Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor tidlig merket dere det? Jeg tror kanskje jeg er det og at prevensjonen sviktet.. Er en drøy uke siden EL, så litt tidlig å teste? Er ikke ønskelig eller planlagt, og sitter med en «guffen» følelse. 

PS: Mener ikke å støte noen. Vet mange ønsker å bli gravide og sliter. Jeg sliter med dårlig helse så det ville ikke vært ideelt

Anonymkode: 1d261...9d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror dessverre ikke man kan kjenne symptomer så tidlig som en uke etter eggløsning, i beste fall har egget akkurat festet seg og i såfall ville produksjonen av hcg være så lav at sannsynligheten for symptomer er lav 😊 vent noen dager så vil du mest sannsynlig få svar med en tidlig-test.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, snurk skrev:

Jeg tror dessverre ikke man kan kjenne symptomer så tidlig som en uke etter eggløsning, i beste fall har egget akkurat festet seg og i såfall ville produksjonen av hcg være så lav at sannsynligheten for symptomer er lav 😊 vent noen dager så vil du mest sannsynlig få svar med en tidlig-test.

Har også lest det. Har egentlig ingen symptomer, bare en ekkel følelse av prevensjonssvikt uten å vite hvorfor..

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har også lest det. Har egentlig ingen symptomer, bare en ekkel følelse av prevensjonssvikt uten å vite hvorfor..

Fikk du noen indikasjon på at kondomen sprakk? 

Anonymkode: 2b1d8...f91

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fikk du noen indikasjon på at kondomen sprakk? 

Anonymkode: 2b1d8...f91

Nei

AnonymBruker
Skrevet

Et tidlig symptom hos meg har vært at jeg blir veldig urolig i kroppen, uten grunn. Føles ut som en sånn uforklarlig kribling som gjør meg urolig.

Anonymkode: 559c5...5a3

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var student og singel (ønsket ikke å bli gravid) bestilte jeg billige teststrimler fra nettet. Fint å kunne teste seg dersom man plutselig blir redd for uønsket graviditet. Ta en test den dagen du forventer mens. Anbefaler deg å teste deg på nytt etter 3 dager, noen bruker lang tid på å produsere graviditetshormonet.

Best å være på sikre siden. Lykke til :)

Anonymkode: 99265...1f0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...