Gå til innhold

Hva er det styggeste du har sett i det siste? Interiør!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vi har jo en slik tråd for klær, sko og tilbehør. Tenker at vi trenger en for interiør også!

Post gjerne bilder!

Endret av Miss-Grey
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Runde speil. Runde bilder. Lysestaker med en stor runding rundt. Alle disse forbanna runde tingene!! 🧐

Anonymkode: 121a3...18f

• Liker 2
Skrevet

Et ikea-skap i bast eller noe i den dur.

Skrevet

Hjem hvor du ikke kan se hvordan type mennesker som bor der. Dvs de som higer etter siste trend, ser ut som et interiørmagasin og som er blottet for personlige gjenstander.

eller.. barnerom uten farger! Så engang en IGprofil der til og med trelekene var malt i grånyanser. Da blir jeg bare trist. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: 44a08...0f8

• Liker 2
Gjest MadameDeRosa
Skrevet

Skinnsofaer. Og enda verre: skinn-lenestoler. 

AnonymBruker
Skrevet

Puppe og rumpe vaser 

Anonymkode: 99fa8...ac4

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Svarte vegger, svarte tak, svart kjøkken. Skjønner det er inn, kan ikke skjønne at de alle fleste vil fort bli lei av det. 

Anonymkode: 1ed8f...211

• Liker 5
Skrevet

Liker heller ikke svarte vegger og tak. Fatter ikke at folk ikke blir urolige eller deppa av den "fargen"

Syns det et nitrist, og overhodet ikke fint eller pent 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Åh wow. Hun hoppet på «mixed and used, relaxed design» trend, bare at hun kjøpte alt nytt. Kommentaren om «noen har spurt en treåring om å hjelpe med design» er mest treffende. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åh wow. Hun hoppet på «mixed and used, relaxed design» trend, bare at hun kjøpte alt nytt. Kommentaren om «noen har spurt en treåring om å hjelpe med design» er mest treffende. 

Jeg likte sofaen veldig godt jeg da :) 

Anonymkode: 871a1...ef1

• 1 måned senere...
Skrevet
På 1.8.2020 den 22.07, Fanteria skrev:

Hjem hvor du ikke kan se hvordan type mennesker som bor der. Dvs de som higer etter siste trend, ser ut som et interiørmagasin og som er blottet for personlige gjenstander.

eller.. barnerom uten farger! Så engang en IGprofil der til og med trelekene var malt i grånyanser. Da blir jeg bare trist. 

Ser mange influensere som har ballbinge til barna med GRÅ OG HVITE baller!! Så utrolig stusselig 

Anonymkode: 26927...fa6

• Liker 3
Skrevet

Grå fondvegg (eller fondvegg i en sprelsk tapet), skjærende spotter i taket som eneste lyskilde, tujahekk, masse singel i oppkjørselen så du sklir når du går, og en monstrøst stor treplatting rundt huset med gedigne grå plastikkrottingmøbler på, null karmer og lister innvendig, ingen gardiner, alt er nyinnkjøpt, ingenting har sjel eller historie, alt er kaldt, trist, grått og dødt. Og harry, som tatt rett ut fra en interiørkatalog.

Anonymkode: 43e33...27b

• Liker 1
Skrevet

Helt svart eller helt hvitt kjøkken, pampas strå, svarte vegger. Generelt veldig sterile instagram hjem grøsser jeg av. Likte det selv for noen år siden men har gått heeelt bortifra det. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg er drittlei marmor, ananas og bilder med ordtak som " Happiness is not a destination it is a way of life"  

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Gumman87 skrev:

Jeg er drittlei marmor, ananas og bilder med ordtak som " Happiness is not a destination it is a way of life"  

Ja marmor er helt ødelagt for min del

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...