Gå til innhold

Lukket sexparty i Oslo

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hørt av en bekjent at det finnes slike sex fester i Oslo. Stemmer dette? Og hvor i Oslo er dette? Dette er visst private sex fester med mange folk hvor alle har sex over alt inne i dette bygget. Alle må bruke kondom, dusje først og alle har taushetsplikt. Man kan bruke maske hvis en ønsker å være anonym. Mørkt belysning. Jeg har ikke sagt dette til noen men jeg har lyst til å prøve dette ut, jeg er nysgjerrig på det. Dette skjer selvfølgelig ikke nå med tanke på korona viruset som florerer rundt, og hvis det er slike fester er de helt sikkert stengt nå uansett pga viruset, men en dag åpner de jo igjen om det er slike steder i Oslo. Hvis jeg skal prøve det ut så vil jeg ha hemmeligheten for meg selv. Jente 25. Del gjerne deres meninger om dette. 

Anonymkode: b3ccf...b0c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det stemmer ikke.

Anonymkode: 91dea...41a

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det stemmer ikke.

Jo, det stemmer. 

Anonymkode: 81457...fc9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Flere som elsker tanken på klamydia og hiv? 

Anonymkode: 9f582...a6d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Alle de festene jeg har vært på har vært hemmelige så det er ingen sånne fester i oslo.

Anonymkode: f5da9...d0e

• Liker 1
Skrevet

Dette skjer. Har vært med noen ganger, men for fem-seks år siden.

Lyst-club.com

AnonymBruker
Skrevet

Øh, du må kjenne noen eller være veeeeeeldig attraktiv for å slippe inn.

Og jeg tror du romatiserer det hele veldig, det er ikke sååå spennende som du tror. I tillegg er det av og til litt dop i omløp. Og alle har ikke sex med alle, du må faktisk få lov til å ha sex med den du ønsker å ha sex med av den du ønsker å ha sex med.

Ellers har du jo sexklubber, men det er ganske nitriste greier med hummer og kanari.

Anonymkode: c2fd1...e7f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Hunmedham skrev:

Dette skjer. Har vært med noen ganger, men for fem-seks år siden.

Lyst-club.com

Sant sant.

Trodde TS ønsket mer kjendiser og høyprofilerte folk.

Vanlige semester med vanlige folk finner man lett. Skal det være kjentfolk tilstede må man kjenne noen -bli invitert. Og man må være veldig attraktiv.

Vanlige privatfester er ikke så kule, litt kleint ofte og en veldig overvekt av overvektige menn.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vanlige privatfester er ikke så kule, litt kleint ofte og en veldig overvekt av overvektige menn.

Har andre erfaringer enn deg.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jo, det stemmer. 

Anonymkode: 81457...fc9

Nei.

Skrevet

Er det ikke blackout disse festene kalles? 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Hunmedham skrev:

Har andre erfaringer enn deg.

Spørs hvilke fester man går på ja. Men de high end festene er mye bedre enn de vanlig private. Er det noen offennitg kjente der så er nivået bedre på de som deltar.

Skrevet

Ja det stemmer. Kjenner ei som har vært med, men dette er i et ganske spesielt "trans/bdsm" - miljø

AnonymBruker
Skrevet

Bare dra på dem hvis du vil ha herpes. De mannfolka som går på sånt betaler for sex også. Du vet ikke hvor de har vært. Don't risk it. 

Anonymkode: 9567b...ab4

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hørt av en bekjent at det finnes slike sex fester i Oslo. Stemmer dette? Og hvor i Oslo er dette? Dette er visst private sex fester med mange folk hvor alle har sex over alt inne i dette bygget. Alle må bruke kondom, dusje først og alle har taushetsplikt. Man kan bruke maske hvis en ønsker å være anonym. Mørkt belysning. Jeg har ikke sagt dette til noen men jeg har lyst til å prøve dette ut, jeg er nysgjerrig på det. Dette skjer selvfølgelig ikke nå med tanke på korona viruset som florerer rundt, og hvis det er slike fester er de helt sikkert stengt nå uansett pga viruset, men en dag åpner de jo igjen om det er slike steder i Oslo. Hvis jeg skal prøve det ut så vil jeg ha hemmeligheten for meg selv. Jente 25. Del gjerne deres meninger om dette. 

Anonymkode: b3ccf...b0c

Lag en ordentlig profil og send meg en PM så kan vi ta en prat om dette. 

AnonymBruker
Skrevet

Om det er sant som enkelte skriver her, at man må være veldig attraktiv for å være med, høres ut som når russebusser nekter å ta med jenter på over 60 kilo. Nei takk, noe slikt vil ikke jeg være med å støtte.

Anonymkode: 5ecf0...e4a

AnonymBruker
Skrevet

Det er noen få slike privatfester, men etter min erfaring er det ofte ganske skuffende og trashy greier med i beste fall svært ordinær standard på deltakerne. Som så mange andre ting, blir det forsøkt gjort mye mer spennende og glamorøst enn det faktisk er - særlig gjennom tabloidmedia. 

Anonymkode: 37739...b0f

• Liker 2
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker said:

Bare dra på dem hvis du vil ha herpes. De mannfolka som går på sånt betaler for sex også. Du vet ikke hvor de har vært. Don't risk it. 

Anonymkode: 9567b...ab4

Har du vært på mange slike fester, siden du vet dette?

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes klubber og der finnes hemmelige fester.
Festene er som oftest i regi av en gjeng med mennesker som stoler på hverandre og som har ca samme attraktivskala. Ergo er der noen for nabokona og noen for de "modellpene".
Folk har forskjellig tenningsmønstre og noen er opptatt av ett flott ytre, de vil da være med sine likefolk.
Så å snakke om erfaringer vil jo være en veldig egen erfaring med akkurat den gjengen med likesinnede mennesker som den personen er med, en annen gruppering er helt annerledes igjen.
Men det som er likt med de hemmelige private festene er at man må bli invitert med av noen som allerede er godtatt i den gjengen. Man kan ikke bare troppe opp på en adresse og komme seg inn der.

Anonymkode: 23b29...7ca

AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er noen få slike privatfester, men etter min erfaring er det ofte ganske skuffende og trashy greier med i beste fall svært ordinær standard på deltakerne. Som så mange andre ting, blir det forsøkt gjort mye mer spennende og glamorøst enn det faktisk er - særlig gjennom tabloidmedia. 

Anonymkode: 37739...b0f

Mennesker har vel ikke forskjellig "standard"? 

Anonymkode: 5ecf0...e4a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...