AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #1 Skrevet 1. august 2020 Jeg har to barn. Det ene barnet vet jeg nøyaktig hvilket samleie som gjorde meg gravid. Jeg husker hvilke stillinger vi brukte, hvor vi var, når på dagen osv. For det andre barnet tror jeg det kan være flere ulike samleier. Begge barna er med samme mann altså. Hvordan er det med dere? Er det vanlig å ha fullstendig oversikt over når og hvordan barna ble unnfanget? Gullet ble unnfanget i doggy i London, f.eks.😂 Er det spesielt å vite dette? Anonymkode: 9058b...87b 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #2 Skrevet 1. august 2020 På tur i London og dere har bare sex én gang? Spennende sexliv 👍 Anonymkode: 43725...508 1
Korsihalsen Skrevet 1. august 2020 #4 Skrevet 1. august 2020 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har to barn. Det ene barnet vet jeg nøyaktig hvilket samleie som gjorde meg gravid. Jeg husker hvilke stillinger vi brukte, hvor vi var, når på dagen osv. For det andre barnet tror jeg det kan være flere ulike samleier. Begge barna er med samme mann altså. Hvordan er det med dere? Er det vanlig å ha fullstendig oversikt over når og hvordan barna ble unnfanget? Gullet ble unnfanget i doggy i London, f.eks.😂 Er det spesielt å vite dette? Anonymkode: 9058b...87b Uff, stakkars mann. Enten blur han straks utro, dere holder ihvertfall ikke sammen pga sex. Pass deg for nabo dama.. Endret 1. august 2020 av Korsihalsen 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #5 Skrevet 1. august 2020 1 minutt siden, Korsihalsen skrev: Uff, stakkars mann 🤦🏻♀️ Huff, så fryktelig voksen du er. Anonymkode: 279d8...946 10
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #6 Skrevet 1. august 2020 Hvordan ble sølvet laget? Og nei, selvfølgelig vet jeg ikke det. Vi har et rikt og godt sexliv. Anonymkode: a6550...5cc
Korsihalsen Skrevet 1. august 2020 #7 Skrevet 1. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: 🤦🏻♀️ Huff, så fryktelig voksen du er. Anonymkode: 279d8...946 Er du mann? Nei.. var det forholdet, er 38 btw..
Korsihalsen Skrevet 1. august 2020 #8 Skrevet 1. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvordan ble sølvet laget? Og nei, selvfølgelig vet jeg ikke det. Vi har et rikt og godt sexliv. Anonymkode: a6550...5cc Har ikke ts.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #9 Skrevet 1. august 2020 Hadde mye sex ved begge unnfangelsene. Umulig å si. Anonymkode: e50e0...a50
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #10 Skrevet 1. august 2020 Aner ikke😄 hadde sex flere ganger om dagen daglig 😄 Anonymkode: d69d2...bc5
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #11 Skrevet 1. august 2020 Det er ikke så unormalt å ha sex bare en gang i fruktbarhetsviduet. 🙂 Det er fult mulig å ha et godt sexliv selv om man ikke har sex hver dag. 👍🏻 Anonymkode: 279d8...946 21
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #12 Skrevet 1. august 2020 Med nr 2 vet jeg nøyaktig når hun ble unnfanget. Mannen jobbet mye vekke men var hjemme et par timer én dag noen dager før eggløsning 😅 De to andre har jeg ikke peiling. Anonymkode: 30bb9...a27 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #13 Skrevet 1. august 2020 Jeg vet med nr to. Vi har et aktivt sexliv, men denne mnd hadde vi bare ett samleie. Anonymkode: 527d7...95d 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #14 Skrevet 1. august 2020 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan ble sølvet laget? Og nei, selvfølgelig vet jeg ikke det. Vi har et rikt og godt sexliv. Anonymkode: a6550...5cc 😂 Næmmen grattis. Det er ikke mange dagene en befruktning kan skje, så det er fullt mulig å ha et "rikt og godt sexliv" selv om man vet hvilket samleie et barn er fra. Det vil si dersom man ikke er opptatt av å definere et godt sexliv med antall samleier på en uke, da. Jeg vet hvilket samleie eldste ble unnfanget, men ikke yngste, da vi hadde oss oftere rundt akkurat den eggløsningen. Anonymkode: 0f4ef...4a0 4
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #15 Skrevet 1. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: 😂 Næmmen grattis. Det er ikke mange dagene en befruktning kan skje, så det er fullt mulig å ha et "rikt og godt sexliv" selv om man vet hvilket samleie et barn er fra. Det vil si dersom man ikke er opptatt av å definere et godt sexliv med antall samleier på en uke, da. Jeg vet hvilket samleie eldste ble unnfanget, men ikke yngste, da vi hadde oss oftere rundt akkurat den eggløsningen. Anonymkode: 0f4ef...4a0 Opp til 7 dager, ergo en uke. Man kan ikke påstå man har et rikt sexliv hvis det går ukesvis mellom hver gang. Og på en utenlandstur er det meget spesielt å ha seg én gang. Anonymkode: 43725...508 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #16 Skrevet 1. august 2020 Jeg vet nøyaktig ja😊 Anonymkode: 92f3f...459
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #17 Skrevet 1. august 2020 Jepp. Hadde bare én liten glipp uten kondom, resultatet ligger ved siden av meg nå - 10 mnd gammel 😅😅 Husker det samleiet (og panikken etterpå) som det skulle vært i går. Anonymkode: 40fc9...b18
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #18 Skrevet 1. august 2020 Jeg vet nøyaktig med første fordi det skjedde bare den ene gangen og jeg hadde ikke sex før lenge etter at ungen var født. Jeg vet nøyaktig med nummer to fordi BF og jeg ikke møttes så ofte da vi hadde langdistanseforhold den gangen. Tredje er jeg ganske sikker på, men ikke helt nøyaktig som de to andre... Anonymkode: 428b5...3b9
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #19 Skrevet 1. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Opp til 7 dager, ergo en uke. Man kan ikke påstå man har et rikt sexliv hvis det går ukesvis mellom hver gang. Og på en utenlandstur er det meget spesielt å ha seg én gang. Anonymkode: 43725...508 Jo, klart man kan påstå det. Hvem er du til å definere hva andre par foretrekker og ser på som et rikt sexliv? Kanskje har man sex daglig en uke, en annen uke en gang, whoops går det to uker uten og så har man sex 6 ganger i løpet av en helg. Herregud, vi har sex når vi ønsker det. Noen dager er vi begge slitne, hvem bryr seg. Om du synes det er meget spesielt å bare ha sex en gang på en utenlands tur, høres du veldig umoden ut i tankegangen. Anonymkode: 0f4ef...4a0 11
Heisenberg Skrevet 1. august 2020 #20 Skrevet 1. august 2020 Jesus christ, her var det mange meninger om andres kvalitet på sexlivet. Å tro at antall ganger man har sex er det som definerer et godt sexliv er i beste fall umodent. Jeg vet med stor sannsynlighet at barn nr 4 ble unnfanget på hytta mens barn nr 1, 2 og 3 ble sendt i butikken for å kjøpe is. Det var det forsøket vi rakk i løpet av de fruktbare dagene. Det sier null og niks om vårt sexliv ellers. 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå