AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #1 Skrevet 1. august 2020 Hva hvis koronaviruset alt bare er en bløff for å dekke over noe annet? Hva hvis det som gjør oss syke og svekker imunnsystemet er alle restriksjonene? Hva hvis det som gjør oss syke er media som prøver å presse frykt oppi trynene våre? Hva hvis alt dette bare er et forsøk fra eliten om å få oss til å ta koronavaksinen som ikke er utprøvd tilstrekkelig? For meg minner korona-vaksinen om svineinfluensa-vaksinen som mange ble syke av. Vil de ha så mange til å ta koronavaksinen så de øverste lederne lettere kan få kontroll over oss? Hva hvis korona alt bare er en bløff? Hva hvis dette viruset ikke er så farlig som de skal ha det til? Greit, noen kommer til å rammes av det, men for at de på et høyere plan kan ha bestemt det og forlate verden akkurat med koronaviruset. Hva hvis det som gjør oss syke er frykt? Anonymkode: 60eea...6c7 3
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #2 Skrevet 1. august 2020 Korona er ikke en bløff, men frykten som blant andre media spiller stort på, gjør ting mye verre. For ikke å snakke om alle som skal påføre hverandre skam i alle retninger. Alle de gangene folk har dødd av influensa, har det jo helt sikkert også kunnet spores tilbake til et eller annet bryllup eller en utenlandsreise eller en fest eller en fotballkamp eller en buss, vi har bare aldri tenkt sånn før. Og hvis vi skal begynne å tenke sånn så er det en større trussel mot menneskeheten enn viruset, som selv hvis det fikk herje fritt bare hadde fått tatt livet av en liten andel. Anonymkode: db5f1...d1d 5
Katten.2.0 Skrevet 1. august 2020 #3 Skrevet 1. august 2020 Hva i allverden skal være motivasjonen bak dette? 6
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #4 Skrevet 1. august 2020 2 minutter siden, Katten.2.0 said: Hva i allverden skal være motivasjonen bak dette? Kanskje Djevelen er ute etter å plage oss på jorda? Anonymkode: 7eb0b...60b
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #5 Skrevet 1. august 2020 Hvorfor skulle noen ha gjort det da? Hvem tenker du er med på bløffen? Er alle som har dødd så langt en del av det tenker du? Hvem er eliten? Anonymkode: ef963...a91 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #6 Skrevet 1. august 2020 5G selvfølgelig. Anonymkode: 471de...5e6 3
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #7 Skrevet 1. august 2020 Just now, Katten.2.0 said: Hva i allverden skal være motivasjonen bak dette? Hvis du leser alle konspirasjonsteoriene der ute, så er det mange som mener at den såkalte "eliten" bruker krisen for å ta oppmerksomheten bort fra trafficking. Som Epstein-saken. Dette er ikke min mening altså, men det finnes mange konspirasjonsteoretikere der ute. Anonymkode: ef8a9...505 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #8 Skrevet 1. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skulle noen ha gjort det da? Hvem tenker du er med på bløffen? Er alle som har dødd så langt en del av det tenker du? Hvem er eliten? Anonymkode: ef963...a91 Det pleier å være Illuminati eller Bilderberggrupoen som finner på slikt, i følge konspirasjonsteoretikere. 🙄 Anonymkode: e1b69...02a 3
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #10 Skrevet 1. august 2020 Når det er sagt. Kan jo også hende at Koronaen kun er et produkt av din fantasi. Hvordan vet du at ikke alt dette kun er en vond drøm? Anonymkode: 7eb0b...60b 4
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #11 Skrevet 1. august 2020 Det føles ut som det er en bløff, kjenner ingen som har eller har hatt korona. Synd de bløffer om sånne ting, eier de ikke skam? Anonymkode: ecfa3...9c5 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #12 Skrevet 1. august 2020 Jeg kjenner en som er død av korona. Hvorfor skulle det være en bløff? Hva skulle være hensikten bak det? Herregud, dette er lavmål, selv for kvinneguidens meningsytrere. Anonymkode: b838e...78a 3
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #13 Skrevet 1. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjenner en som er død av korona. Hvorfor skulle det være en bløff? Hva skulle være hensikten bak det? Herregud, dette er lavmål, selv for kvinneguidens meningsytrere. Anonymkode: b838e...78a Sikkert et innlegg som hadde fått god respons på Nyhetsspeilet, da. Anonymkode: e1b69...02a
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #14 Skrevet 1. august 2020 Hva om konspirasjonsteorien om at korona er en bløff egentlig er en bløff for å dra fokuset vekk fra korona? Anonymkode: ef963...a91 3
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #15 Skrevet 1. august 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du leser alle konspirasjonsteoriene der ute, så er det mange som mener at den såkalte "eliten" bruker krisen for å ta oppmerksomheten bort fra trafficking. Som Epstein-saken. Dette er ikke min mening altså, men det finnes mange konspirasjonsteoretikere der ute. Anonymkode: ef8a9...505 OT, men Epstein-saken går veldig dypt tror jeg, ekstremt dypt. Anonymkode: 3fcbd...6f7 3
ludden Skrevet 1. august 2020 #16 Skrevet 1. august 2020 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva hvis koronaviruset alt bare er en bløff for å dekke over noe annet? Hva hvis det som gjør oss syke og svekker imunnsystemet er alle restriksjonene? Hva hvis det som gjør oss syke er media som prøver å presse frykt oppi trynene våre? Hva hvis alt dette bare er et forsøk fra eliten om å få oss til å ta koronavaksinen som ikke er utprøvd tilstrekkelig? For meg minner korona-vaksinen om svineinfluensa-vaksinen som mange ble syke av. Vil de ha så mange til å ta koronavaksinen så de øverste lederne lettere kan få kontroll over oss? Hva hvis korona alt bare er en bløff? Hva hvis dette viruset ikke er så farlig som de skal ha det til? Greit, noen kommer til å rammes av det, men for at de på et høyere plan kan ha bestemt det og forlate verden akkurat med koronaviruset. Hva hvis det som gjør oss syke er frykt? Anonymkode: 60eea...6c7 Hvis koronaviruset er en bløff, så er du rakettforsker i NASA. Begge deler er like sannsynlig.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #17 Skrevet 1. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: OT, men Epstein-saken går veldig dypt tror jeg, ekstremt dypt. Anonymkode: 3fcbd...6f7 Ja, det er jeg helt enig i. Og noen av de involverte kan jo virkelig kalles samfunnets elite, så akkurat det kan man ikke nekte for uansett hvor lite konspiratorisk man er. Anonymkode: ef8a9...505 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #18 Skrevet 1. august 2020 Det kan fint være sluppet ut med vilje. Det får vi aldri vite. Anonymkode: e89b8...8fe 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #19 Skrevet 1. august 2020 Så myndighetene rundt om i verden hvor flere statsledere og regjeringsmedlemer har blitt alvorlig syke og noen har dødd (sist helseminister i Mexico) er bak dette tenker du? Da gjør de en fantastisk dårlig jobb med denne "bløffen". Anonymkode: ea22c...b0c 2
Rant Skrevet 1. august 2020 #20 Skrevet 1. august 2020 Hvorfor i all verden skulle "eliten" ønske å sabotere samfunnet og svekke økonomien. Ingen logikk bak utsagnet. 1
Anbefalte innlegg