Gå til innhold

En lang stund etter fødsel, han sier jeg er som en vid bøtte nedentil

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I går hadde vi sex for første gang på lang tid etter fødsel. Vi hadde er perfekt sex liv før, nå skjønner han ikke hva han gikk og gledet seg til sier han. Jeg er jo som en vid bøtte nedentil sier han... Jeg er såret. Dette kom frem i en krangel i dag når jeg påpekte at han måtte slutte å feste med kompisene sine, han sier det er mye stress med en unge i forhold til det han hadde trodd. Jeg begynte å snakke om koronaviruset som florerer rundt, men nei han mente på at det er sommer og tid for å kose seg. En liten utblåsning. 

Anonymkode: 3ae30...d91

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For en drittsekk... 

Men uansett, gjør du bekken øvelser? Viktig å gjøre dette. Også for folk som ikke har født.. 

Anonymkode: 59654...2c3

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Idiot kaller vi ordentlige menn sånne mannfolk. 

Han får kose seg alene, da vettu. 

Anonymkode: 0c6a3...295

• Liker 25
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk ny mann, han synes jeg er vid. Faren til barna sa aldri noe, selv om han hadde mindre penis. Kanskje han ikke turte. Men jeg sier bare what ever, finn deg ei som er trange hvis det er problem. To barn har kommet ut der, det er skjedd det det er laget for skal gjennom der. Jeg har knepet, men hjelper ikke. Vi har vært sammen i 4 år, så det er da greit nok🤭

Anonymkode: fee3e...a45

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Da er det knipeøvelser som gjelder. Han hadde nok bare ikke rett ord for det i vokabularet sitt.

Anonymkode: 45630...cdc

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Stakkars mann.

Anonymkode: befee...304

• Liker 5
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I går hadde vi sex for første gang på lang tid etter fødsel. Vi hadde er perfekt sex liv før, nå skjønner han ikke hva han gikk og gledet seg til sier han. Jeg er jo som en vid bøtte nedentil sier han... Jeg er såret. Dette kom frem i en krangel i dag når jeg påpekte at han måtte slutte å feste med kompisene sine, han sier det er mye stress med en unge i forhold til det han hadde trodd. Jeg begynte å snakke om koronaviruset som florerer rundt, men nei han mente på at det er sommer og tid for å kose seg. En liten utblåsning. 

Anonymkode: 3ae30...d91

Her kan du med fordel bytte partner. 

Til ditt forsvar har jeg ikke kjent spesiell forskjell på vagina etter fødsel. Jeg har hengt med andre damer med barn også og de opplever jeg som likedan. Merker liten forskjell på "vidheten". Det er jo muskler rundt der slik at du må endre strukturen på muskelen for at noen stor forskjell merkes noe som er fysiologisk umulig. 

Det jeg tror er at du bare ble ennda våtere enn før og med det kan oppleves som "videre" uten at det er noe negativt.

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Er han over 20 år..? 

Uansett ville jeg aldri godtatt en sånn mann. Livet er for kort

Anonymkode: 880e1...a1a

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mindre følsom og tror jeg er videre etter fødsel. Har hatt lang utdrivningsfase og en stjernekikker. Har måttet trene meg opp igjen, både nerver og muskler har ikke vært det samme før opp til ett år etter fødsel. Har to barn. Fødsel er tross alt ett traume for underlivet. Amming har også påvirket hvordan sexen har vært.

Om pappaen hadde våget å bruke dette mot meg, jeg går gravid, jeg føder, jeg ammer, jeg risikerer fødselsskader. Han får tåle at sexlivet blir påvirket en periode. Vi kan gjerne snakke om det, men jeg har kun møtt forståelse fra pappaen til mine barn. Jeg hadde blitt ordentlig sint om han hadde snakket til meg på den måten som kjæresten din snakket til deg. Første barnet hadde nok blitt enebarn. Skjønner at du hadde behov for å blåse ut her.

Anonymkode: 73862...9d0

• Liker 38
AnonymBruker
Skrevet

Ble du klippet? Og hvordan merker han det? Str på penis? Kommer han lett eller jobber han på? 

Anonymkode: 7061a...8f5

AnonymBruker
Skrevet

Knipeøvelser!! Så ordner dette seg 👍

Anonymkode: 252a4...899

AnonymBruker
Skrevet

Da skulle du slengt tilbake at du ikke kan noe for at pikken hans er så liten at han ikke kjenner noe.

Anonymkode: e11b9...c58

• Liker 35
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da skulle du slengt tilbake at du ikke kan noe for at pikken hans er så liten at han ikke kjenner noe.

Anonymkode: e11b9...c58

Ja da blir alt mye bedre med en gang 

• Liker 6
Skrevet

Vel, han får tåle litt vid vagina etter fødsel. Sett grenser og si at han ikke skal klage på deg. Han skal egentlig støtte deg etter fødselen. Typisk menn å tenke mest på sex og fitte. Er bedre med litt vid enn for trang. 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Bare å gjøre knipeøvelser 😚

Anonymkode: 116aa...2cf

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som han har liten penis. Du får vurdere om han er stor nok for deg nå som du har blitt oppgradert. Det er mange større fisk i havet, søster ❤️ 

Anonymkode: 6918d...e88

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Litt off-topic her men: Hjelper egentlig disse knipeøvelsene alle snakker om? Og i såfall hvor mye hjelper det? Har ikke inntrykk av at det hjelper så mye egentlig. Er man vid så er man vid liksom. Uansett en veldig ufølsom og stygg ting å si til moren til barnet ditt da. Han burde skamme seg. 

Anonymkode: 65a1b...fdf

• Liker 15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...