AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #1 Skrevet 1. august 2020 Hvor tidlig merket dere det? Jeg tror kanskje jeg er det og at prevensjonen sviktet.. Er en drøy uke siden EL, så litt tidlig å teste? Er ikke ønskelig eller planlagt, og sitter med en «guffen» følelse. PS: Mener ikke å støte noen. Vet mange ønsker å bli gravide og sliter. Jeg sliter med dårlig helse så det ville ikke vært ideelt Anonymkode: 1d261...9d8
snurk Skrevet 1. august 2020 #2 Skrevet 1. august 2020 Jeg tror dessverre ikke man kan kjenne symptomer så tidlig som en uke etter eggløsning, i beste fall har egget akkurat festet seg og i såfall ville produksjonen av hcg være så lav at sannsynligheten for symptomer er lav 😊 vent noen dager så vil du mest sannsynlig få svar med en tidlig-test.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #3 Skrevet 1. august 2020 Akkurat nå, snurk skrev: Jeg tror dessverre ikke man kan kjenne symptomer så tidlig som en uke etter eggløsning, i beste fall har egget akkurat festet seg og i såfall ville produksjonen av hcg være så lav at sannsynligheten for symptomer er lav 😊 vent noen dager så vil du mest sannsynlig få svar med en tidlig-test. Har også lest det. Har egentlig ingen symptomer, bare en ekkel følelse av prevensjonssvikt uten å vite hvorfor.. Anonymkode: 1d261...9d8
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #4 Skrevet 1. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har også lest det. Har egentlig ingen symptomer, bare en ekkel følelse av prevensjonssvikt uten å vite hvorfor.. Anonymkode: 1d261...9d8 Fikk du noen indikasjon på at kondomen sprakk? Anonymkode: 2b1d8...f91
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #5 Skrevet 2. august 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Fikk du noen indikasjon på at kondomen sprakk? Anonymkode: 2b1d8...f91 Nei Anonymkode: 1d261...9d8
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #6 Skrevet 2. august 2020 Et tidlig symptom hos meg har vært at jeg blir veldig urolig i kroppen, uten grunn. Føles ut som en sånn uforklarlig kribling som gjør meg urolig. Anonymkode: 559c5...5a3
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #7 Skrevet 2. august 2020 Da jeg var student og singel (ønsket ikke å bli gravid) bestilte jeg billige teststrimler fra nettet. Fint å kunne teste seg dersom man plutselig blir redd for uønsket graviditet. Ta en test den dagen du forventer mens. Anbefaler deg å teste deg på nytt etter 3 dager, noen bruker lang tid på å produsere graviditetshormonet. Best å være på sikre siden. Lykke til Anonymkode: 99265...1f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå