AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #1 Skrevet 1. august 2020 Leste nettopp om hun som hadde skrevet et innlegg på Facebook om at hun er lei av å bli kalt ting fordi hun dro til utlandet. Det er helsemessige årsaker, klimaet får henne til å sove om natten og vannet der fjerner utslettene. «Bad i Norge» men det er ikke samme vann skrev hun. Utslettene kommer altså tilbake når hun er tilbake i Norge, det samme gjør dårlig søvn. Jeg vet om flere som bosatte seg i Spania pga en sykdom de har. Jeg har selv bodd i disse landene og depresjonen var borte i rekordtid. Det samme var den grusomme følelsen jeg har i kroppen ofte, for jeg fryser ihjel her. Bortsett fra de få stakkars dagene vi får med faktisk sommer. Anonymkode: cb148...863
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #2 Skrevet 1. august 2020 Jeg har det bedre i norsk klima. Varme trigger migrene og magesykdommen min. Så om det er for varmt flere dager på rad begynner jeg å bæsje slimete blod, og mister evnen til å snakke p.ga migrene. Og det er jo mildt sagt småekkelt. Men kan tenke meg folk med leddproblemer har det bedre i varmen. Anonymkode: e6fc6...762 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #3 Skrevet 1. august 2020 Det finnes jo en del sykdommer der pasienten har nytte av varmere klima og derfor får oppholdet dekket av staten, f.eks noen revmatiske lidelser og hudlidelser. En del ms-pasienter profiterer også på varme og sol. Sikkert andre sykdommer også. Tviler ikke på at deprimerte hadde hatt godt av et behandlingsopphold heller, men det må nok ikke nødvendigvis være «syden» selv om D-vitaminer hjelper. Anonymkode: 84703...f7d
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #4 Skrevet 2. august 2020 Norge har den friskeste luften da, og misnt forurensing... MEn ja , er jo kaldt... Men det blir god fisk av det... Anonymkode: 97753...e63
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #5 Skrevet 2. august 2020 Det folk bør passe på er å få nok d-vitamin, det får man gjerne mangel av og trigger hudsykdommer. Anonymkode: 97753...e63
Brunello Skrevet 6. august 2020 #6 Skrevet 6. august 2020 Som allerede nevnt av andre, er vårt klima ikke gunstig for en del hud og muskel-relaterte sykdommer. Da er varme best.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå