AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #1 Skrevet 1. august 2020 Blir kåt av å se bilder av nakne damer. Betyr det at jeg er lesbisk? Anonymkode: 6d86e...749
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #2 Skrevet 1. august 2020 Vet ikke, men denne tråden betyr du er for ung til å være her. Anonymkode: b4834...40e 1
Rant Skrevet 1. august 2020 #3 Skrevet 1. august 2020 Neh. Kan bli tent av å se pupper, men kunne aldri verden hatt sex med en dame - eller forelske meg for den saks skyld. Det er ikke rart å bli tent av noe man forbinder med seksualitet.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #4 Skrevet 1. august 2020 7 minutter siden, Rant skrev: Neh. Kan bli tent av å se pupper, men kunne aldri verden hatt sex med en dame - eller forelske meg for den saks skyld. Det er ikke rart å bli tent av noe man forbinder med seksualitet. Det som gjør meg forvirret. Kunne aldri ha hvert i romantisk forhold med en dame men blir så tent av dame kroppen Anonymkode: 6d86e...749
Rant Skrevet 1. august 2020 #5 Skrevet 1. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det som gjør meg forvirret. Kunne aldri ha hvert i romantisk forhold med en dame men blir så tent av dame kroppen Anonymkode: 6d86e...749 Det er helt naturlig. Nesten alle mennesker er litt biseksuelle. Og det er forskjell på det å være biseksuell og bifil. Men om du er forvirret hvorfor ikke prøve å flørte litt, og se om det vekker noe annet? 2
MarieLo Skrevet 1. august 2020 #6 Skrevet 1. august 2020 Det trenger ikke å bety så mye egentlig. De seksuelle enegiene blir misbrukt ganske mye i verden vår, sex selger så det brukes overalt hvor det kan, siden vi lever i en verden hvor man vil selge mest mulig. Pluss at alle blir kondisjonerte til hva de skal like og hvordan de skal være ift. hva de andre liker, så tenningsmønstrene rundt om er overalt. Ingenting er normalt og ingenting er unormalt, men det er lite som er genuint og ikke bare programmert lyst. Og det er gjennom de seksuelle energiene negative i 4D enklest kan manipulere oss i 3D, gjennom det røde chakra-feltet, og det innebærer å gjøre folk opphisset og mindre oppegående/aware. Og jo mindre man tømmer seg og får ut energiene som bygger seg opp, hvis en ikke transformerer de, jo flere blokkeringer blir det i dette chakra-feltet, og jo mindre blir strømmen av energiene som flyter gjennom hele kroppen. Bør ikke tømme seg for mye heller da, det og kan gå ille utover seg selv, så en god balanse er det beste, for å ha et klart hodet og en klar persepsjon. Jepp. My two cents. 🙂
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #7 Skrevet 1. august 2020 Jeg blir tent av to damer som koser seg med hverandre, men kunne aldri gjort det samme selv. Anonymkode: e007c...279 3
visp Skrevet 1. august 2020 #8 Skrevet 1. august 2020 1 minutt siden, MarieLo skrev: Det trenger ikke å bety så mye egentlig. De seksuelle enegiene blir misbrukt ganske mye i verden vår, sex selger så det brukes overalt hvor det kan, siden vi lever i en verden hvor man vil selge mest mulig. Pluss at alle blir kondisjonerte til hva de skal like og hvordan de skal være ift. hva de andre liker, så tenningsmønstrene rundt om er overalt. Ingenting er normalt og ingenting er unormalt, men det er lite som er genuint og ikke bare programmert lyst. Og det er gjennom de seksuelle energiene negative i 4D enklest kan manipulere oss i 3D, gjennom det røde chakra-feltet, og det innebærer å gjøre folk opphisset og mindre oppegående/aware. Og jo mindre man tømmer seg og får ut energiene som bygger seg opp, hvis en ikke transformerer de, jo flere blokkeringer blir det i dette chakra-feltet, og jo mindre blir strømmen av energiene som flyter gjennom hele kroppen. Bør ikke tømme seg for mye heller da, det og kan gå ille utover seg selv, så en god balanse er det beste, for å ha et klart hodet og en klar persepsjon. Jepp. My two cents. 🙂 Aldri vært så tent i hele mitt liv jeg............... 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #9 Skrevet 1. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir tent av to damer som koser seg med hverandre, men kunne aldri gjort det samme selv. Anonymkode: e007c...279 Føler det samme som deg. Er hot å se på men ville aldri ha praktisert det. Så da er jeg gjerne ikke forvirret allikevel Anonymkode: 6d86e...749
MarieLo Skrevet 1. august 2020 #10 Skrevet 1. august 2020 2 minutter siden, visp skrev: Aldri vært så tent i hele mitt liv jeg............... Deg om det. Jeg worshipper ikke og tenker aldri på en dominant og en sub i seksuelle anledninger. For det er egoisme og har ingenting med kjærlighet å gjøre. Og da går veien rett til helvete, bokstavelig talt. 4D negativ altså.
visp Skrevet 1. august 2020 #11 Skrevet 1. august 2020 Akkurat nå, MarieLo skrev: Deg om det. Jeg worshipper ikke og tenker aldri på en dominant og en sub i seksuelle anledninger. For det er egoisme og har ingenting med kjærlighet å gjøre. Og da går veien rett til helvete, bokstavelig talt. 4D negativ altså. Rock on!🤘 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #12 Skrevet 1. august 2020 Jeg blir fort tent av å se en dame rumpe naken, eller sprettene pupper på dame. kan noen ganger til og med se lesbe prono men har aldri forelsket meg i en dame. Eller hatt ønsket om ligg med en dame Anonymkode: 74c10...91e 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #13 Skrevet 1. august 2020 Vært forvirret rundt den tanken selv😂 Anonymkode: 74c10...91e
MarieLo Skrevet 1. august 2020 #14 Skrevet 1. august 2020 2 minutter siden, visp skrev: Rock on!🤘 Foretrekker kjærlighet jeg, over kun egoisme, usikkerhet, sjalusi, kontrollering, dominering, etc. 😊 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #15 Skrevet 1. august 2020 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blir kåt av å se bilder av nakne damer. Betyr det at jeg er lesbisk? Anonymkode: 6d86e...749 Ja. det betyr at du er lesbisk. Nå må du innrette livet ditt etter dette. Helt til du blir kåt av noe annet. Da må du igjen endre livet ditt slik at det er tilpasset det som gjør deg kåt. Kanskje er det en filmstjerne, en spesiell reklame, kanskje noe du spiser, eller kanskje er det en hingst som bedekker ei hoppe, og dyresex er din greie. Vær fleksibel og klar. Anonymkode: 11254...cc1
kjøkkenkar Skrevet 1. august 2020 #16 Skrevet 1. august 2020 23 minutter siden, Rant skrev: Det er helt naturlig. Nesten alle mennesker er litt biseksuelle. Og det er forskjell på det å være biseksuell og bifil. Men om du er forvirret hvorfor ikke prøve å flørte litt, og se om det vekker noe annet? Nei.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #17 Skrevet 1. august 2020 Akkurat nå, kjøkkenkar skrev: Nei. Jo. For jeg er selv ikke interesert i damer men kan bli kåt av naken damekropp med naturlig stor rumpe og store bryst Anonymkode: 74c10...91e 1
Rant Skrevet 1. august 2020 #18 Skrevet 1. august 2020 Akkurat nå, kjøkkenkar skrev: Nei. Jo. 🙄 Biseksuell - tenner seksuelt på begge kjønn. Bifil - forelsker seg i begge kjønn.
kjøkkenkar Skrevet 1. august 2020 #19 Skrevet 1. august 2020 1 minutt siden, Rant skrev: Jo. 🙄 Biseksuell - tenner seksuelt på begge kjønn. Bifil - forelsker seg i begge kjønn. Hvem du forelsker deg i avgjør ikke legningen din. Legningen din er hva du tenner på og finner seksuelt opphissende.
kjøkkenkar Skrevet 1. august 2020 #20 Skrevet 1. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo. For jeg er selv ikke interesert i damer men kan bli kåt av naken damekropp med naturlig stor rumpe og store bryst Anonymkode: 74c10...91e Hva du er interessert i er betinget av mye mer enn din seksuelle legning. Din seksuelle legning avhenger ikke av noe annet enn hva du finner seksuelt opphissende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå