Gå til innhold

Spleis.no. Sett noen rare eller unødvendige spleis?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 hours ago, AnonymBruker said:

Alle ble frikjent i Bjugn-saken. 

Anonymkode: 2fece...1b0

Ja, nettopp.

Anonymkode: 68502...0a5

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ja, nettopp.

Ja, og Bamsegutt ble ikke frikjent. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, og Bamsegutt ble ikke frikjent. 

Det var et svar til om barn kan lyve under avhør (eventuelt villedes).

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Betyr det at Bamsegutt også kan ha løyet?

Anonymkode: 80502...328

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Ja. Når det gjelder at barn kan lyve: Her var det seks barn, ikke ett. Når det gjelder at de kan villedes: Det kan de, som i Bjugn-saken. Men igjen: Ingen ble dømt i Bjugn-saken, i motsetning til i denne saken her. Vi må nok bare forholde oss til at det foreligger en dom, og jeg regner med du ikke har faktiske opplysninger som tilsier at dommen er gal? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hvorfor er det sånn at du sår tvil om disse barna snakket sant, men ikke tviler på historien til Granfoss om at han ble misbrukt? Det finnes ingen beviser for at han snakker sant, heller.

Anonymkode: 3ec3c...6a1

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 21.11.2023 den 11.53):

Ei som la ut en spleis har ikke råd til å reise og besøke familien i jula, 4 timer unna.Hun lever på sosialhjelp ,8700 utbet. Men 5! katter har hun, hvordan har hun råd til det?  Skjønner det er fint å ha , har hatt både katt og hund, men de skal ha både mat og annen oppfølging, vetrinær o.s.v. 

Anonymkode: 3aeed...053

Det kan jo hende hun er fosterhjem for dyrebeskyttelsen, slik at de betaler. 

Anonymkode: 2ad52...a16

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (På 21.11.2023 den 15.59):

Hva er det som er galt med folk??? Hvorfor støtter de en pedofil mann i stedet for ofrene? Jeg må ærlig si at jeg blir lei meg når jeg ser dette. Er selv blitt misbrukt som barn og står helt og holdent på ofrenes side.

Tenkte på det samme. Den spleisen som er motspleisen, og som jeg selv har støttet, har bare 123 givere fordelt på knappe 18000 kr. Bamsegutt sin har 16000 givere som har raska sammen nesten 4 mill og målet er 4,5. Kollektiv hjernevask der alle skal redde bamsegutt og føle seg bedre etterpå. 

Anonymkode: 51dec...6ab

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/21/2023 at 3:59 PM, Honey Dew said:

Hva er det som er galt med folk??? Hvorfor støtter de en pedofil mann i stedet for ofrene? Jeg må ærlig si at jeg blir lei meg når jeg ser dette. Er selv blitt misbrukt som barn og står helt og holdent på ofrenes side.

Og nå har han landet i Norge, med hjelp av det norske folk. Men blir vel ikke så lett for ham å vise seg på gaten her heller... Tore Strømøy har gjort bamsegutten en ordentlig bjørnetjeneste. 

Anonymkode: 8cf33...25f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Og nå har han landet i Norge, med hjelp av det norske folk. Men blir vel ikke så lett for ham å vise seg på gaten her heller... Tore Strømøy har gjort bamsegutten en ordentlig bjørnetjeneste. 

Anonymkode: 8cf33...25f

Da kan vi alle endelig få en god natts søvn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Går det ikke an å diskutere bamsegutt i en annen tråd?

Anonymkode: 742c8...367

Den tråden vil bare bli stengt. Folk på KG og generelt i Norge er virkelig ute på heksejakt her, fyren må få fred. Viggo Kristiansen blir jo hatet enda, spesielt av Ada Sofie Austegard. Hun ønsker jo inderlig at han faktisk har gjort det.

Anonymkode: 1b2ca...6a8

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Tråden er ryddet for avsporing, identifisering av privatpersoner og brudd på regelen om å utgi seg for å være flere personer.

Tråden låses etter gjentatte modereringer av identifiserende innlegg og persondebatt den 18. desember 2023 kl. 22:42.

Rhodiola, adm.

Endret av Rhodiola
etterfølgende innlegg ble slettet for identifisering av privatperson den 18.12.23 kl. 22:42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

En dame som har hatt flere spleiser og fått inn oppmot 100 000 kr til regninger, julehjelp osv. I tillegg har hun vært et «ansikt» for fattige i media. Samtidig var hun på ferie i Thailand med barna.

Anonymkode: cd5b3...6f1

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

En dame som har hatt flere spleiser og fått inn oppmot 100 000 kr til regninger, julehjelp osv. I tillegg har hun vært et «ansikt» for fattige i media. Samtidig var hun på ferie i Thailand med barna.

Anonymkode: cd5b3...6f1

Wow. Det er jo ren svindel. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...