AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #1 Skrevet 1. august 2020 Jeg kan ikke være god i hode mitt. Vi har ikje møtt hverandre. Han vil møte hos meg, rett på sex, ingen forhold, ikke møte først osv. Synes dette er helt urimelig, men allikevel er jeg hektet på han, vil høre fra han. Vurderer å gjøre det fir dersom ikke vil han ikke ha kontakt. Blir deppa når han ikke svarer meg. Noe som skjer ofte. Hva gjør jeg? Anonymkode: 4de7c...8a0
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #2 Skrevet 1. august 2020 Finn en ny en. Ikke kryss egne grenser for en taper som bare vil bruke deg for seg. Det er mer enn nok av flotte, trivelige menn der ute som er interessert i mer, og respekterer din tid. Du er verd mer enn dette. Anonymkode: 3c7d9...bdb 17
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #3 Skrevet 1. august 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Finn en ny en. Ikke kryss egne grenser for en taper som bare vil bruke deg for seg. Det er mer enn nok av flotte, trivelige menn der ute som er interessert i mer, og respekterer din tid. Du er verd mer enn dette. Anonymkode: 3c7d9...bdb Har ikke klart å finne noen andre. Hvor? Anonymkode: 4de7c...8a0
Måneskinn Skrevet 1. august 2020 #4 Skrevet 1. august 2020 Han er jo da ute etter å få tømt seg litt, spenningen ved å dukke opp hos en fremmed dame, og bare gå rett på sak. Sjelden det funker for damer... Siden du er litt hekta på han så er det jo klart at du ikke finner en ny en med en gang. Hvor fant du denne? Tinder,Bumble, match, badoo? De som er litt mer ordentlige finnes også, men man må lete litt mer etter dem. Siden du syns hans ønsker er urimelig syns jeg du skal stole på din magefølelse og la være å treffe han. Vil du virkelig ha et sånn type treff? Bare sånn rett på sak uten form for møte og kjemi-sjekk? Syns du skal tenke deg godt om. Dessuten, din egen trrygghet settes på spill når du tar en fremmed mann hjem til deg på den måten. 4
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #5 Skrevet 2. august 2020 1 time siden, Måneskinn skrev: Han er jo da ute etter å få tømt seg litt, spenningen ved å dukke opp hos en fremmed dame, og bare gå rett på sak. Sjelden det funker for damer... Siden du er litt hekta på han så er det jo klart at du ikke finner en ny en med en gang. Hvor fant du denne? Tinder,Bumble, match, badoo? De som er litt mer ordentlige finnes også, men man må lete litt mer etter dem. Siden du syns hans ønsker er urimelig syns jeg du skal stole på din magefølelse og la være å treffe han. Vil du virkelig ha et sånn type treff? Bare sånn rett på sak uten form for møte og kjemi-sjekk? Syns du skal tenke deg godt om. Dessuten, din egen trrygghet settes på spill når du tar en fremmed mann hjem til deg på den måten. Takker for svaret ditt. All fornuft sier nei. Dette er ikke noe for meg. Så blir nok ikke noe. Fornuften seirer her. Anonymkode: 4de7c...8a0 5
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #6 Skrevet 2. august 2020 Han fyren der er bad news! Han sier jo rett ut at han ikke bryr seg om deg, han vil bare ha sex. Anonymkode: ca9a7...b84 1
Bamseklemmer Skrevet 2. august 2020 #7 Skrevet 2. august 2020 Ikke bli ei sånn ei som bare skrever og godtar alt uten at du er klar for det, du vil nok få et dårlig rykte som løs. Er du løs og vil det, kan du jo få et godt rykte for dem som bare vil tømme seg...da får jo du også gleden av det. 1
AllahBallah Skrevet 2. august 2020 #8 Skrevet 2. august 2020 3 timer siden, Bamseklemmer skrev: Ikke bli ei sånn ei som bare skrever og godtar alt uten at du er klar for det, du vil nok få et dårlig rykte som løs. Er du løs og vil det, kan du jo få et godt rykte for dem som bare vil tømme seg...da får jo du også gleden av det. Du skriver sabla mye rart, som at det er «ryktet hennes» som er viktig i denne saken? 7
Ansagt Skrevet 2. august 2020 #9 Skrevet 2. august 2020 Man har ETT liv, lev det! Jeg er ganske sikker på at det er dette han tenker også. Det er bare det at noen er ute etter forhold andre etter sex. Du vil aldri takle en mann med hans seksuelle appetitt hvis du ikke er en sånn type kvinne selv, så du får komme seg over dette. Sorry! Som andre skriver her, er han bad news. Men du er også bas news for han hvis du skulle gå med på noe du ikke kan fortsette med.. 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #10 Skrevet 2. august 2020 Han har ikke urimelige krav, han har krav som du kan gå med på eller la være. For at du skal få møte han må dere ha betingelsesløs sex uten å bli kjent, så dar han antakeligvis når dere er ferdige. Han tilbyr at du får møte han, betingelsene har han gitt. Om det er verdt det for deg må du avgjøre selv. Anonymkode: a8af4...a21
Frekkulf Skrevet 2. august 2020 #11 Skrevet 2. august 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan ikke være god i hode mitt. Vi har ikje møtt hverandre. Han vil møte hos meg, rett på sex, ingen forhold, ikke møte først osv. Synes dette er helt urimelig, men allikevel er jeg hektet på han, vil høre fra han. Vurderer å gjøre det fir dersom ikke vil han ikke ha kontakt. Blir deppa når han ikke svarer meg. Noe som skjer ofte. Hva gjør jeg? Anonymkode: 4de7c...8a0 Hvis du er hekta på han, så bør du jo la han få set som han vil. Det å ha avtalt sex før man møtes kan være skikkelig spennende. Jeg møtte en litt submissiv jente en gang. Før hun kom hang jeg ut skibriller som bar teipa igjen på døra og sa hun måtte ta de på før hun ringte på. Hun ringte på og jeg tok henne i hånda og førte henne inn uten å si et ord. Jeg fikk henne ned på kne og hun sugde meg til jeg kom uten å en gang ha sett meg. Hun sa etterpå ar det var helt magisk. Vi hadde masse moro etter dette. Så mitt råd er, ta sjansen. Ha det moro. Ikke se problemer der det finnes nytelse. Inviter han over og møt han naken i døra.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #12 Skrevet 2. august 2020 21 minutter siden, Frekkulf skrev: Hvis du er hekta på han, så bør du jo la han få set som han vil. Det å ha avtalt sex før man møtes kan være skikkelig spennende. Jeg møtte en litt submissiv jente en gang. Før hun kom hang jeg ut skibriller som bar teipa igjen på døra og sa hun måtte ta de på før hun ringte på. Hun ringte på og jeg tok henne i hånda og førte henne inn uten å si et ord. Jeg fikk henne ned på kne og hun sugde meg til jeg kom uten å en gang ha sett meg. Hun sa etterpå ar det var helt magisk. Vi hadde masse moro etter dette. Så mitt råd er, ta sjansen. Ha det moro. Ikke se problemer der det finnes nytelse. Inviter han over og møt han naken i døra. Selv om dette var en flott opplevelse for dere. Så kan det for andre være totalt feil. Vi er alle forskjellige. Jeg hadde syntes det der hadde vært grusomt. Jeg har selv hatt 2 faste pulekompiser, ikke samtidig. Første gangen vi møttes, var ute på date, og ikke noe sex. Andre gang var da hjemme hos meg, med god mat, litt vin, hyggelig prat og så sex. Og noen ganger så dro vi ut på date, uten å ha sex. Og noen få ganger, kom de på tøm og røm. Men jeg følte hele veien at de respekterte meg, og ønsket å bruke tid på meg. Ikke bare tøm og røm. Og selv om det skal være sex, så må jeg føler noe før jeg kan ha sex. Jeg trenger jo ikke å være forelsket, men noe må jeg føle. Og jeg føler ikke en dritt for en mann jeg bare har pratet på nett med. Jeg fant faktisk mine pulekompiser på nakenprat. Anonymkode: 112f3...39a 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #13 Skrevet 2. august 2020 Det er alltid et elendig utgangspunkt at dere vil to forskjellige ting. Anonymkode: ca9a7...b84 1
Bamseklemmer Skrevet 2. august 2020 #14 Skrevet 2. august 2020 4 timer siden, AllahBallah skrev: Du skriver sabla mye rart, som at det er «ryktet hennes» som er viktig i denne saken? Det at jeg bruker "ryktet" er mere ment som skremselspropaganda. TS er jo hektet på han selv om han er en player. Er det noe playere er flink til, så er det å manipulere og fiske ut kvinners svakheter... Nyskjerrigheten er det mange som drives av, men det er etterpåklokskapen som svir mest som regel. 1
Nuith Skrevet 2. august 2020 #15 Skrevet 2. august 2020 TS, dersom du har sex med ham er det også siste gangen du hører fra ham. Garantert. Er det greit? Vil én runde sex være nok til at du er ute av hekten? Hvis ikke er det nok like greit å droppe den sexen også. 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #16 Skrevet 2. august 2020 Skjønner selv at jeg ikke hadde klart det på hans måte. Og synes at det er urimelig at han ikke hører mine ønsker. Er det vanlig? Jeg er nok bad news for han så bør vel legge det helt på is og tror jeg hadde blitt skikkelig såret av at han stakk og ikke hørte mer. Og jeg taper jo uansett. Hører ikke fra han nå heller. Anonymkode: 4de7c...8a0 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #17 Skrevet 2. august 2020 4 timer siden, Nuith skrev: TS, dersom du har sex med ham er det også siste gangen du hører fra ham. Garantert. Er det greit? Vil én runde sex være nok til at du er ute av hekten? Hvis ikke er det nok like greit å droppe den sexen også. Ikke nødvendigvis siste gangen, alle er jo ikke ute etter en engangsgreie. Anonymkode: c6031...49d
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #18 Skrevet 2. august 2020 Jeg ville aldri gått med på det. Kan jo være farlig også. Anonymkode: d07e3...df3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå