Rant Skrevet 1. august 2020 #21 Skrevet 1. august 2020 1 minutt siden, kjøkkenkar skrev: Hvem du forelsker deg i avgjør ikke legningen din. Legningen din er hva du tenner på og finner seksuelt opphissende. Så klart den avgjør legningen din. Forelskelse og kjærlighet er grunnlaget for et forhold. Man ønsker ikke nødvendigvis et forhold til en av samme kjønn selv om man kan være tiltrukket seksuelt. To vidt forskjellig ting.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #22 Skrevet 1. august 2020 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blir kåt av å se bilder av nakne damer. Betyr det at jeg er lesbisk? Anonymkode: 6d86e...749 Nei. Anonymkode: 2941d...11d 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #23 Skrevet 1. august 2020 29 minutter siden, MarieLo skrev: Det trenger ikke å bety så mye egentlig. De seksuelle enegiene blir misbrukt ganske mye i verden vår, sex selger så det brukes overalt hvor det kan, siden vi lever i en verden hvor man vil selge mest mulig. Pluss at alle blir kondisjonerte til hva de skal like og hvordan de skal være ift. hva de andre liker, så tenningsmønstrene rundt om er overalt. Ingenting er normalt og ingenting er unormalt, men det er lite som er genuint og ikke bare programmert lyst. Og det er gjennom de seksuelle energiene negative i 4D enklest kan manipulere oss i 3D, gjennom det røde chakra-feltet, og det innebærer å gjøre folk opphisset og mindre oppegående/aware. Og jo mindre man tømmer seg og får ut energiene som bygger seg opp, hvis en ikke transformerer de, jo flere blokkeringer blir det i dette chakra-feltet, og jo mindre blir strømmen av energiene som flyter gjennom hele kroppen. Bør ikke tømme seg for mye heller da, det og kan gå ille utover seg selv, så en god balanse er det beste, for å ha et klart hodet og en klar persepsjon. Jepp. My two cents. 🙂 Anonymkode: 60b83...eca
kjøkkenkar Skrevet 1. august 2020 #24 Skrevet 1. august 2020 Akkurat nå, Rant skrev: Så klart den avgjør legningen din. Forelskelse og kjærlighet er grunnlaget for et forhold. Man ønsker ikke nødvendigvis et forhold til en av samme kjønn selv om man kan være tiltrukket seksuelt. To vidt forskjellig ting. Og hva du ønsker av forhold har ingenting med legningen din å gjøre. Legningen din er en del av det som utgjør ønskene dine for forhold, og legningen din er kun definert ut i fra hva du finner seksuelt interessant.
Rant Skrevet 1. august 2020 #25 Skrevet 1. august 2020 Akkurat nå, kjøkkenkar skrev: Og hva du ønsker av forhold har ingenting med legningen din å gjøre. Legningen din er en del av det som utgjør ønskene dine for forhold, og legningen din er kun definert ut i fra hva du finner seksuelt interessant. Absolutt ikke enig i din påstand. Man kan synes noen er seksuelt opphissende, uten å ønske videre seksuell kontakt. Som sagt. Pupper er opphissende, men om jeg måtte slikke fitte hadde jeg spydd, kunne kanskje gjort det om jeg ble tilbudt en million. Derfor er det forskjell på biseksualitet og det å være bifil.
AnonymBruker 42 Skrevet 1. august 2020 #26 Skrevet 1. august 2020 Betyr dette at jeg er homo, siden jeg ikke tenner på lesbiske damer ha sex? 🤔 1
kjøkkenkar Skrevet 1. august 2020 #27 Skrevet 1. august 2020 Akkurat nå, Rant skrev: Absolutt ikke enig i din påstand. Man kan synes noen er seksuelt opphissende, uten å ønske videre seksuell kontakt. Som sagt. Pupper er opphissende, men om jeg måtte slikke fitte hadde jeg spydd, kunne kanskje gjort det om jeg ble tilbudt en million. Derfor er det forskjell på biseksualitet og det å være bifil. Nei, det er nok ikke noe forskjell. Tenner du på jenter og gutter er du biseksuell. Dette er det samme som bifili. Du blander preferanser og tror de har noe med legningen din å gjøre.
Rant Skrevet 1. august 2020 #28 Skrevet 1. august 2020 2 minutter siden, Beeblebrox skrev: Betyr dette at jeg er homo, siden jeg ikke tenner på lesbiske damer ha sex? 🤔 He he. I følge kjøkkenkar, er du det.
MarieLo Skrevet 1. august 2020 #29 Skrevet 1. august 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 60b83...eca Nope. Dette sier bare noe om ditt perspektiv på det jeg skrev. Altså, det sier bare noe om deg. 1
kjøkkenkar Skrevet 1. august 2020 #30 Skrevet 1. august 2020 11 minutter siden, Rant skrev: He he. I følge kjøkkenkar, er du det. I følge meg er han homo om han tenner eksklusivt tenner på menn.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #31 Skrevet 1. august 2020 21 minutter siden, kjøkkenkar skrev: Hvem du forelsker deg i avgjør ikke legningen din. Legningen din er hva du tenner på og finner seksuelt opphissende. Dette er ikke riktig i alles tilfelle. Det kan hende det er sånn for deg, men du må huske at alle ikke er som deg. Anonymkode: 9da2f...df5 1
kjøkkenkar Skrevet 1. august 2020 #32 Skrevet 1. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Dette er ikke riktig i alles tilfelle. Det kan hende det er sånn for deg, men du må huske at alle ikke er som deg. Anonymkode: 9da2f...df5 Dette er ikke tilfellebasert. Det er likt for alle.
AnonymBruker 42 Skrevet 1. august 2020 #33 Skrevet 1. august 2020 30 minutter siden, Rant skrev: He he. I følge kjøkkenkar, er du det. Hmmm 🤔 Da er jeg jo kanskje "bi", egentlig... Det har jeg jo alltid hatt lyst til å være. Samtidig - This is all so confusing! 1
Rant Skrevet 1. august 2020 #34 Skrevet 1. august 2020 38 minutter siden, Beeblebrox skrev: Hmmm 🤔 Da er jeg jo kanskje "bi", egentlig... Det har jeg jo alltid hatt lyst til å være. Samtidig - This is all so confusing! 🤭 Likte løpe emojien. Så vanvittig glad!
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #35 Skrevet 1. august 2020 1 time siden, kjøkkenkar skrev: Dette er ikke tilfellebasert. Det er likt for alle. I følge gammel forskning ja.. Det burde kanskje bli forsket på på nytt. Mange er ikke enige i dette. Anonymkode: 9da2f...df5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå