AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #1 Skrevet 1. august 2020 Etter måneder med bearbeiding og egenjobbing, har jeg kommet til en plass hvor jeg føler meg komfortabel i det offentlige sammen med min baby. Han ser litt annerledes ut, men jeg synes han er fin å se på, spesielt med sine nye briller. Han er 7 mnd, nettopp fått de. I dag møtte jeg en tidligere bekjent, hvor vi snakket om alt annet enn briller og baby sitt utseende. Hun ser på han, smiler og sier:"Babyer med briller er jo så stygt, men han et jo ikke såååå stygg med briller". Altså....? Anonymkode: 060ac...cbc
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 Populært innlegg #2 Skrevet 1. august 2020 Haha! Vær glad det var en tidligere bekjent. Noe så merkelig å si, som om du valgte å putte på han briller for gøy😅 Babyen din er helt sikkert nydelig. Briller på små barn er kjempesøtt etter min mening!☺️ Anonymkode: 72efa...9e6 55
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #3 Skrevet 1. august 2020 Det var litt frekt. Hadde sagt noe ala. Den jakka di er jo støgg memn på deg så var den ikke såå støgg. Etc Anonymkode: 59de9...a61 10
Cinnamondiva Skrevet 1. august 2020 #4 Skrevet 1. august 2020 Vel, var kanskje litt tankeløst av henne. Briller e tjo veldig søtt på babyer 7
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #5 Skrevet 1. august 2020 Veldig stygt sagt. Synes babyer med briller er kjempesøtt!! Anonymkode: 29aa6...587 20
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #6 Skrevet 1. august 2020 Det var en bekjent som virkelig manglet sosiale antenner. Litt overraskende at hun hadde en så sterk formening om babyer som bruker briller også. Jeg har bare kjent til en baby med briller, hun var voldsomt søt i mine øyne. Jeg har også fått kommentarer på begge barna som babyer. Den første hadde "englekyss" i panna, og ei venninne kommenterte at "det er synd hun har det merket, ellers hadde hun vært så utrolig søt". Nr. to ser kanskje litt merkelig ut, med proporsjoner som liksom ikke stemmer helt, og om henne er det flere som har kommentert ting som "jaja, hun blir nok finere når hun er rundt året" og "så rar! Det går seg nok til. Og hun har et fint smil da". Jeg syns de var og er fine Anonymkode: 5b8b7...44a 9
LivetErEnLek Skrevet 1. august 2020 #7 Skrevet 1. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var en bekjent som virkelig manglet sosiale antenner. Litt overraskende at hun hadde en så sterk formening om babyer som bruker briller også. Jeg har bare kjent til en baby med briller, hun var voldsomt søt i mine øyne. Jeg har også fått kommentarer på begge barna som babyer. Den første hadde "englekyss" i panna, og ei venninne kommenterte at "det er synd hun har det merket, ellers hadde hun vært så utrolig søt". Nr. to ser kanskje litt merkelig ut, med proporsjoner som liksom ikke stemmer helt, og om henne er det flere som har kommentert ting som "jaja, hun blir nok finere når hun er rundt året" og "så rar! Det går seg nok til. Og hun har et fint smil da". Jeg syns de var og er fine Anonymkode: 5b8b7...44a Hva i all verden er det som feiler folk!! 38
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #8 Skrevet 1. august 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Etter måneder med bearbeiding og egenjobbing, har jeg kommet til en plass hvor jeg føler meg komfortabel i det offentlige sammen med min baby. Ok jeg må spørre, hva er i veien med babyen? Anonymkode: 47880...095 18
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #9 Skrevet 1. august 2020 Snakk om å være frekk. Sier aldri noe stygt om andre sine barn, og det har aldri vært noen som har kommentert noe stygt om mine heller. Trodde det var vanlig folkeskikk. Barn er forskjellige, men jeg er sikkert på at alle foreldre synes sine er søte og fine, det synes hvertfall jeg om mine ❤️ Anonymkode: 9a9d3...220 8
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #10 Skrevet 1. august 2020 Har ei venninne som har verdens søteste lille gutt med briller, han er helt nydelig😍 Jeg tenker at det er mange som er sære, folk vet ikke alltid hva de skal si. Du får legge det i den kategorien, jeg hadde nok klart å komme med en kommentar på noe som gikk på de da, men jeg blir litt småirritert når folk kommer med ubetenksomme kommentarer. Ei på jobb klarte jo å si til en kollega at ungen var nydelig, men veldig synd at hen hadde fått det røde håret til faren... Altså, hallo i luken. Anonymkode: 2dae8...527 11
Doggett Skrevet 1. august 2020 #11 Skrevet 1. august 2020 Uff, forstår meg virkelig ikke på enkelte mennesker. Har aldri tenkt at briller på små barn/ babyer er stygt, heller skjønt ❤️ 3
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #12 Skrevet 1. august 2020 Ble stående å måpe, heldigvis var vi på farten, noe som gjorde at jeg kunne gå fra situasjonen. Nå i ettertid derimot, kjenner jeg anger på at jeg ikke svarte tilbake eller kommenterte på at det der var unødvendig og frekt å si. Tenker at vi kommer alle fra en plass hvor vi synes våre egne er nydelige, og andre bør kun kommentere positivt. Jeg har sett mange babyer, hvor den ene har en litt skjev nese, den andre noe annet, men helheten er jo hva som gjør dem søte. Ville jo aldri funnet på å sagt noe lignende til noen. Ts Anonymkode: 060ac...cbc 10
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #13 Skrevet 1. august 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var en bekjent som virkelig manglet sosiale antenner. Litt overraskende at hun hadde en så sterk formening om babyer som bruker briller også. Jeg har bare kjent til en baby med briller, hun var voldsomt søt i mine øyne. Jeg har også fått kommentarer på begge barna som babyer. Den første hadde "englekyss" i panna, og ei venninne kommenterte at "det er synd hun har det merket, ellers hadde hun vært så utrolig søt". Nr. to ser kanskje litt merkelig ut, med proporsjoner som liksom ikke stemmer helt, og om henne er det flere som har kommentert ting som "jaja, hun blir nok finere når hun er rundt året" og "så rar! Det går seg nok til. Og hun har et fint smil da". Jeg syns de var og er fine Anonymkode: 5b8b7...44a Neimen... hva f...? Nå fikk jeg bare lyst til å stryke over jenta sitt englemerke og kosemose sistenevnte. Hvordan har du forholdt deg i disse situasjonene? Ts Anonymkode: 060ac...cbc 4
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #14 Skrevet 1. august 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok jeg må spørre, hva er i veien med babyen? Anonymkode: 47880...095 Han er født med nystagmus = Dårlig syn og Ukontrollerte øyebevegelser, gjør at øyenen går fra side til side, rettet seg opp en del med briller, men øynene 'dirrer' litt. Ts Anonymkode: 060ac...cbc 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #15 Skrevet 1. august 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har ei venninne som har verdens søteste lille gutt med briller, han er helt nydelig😍 Jeg tenker at det er mange som er sære, folk vet ikke alltid hva de skal si. Du får legge det i den kategorien, jeg hadde nok klart å komme med en kommentar på noe som gikk på de da, men jeg blir litt småirritert når folk kommer med ubetenksomme kommentarer. Ei på jobb klarte jo å si til en kollega at ungen var nydelig, men veldig synd at hen hadde fått det røde håret til faren... Altså, hallo i luken. Anonymkode: 2dae8...527 ❤ Ble så satt ut, visste ikke hva jeg skulle svare, annet enn at vi måtte løpe videre.. Herregud.. Hadde vært dritsur på den kollegaen, man sier ikke sånt. Ts Anonymkode: 060ac...cbc 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #16 Skrevet 1. august 2020 Er denne bekjente ung og barnløs? Kanskje hun syns babyer er litt fremmede og glemmer at du er følsom og elsker babyen. Uansett spesielt. Men det slo meg nå at sånn kan jeg finne på å si om andres hunder, det skal jeg slutte med. Er det også sårende for eier? Anonymkode: 8fef6...fa8
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #17 Skrevet 1. august 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har ei venninne som har verdens søteste lille gutt med briller, han er helt nydelig😍 Jeg tenker at det er mange som er sære, folk vet ikke alltid hva de skal si. Du får legge det i den kategorien, jeg hadde nok klart å komme med en kommentar på noe som gikk på de da, men jeg blir litt småirritert når folk kommer med ubetenksomme kommentarer. Ei på jobb klarte jo å si til en kollega at ungen var nydelig, men veldig synd at hen hadde fått det røde håret til faren... Altså, hallo i luken. Anonymkode: 2dae8...527 Vi har også en med rødt hår, han eldste er lys blond, minstemann er rød, mannen er mørk og jeg er blond. De aller fleste vi møter kommenterer å så søt han er "med det håret", og jeg må helt ærlig si jeg syntes det er litt rart, altså aldri noen som har kommentert håret til eldste for eksempel. Andre spør nesten litt anklagende hvem har han det håret fra, av og til litt fristende å svare at faren hadde et sidesprang Anonymkode: 1144f...31b 8
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #18 Skrevet 1. august 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han er født med nystagmus = Dårlig syn og Ukontrollerte øyebevegelser, gjør at øyenen går fra side til side, rettet seg opp en del med briller, men øynene 'dirrer' litt. Ts Anonymkode: 060ac...cbc Creepy! Håper det går seg til, ønsker dere lykke til Anonymkode: 47880...095
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #19 Skrevet 1. august 2020 Uff, Så utrolig frekt! Babyer er da nydelige og søte både med og uten briller. Anonymkode: bda10...6c3 1
Rant Skrevet 1. august 2020 #20 Skrevet 1. august 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har også en med rødt hår, han eldste er lys blond, minstemann er rød, mannen er mørk og jeg er blond. De aller fleste vi møter kommenterer å så søt han er "med det håret", og jeg må helt ærlig si jeg syntes det er litt rart, altså aldri noen som har kommentert håret til eldste for eksempel. Andre spør nesten litt anklagende hvem har han det håret fra, av og til litt fristende å svare at faren hadde et sidesprang Anonymkode: 1144f...31b Faren? Det må jo i såfall har vært du som hadde sidespranget. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå