AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #1 Skrevet 1. august 2020 Flere som har det slik? Likte det i begynnelsen, men mannen har blitt så lat ang hygienen det siste året. Kjenner veldig sterk stram urinlukt/smak når jeg suger han og jeg må holde pusten mens jeg "vasker" det vekk de første 10-20 sekundene for å ikke SPY. Og de sekundene er jævlige, og jeg er fullstendig avtent etter at jeg har fått vekk det innstørket tisset, at etterpå, ved vanlig suging er det bare ubehagelig og kjedelig. Gir meg ingenting å gi blowjobs lengre. Er også knusktørr når han penetrerer meg etterpå. Jeg har nevnt det sikkert 5 ganger til han at han må vaske seg men han blir bare lei seg og i dårlig humør lenge etterpå. Og så ender han opp i kranglehumør og skal kritisere alt jeg gjør🙄🙄 Anonymkode: 58b6f...f50 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #2 Skrevet 1. august 2020 Herregud kast han i dusjen da. Krev nyspylt. Ingen dusj ingen bj. Stå opp for deg selv kvinne! Anonymkode: 5f3e3...b50 14
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #3 Skrevet 1. august 2020 Aldri gitt en sånn mann bj eller sex.. Anonymkode: 8c6a3...09e 2
Trolltunge Skrevet 1. august 2020 #5 Skrevet 1. august 2020 (endret) Herregud, min hadde fått bli så sur han bare ville. Jeg hadde IKKE vasket ham med munnen slik. 🤢 Heldigvis aldri vært et problem. Endret 1. august 2020 av Trolltunge
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #6 Skrevet 1. august 2020 Få han i dusjen. Innfør BJnekt til han gidder ta seg sammen. Anonymkode: 3cb75...a12 1
Rant Skrevet 1. august 2020 #7 Skrevet 1. august 2020 Hva mener du med å gi blowjobs? Er det ikke inkludert under selve "akten"? Aldri opplevd problemer med dårlig hygiene. Om man dusjer, og vasker seg ordentlig på morgenen er ikke det noe problem. Liker at det smaker litt kjønn.
Gjest Dævendøtte Skrevet 1. august 2020 #8 Skrevet 1. august 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har nevnt det sikkert 5 ganger til han at han må vaske seg men han blir bare lei seg og i dårlig humør lenge etterpå. Og så ender han opp i kranglehumør og skal kritisere alt jeg gjør🙄🙄 At du gidder! Han hadde gått på hue og ræva ut av mitt hus etter andre gangen han hadde sutra!
kølla Skrevet 1. august 2020 #9 Skrevet 1. august 2020 Så la være å gjøre det. Er ikke verre enn det 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #10 Skrevet 1. august 2020 Æsj, det der hadde jeg aldri giddet. Hvis jeg kjenner lukt spør jeg om vi kan ta en dusj sammen eller om han kan vaske seg litt først. Nekter å sutte på en penis som lukter og smaker tiss og svette. Hvorfor i alle dager utsetter du deg selv for dette??? La han være sur, krangle og kritisere! Det er virkelig ikke for mye å forlange at han er ren før du tar ham i munnen. Rett og slett vemmelig!!! Anonymkode: fe914...811 2
burgut Skrevet 1. august 2020 #11 Skrevet 1. august 2020 Æsj! Hadde jeg aldri gjort frivillig. Hva med å foreslå at dere kan ta en dusj sammen først? Dere kan jo såpe inn hverandre... 1
Gjest TheCatLady Skrevet 1. august 2020 #12 Skrevet 1. august 2020 Ja, hvorfor sier du ikke bare at han må dusje eller så blir det ikke noe blowjob? Skjønner ikke hvorfor noen har så lite selvrespekt at de utsetter seg for alt mulig dritt. En ting er å glede partner, men noe annet å tenke på er han er så lat at han ikke gidder å vaske seg engang. Han har ikke mye respekt for deg da. Ville bare sluttet med det og så hadde han bare fått bli så sur han bare ville. Om en partner ikke respekterer meg nok så gidder ikke jeg å fortsette å gi. Man må stå opp for seg selv og kreve respekt.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #13 Skrevet 1. august 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Flere som har det slik? Likte det i begynnelsen, men mannen har blitt så lat ang hygienen det siste året. Kjenner veldig sterk stram urinlukt/smak når jeg suger han og jeg må holde pusten mens jeg "vasker" det vekk de første 10-20 sekundene for å ikke SPY. Og de sekundene er jævlige, og jeg er fullstendig avtent etter at jeg har fått vekk det innstørket tisset, at etterpå, ved vanlig suging er det bare ubehagelig og kjedelig. Gir meg ingenting å gi blowjobs lengre. Er også knusktørr når han penetrerer meg etterpå. Jeg har nevnt det sikkert 5 ganger til han at han må vaske seg men han blir bare lei seg og i dårlig humør lenge etterpå. Og så ender han opp i kranglehumør og skal kritisere alt jeg gjør🙄🙄 Anonymkode: 58b6f...f50 Fy flate så ekkelt. Det er en SELVFØLGE at han er ren, og det at han blir sur sier mye om denne mannen. Anonymkode: 6ee5c...6b8 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #14 Skrevet 1. august 2020 Dette trenger du ikke å finne deg i. Grunnleggende hygiene er inneforstått når det er snakk om sex. Og dersom du ikke liker å gi bjs, så trenger du forsåvidt ikke å gjøre det. Er bare å finne en partner som heller ikke er så interessert i det. Anonymkode: e6e46...d76 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #15 Skrevet 1. august 2020 Slutt å sug han, feddi snakka. Anonymkode: 15c78...99c
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #16 Skrevet 1. august 2020 Hvorfor i helvete suger du når han ikke kan vaske seg ordentlig? Altså nei.... Har vært utfor det der og never again. Jeg suger ikke en skitten mann, kukosten og pisset kan han vaske bort selv. Eventuelt kan han bli med meg i dusjen så skal jeg skure han ren. Anonymkode: bb38a...5ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå