AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #1 Skrevet 1. august 2020 Var sånn 5 for 10 kr for noe. Dette er butikken jeg handler mest på, så jeg kjennes jo igjen. Men i dag var jeg der og har lagt merke til ei som virker litt merkelig. Ei venninne hadde vært innom der tidligere i år og hatt et uhell, mistet en yoghurt så det ble søl på gulvet. Så hadde denne ansatte sagt høyt «huff a meg!» og ristet på hodet. I dag var hun der når jeg skulle betale og det er da disse 5 for 10 varene. Så sier hun «ja det blir mye billig nå som du ikke har så god inntekt lenger». Hun vet hvem jeg er for dette her er ikke en storby. Men vi kjenner hverandre ikke. Jeg er rammet av koronakrisen så jeg har redusert stilling. Men hvem kommenterer slik til en kunde? Anonymkode: 06d33...58b 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #2 Skrevet 1. august 2020 Ville nevnt det for sjefen. Eventuelt sagt at dersom hun fortsetter med denne type kundebehandling vil det nok snart bli en åpen stilling å søke på i butikken Anonymkode: fadd4...f2e 12
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #3 Skrevet 1. august 2020 Dårlig oppførsel! Men usikker på om jeg hadde turt å si ifra, for da skjønner hun vel hvem som har «sladret». Den enkleste tipset er egentlig å foreslå at du flytter til en storby, for der skjer ikke slikt:) Anonymkode: c6061...e34 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #4 Skrevet 1. august 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dårlig oppførsel! Men usikker på om jeg hadde turt å si ifra, for da skjønner hun vel hvem som har «sladret». Den enkleste tipset er egentlig å foreslå at du flytter til en storby, for der skjer ikke slikt:) Anonymkode: c6061...e34 Hahahahah!! Det stemmer! Dette er en merkverdig kulturforskjell på større byer vs mindre by/bygder. Kundebehandling er ikke like fin på bygda. Og hvertfal ikke når du nesten kjenner kunden, konsekvenser får det heller ikke. I byen ville det resultert i advarsel og erter hvert sparken. Anonymkode: 06d33...58b 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #5 Skrevet 1. august 2020 Jeg hadde sagt ifra til sjefen. Men jeg gir f i hva folk tenker om meg. Hadde sagt hun kommer med uprofesjonelle kommentarer om mitt personlige liv i offentligheten foran andre mennesker, og sagt at dersom dette fortsetter, så vil jeg se meg nødt til å handle andre steder. Anonymkode: a038e...fca 1
Erlic Skrevet 1. august 2020 #6 Skrevet 1. august 2020 Ei venninne av meg har jobbet i dagligvarebransjen og hun har sagt til meg at man ikke har LOV til å kommentere hva kunden kjøper og etc. Så hun der har elegant brutt noen normer/regler, i tillegg toppen av frekkhet å påpeke livssituasjonen din for øyeblikket. 4
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #7 Skrevet 1. august 2020 Hva hadde venninna di sitt youghurtuhell med dette å gjøre? 🤔 Anonymkode: 02581...bdb 6
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #8 Skrevet 1. august 2020 De ansatte skal aldri kommentere hva kundene handler, og i hvert fall ikke kommentere kunders privatliv på den måten du skriver, så her har du all grunn til å klage. Det spiller vel ingen rolle om hun skjønner at det er du som har sagt fra? Det er hun som har lagt opp til dette selv. Anonymkode: 938b5...d76 4
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #10 Skrevet 1. august 2020 Haha uff, for en oppførsel! Skjønner deg godt, merkbart stor forskjell når handler i liten by jeg flytta tilbake til og andre byer. Har et falskt rykte på meg, og var innom tre butikker på et senter i dag hvor alle eskpeditørene stilte seg opp rett ved siden av der jeg var og «rydda i hyllene», typisk ting man gjør for å passe på tyver. Jeg har aldri stjelt eller nasket i hele mitt liv, kler meg klassisk og pent, men de falske ryktene, skapt av ondsinnede, går. Helt latterlig. Anonymkode: a35ec...0ce
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #11 Skrevet 1. august 2020 Må legge til at på den lokale matbutikken her, må man planlegge å ta seg hod tid fordi mesteparten av tida går med på å stå i kø, selv om kundeteykket er Langtifra høyt. De bare er super trege på å ekspedere kundene sine. Var sjokkert da jeg kom fra en storby og til dette. Helt Elendig kundeservice, og folk i kassa er uprofesjonelle som bare det. Anonymkode: a35ec...0ce
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #12 Skrevet 2. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva hadde venninna di sitt youghurtuhell med dette å gjøre? 🤔 Anonymkode: 02581...bdb At den samme dama bærer seg for kunders uhell. Ingen ansatt offer seg til kunder?! Alle kan ha uhell. Man sier «det går bra, sånt skjer». Eller bare tørker det opp. Anonymkode: 06d33...58b
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #13 Skrevet 2. august 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: At den samme dama bærer seg for kunders uhell. Ingen ansatt offer seg til kunder?! Alle kan ha uhell. Man sier «det går bra, sånt skjer». Eller bare tørker det opp. Anonymkode: 06d33...58b Ser ikke noe galt i å si ‘huffameg’. Kommer an på tonefallet, kanskje. Men det var vel ikke så spydig ment. Hadde jeg mistet et yoghurtbeger på gulvet hadde jeg forventet å få høre mer enn som så faktisk. Anonymkode: d55c3...766
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #14 Skrevet 2. august 2020 Hadde ikke laget en storm i et vannglass for det dette her. Sett henne heller på plass neste gang hun kommer med kommentarer du mener er feil. Anonymkode: 3d461...8e2
Halvgæren Skrevet 2. august 2020 #15 Skrevet 2. august 2020 "Hold kjeft og gjør jobben din" ville jeg sagt. Hun er vel en av disse typiske slarvekjerringene da som elsker å prate dritt om alle. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå