas vitne, min favoritt innen kristendommen. Tvers igjennom herlige mennesker ❤️ 

Anonymkode: f5a6d...b22

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns også det er rart selv om man bare må respektere det. Men jeg hadde jo ikke valgt med en slik partner da, såpass viktig syns jeg faktisk det er.

Anonymkode: f4a11...092

Skrevet

Herregud, Jehovas har mye rart for seg. Jeg hadde gått ihvertfall. Hadde vært en dealbreaker for meg. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...